Ben ook een smepER ronde 8 (eigenlijk zonder het ontprikpillen maand 17) Deze maand geen geluk gehad,maar ga er rond 13 a 14 sept weer voor!
SMEPpers: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Beastie, ronde 4 3. Go4baby, ronde 4 4. Julita, ronde 7 5. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9 aan de SMEP) 6. Miepie80, ronde 7 7. Diaantje17, ronde 4 8. Leentje79, ronde 7 9. Tezzz, ronde 3 10. Ilona21, ronde 9 11. CynthiaB, ronde 3 12. Wieffie, ronde 6 13. Daantje, ronde 10 14. Yvetje1982, ronde 9 15. Roxanne, ronde 3 16. Britt28, ronde 11 17. Butterfly1, ronde 4 (vanaf ronde 5 aan de SMEP) 18. Elfje Arwin, ronde 3 19. Morgaantje, ronde 10 20. WishfulDreaming, ronde 5 21. Dani86, ronde 13 (vanaf ronde 14 aan de SMEP) 22. Tijgertje23, ronde ? 23. Puzzcat24, ronde 8 @Tijgertje & Puzzcat...jullie staan erbij, smep ze! (welke ronde zit je tijgertje?) Zal mij niets verbazen als het bij ons niet werk want we zijn alle twee in huize Beastie erg verkouden aan het worden....maar we geven de moed niet op....een ooievaar zit soms in een klein hoekje
hihi very interesting topic dit Wacht uiteraard ff mn NOD af, maar als t deze mnd toh niet raak mag zyn, dan meld ik me weer hier denk ik Hoop natuurlyk dat het niet nodig is, en duim voor jullie allemaal!
Ik zit al in ronde 6 maar ik smep pas de eerste keer Dus spannend Dank je voor het bijzetten Liefs Tijgertje23
Geweldig idee! ik wil ook meedoen, alles voor de wetenschap toch ik zit in ronde 9. Lees nu net pas over het smep-plan en eigenlijk ben ik eergister al begonnen. Ik had zelf zoiets van als we het nou eens een cyclus om de dag gaan doen misschien dat het dan wel een keer succesvol is. Ik kan alleen nog niet beginnen met de ovu testen want ben nog met vakantie en heb geen ovu testen bij me. Maar meestal heb ik toch mijn ei pas rond de 20ste dag dus ik heb nog even te gaan!
Leuk topic, en de lijst van smeppers begint al aardig lang te worden. Ben benieuwd wat het op gaat leveren, met zoveel klussen in combinatie met ovulatietesten zouden de statistieken toch aardig omhoog moeten gaan, afwachten. Ik zou zelf best willen smeppen, maar is helaas om praktische redenen nu en in mogelijk volgende cyclussen niet helemaal haalbaar, hoef dus ook niet op de lijst erbij. Heb deze cyclus wel zoveel mogelijk geprobeerd om de regels van het smeppen op te volgen, maar is net niet helemaal gelukt, door koorts en ziekhuisopname in het midden van mijn cyclus. Daardoor uiteindelijk 2 smepdagen gemist. Twee dagen na ontslag had ik een positieve ovulatietest, later in mijn cyclus dan normaal (wellicht door de koorts), dus misschien gaat deze cyclus toch nog wat opleveren... Succes en veel plezier met smeppen
wow meiden! Wat is het hier druk, , heb in ieder geval weer genoeg om bij te lezen Moet heel eerlijk zeggen dat ik nu moeite heb met die ene rust dag voor dat je de laatste keer mag!
Hoi meiden, Ik SMEP ook mee! Tot nu toe is het goed uit te houden Voor het eerst gebruik ik ook de ovulatietesten. Is nu al interessant, want ik ging er vanuit dat ik mijn ei zo ongeveer op dag 11 zou hebben, maar er is nog niks nada noppes te bekennen op de test. Ben benieuwd wanneer mijn ei dan wel komt. Marieke15
Goedemorgen meiden... Heb gisteren al geoefend voor het smeppen...moet zeggen begin het nu al leuk tevinden word al een lange lijst zo...gezellig!
Ja dat is het fijne van de testen he..dan weet je het ook zeker....had het vorige cyclus..zou m op dag 13 hebben via de calculator...was dus stiekem toch dag 15 volgens FF...maar met de testen weten we het zeker nu he...
Ik ben inderdaad ook benieuwd op welke dag de paashaas mijn eitje heeft verstopt en ik hem mag vinden. Ik voel mijn eisprong niet en als ik naar mijn slijmpatroon (sorry haha) kijk, dan kan ik daar ook niet echt wijs uit. Daarnaast schommelt kijn cyclus nogal. Ik ben benieuwd, wij beginnen morgen!
SMEPpers: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Beastie, ronde 4 3. Go4baby, ronde 4 4. Julita, ronde 7 5. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9 aan de SMEP) 6. Miepie80, ronde 7 7. Diaantje17, ronde 4 8. Leentje79, ronde 7 9. Tezzz, ronde 3 10. Ilona21, ronde 9 11. CynthiaB, ronde 3 12. Wieffie, ronde 6 13. Daantje, ronde 10 14. Yvetje1982, ronde 9 15. Roxanne, ronde 3 16. Britt28, ronde 11 17. Butterfly1, ronde 4 (vanaf ronde 5 aan de SMEP) 18. Elfje Arwin, ronde 3 19. Morgaantje, ronde 10 20. WishfulDreaming, ronde 5 21. Dani86, ronde 13 (vanaf ronde 14 aan de SMEP) 22. Tijgertje23, ronde ? 23. Puzzcat24, ronde 8 24. Marieke15, ronde 4 @ Marieke15....je staat erbij, SMEPze! Goedemorgen ladiezzzzz
Volgens mij heb ik het al eerder geschreven, maar ik weet het niet zeker. Is het niet leuk om ook ieders NOD in het lijstje te zetten zodat je weet wanneer het voor iedereen spannend wordt. Mijn NOD is op 18 september. Of wordt het lijstje dan minder overzichtelijk?
Ik ben wel echt benieuwd of er duidelijk resultaat is, ik kan niet wachten totdat we een maandje verder zijn.
onze NOD staat natuurlijk al in het september NOD lijst topic..... maar als er echt een grote groep voorstander is dan wil ik de lijst wel anders maken....een beetje zoals de nod lijst maar dan met luitjes die smeppen?
Goedemorgen! Zo Beastie, dan heb je nog een flinke klus te doen! Kunnen we het niet nog ingewikkelder maken door ook de SMEP dagen en positieve ovu test op te nemen.... Voorbeeldje: naam, ronde, NOD, 8,10,12(+), 13,14,15,17, wachtbank.... naam, ronde, NOD, 9,11,13,15,17,18(+),19,20,21,23, wachtbank.... Is wel een beetje veel werk om bij te houden, maar wel grappig omdat je in 'een oogopslag ziet hoe ver iedereen is'. O, ja en als je dan randjes hebt gefietst na je (+) ovutest dan kun je dat ook nog toevoegen.... (hier wordt de wetenschapper in mij weer wakker!) naam, ronde, NOD, 9,11,13,15,17,18(+),19(rf),20,21(rf),23, wachtbank.... En een temp stijging (voor de tempers) er nog even bij...: naam, ronde, NOD, 9,11,13,15,17,18(+),19(rf),20,21(rf),(ts22),23, wachtbank.... (ts=tempstijging op dag 22 (niet gesmept want tussen haakjes), daarna gesmept op dag 23) hihi Iemand die mij volgt... ik zelf al bijna niet meer..... Maar misschien kan iedereen dat ook zelf bijhouden onder in je berichtje bij je banner! (ipv pendels, of naast de pendels en cyclus data etc) Ik heb gister dag 7 alvast gesmept.... Ik ga even mn cyclus veranderen... De dag voor mn ongi had ik eigenlijk al zoveel bruin verlies met beetje rood dat ik die wel op dag 1 kan zetten (maar toen zat ik nog in de onkenningsfase ) Dan loop ik goed met dag 8 (en morgen als de kleine naar school is kunnen we ook nog even dag 10 smeppen hihi dan hoe ik geen dag te missen. (had ook dag 7,9,11 kunnen zijn, maar ik ben meer van de even dagen) Zo, nu even FF bijwerken (mn temp is eindelijk weer omlaag! Was een week lang constant 36.5 en nu weer 36.2... hehe)