Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    @tjee Tom78 dat komt aan zeg...heel veel sterkte vanuit hier in ieder geval,

@allemaal ..bedankt voor al jullie lieve reacties van woensdag, ik heb ze na zitten lezen en vond het zo lief dat jullie zo meeleefden...hahaha ik was echt in shock toen Parels wel zwanger was, vond t zo supergaaf voor der

Ikzelf ben de afgelopen drie dagen echt beetje van de wereld geweest...ik had dit keer zo`n pijnlijke menstruatie. Ze zeggen wel eens dat vrouwen soms zonder het te weten een vroege miskraam krijgen en dan achteraf wel zeggen dat ze een zware menstruatie hadden....nou als dat klopt zou het me niet verbazen als ik dat ook gehad heb...ik liep echt krom van de pijn de afgelopen 2 dagen. Maar goed dat blijft gissen natuurlijk.

Vanmorgen vielen in ieder geval de ovu testen weer op de mat..op naar ronde 6, smep 2 he ;)

groetjes Marina

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marina: zou natuurlijk best kunnen. Had je veel stolsels?

o ja! Moet nog ovu-tests bestellen :rolleyes:

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marina: zou goed kunnen. Ik had het afgelopen menstruatie ook! met stolsels en ik was ziek van de pijn...
    Leek verdacht veel op mijn vmk, maar goed, daar denk ik voor de rest maar niet over na!

hoe voel je je nu?

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: hup meteen bestellen!

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tom, wat een rot nieuws zeg! :( En dit is misschien wel een forum voor nieuw leven maar dat wil niet zeggen dat je je verhaal niet bij ons kwijt kunt hoor! Ik heb in november mijn opa verloren en ik hoop heel erg dat het zo ver voor jullie niet komt! Ik zal heel hard voor je duimen meid! Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel voor jou!

Marina, dat zou idd kunnen. Wel balen dat je er zoveel last van je menstuatie hebt! Hopelijk ios het snel voorbij en kun je er weer met volle moed tegenaan. Dikke knuffel!

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tom: hele dikke knuf want dat is echt verschrikkelijk wat er met je opa is gebeurt! Ik hoop echt dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn zoals bij de overgrootvader van Ikdus!
    Dikke knuf!

@ SC: Gefeliciteerd met je meissie! Lekker hoor! Kun je helemaal los gaan met kleertjes kopen (en krijgen ;))
    Wanneer ga je het je ex vertellen? Of hou je het voorlopig nog even voor jezelf?

@ Wieffie: hmmm spannend! Hoop dat dit hele gunstige tekenen zijn! Ik ga lekker duimen!

@ Marina: het kan heel goed zijn inderdaad. Er gaan heel veel zwangerschappen mis in de eerste twee weken, zonder dat vrouwen weten dat hun eitje bevrucht was! Het is ook zo'n precair proces! Maar vol goede moed verder hoor, hopelijk is het snel raak! Dikke knuf en warme kruik tegen de ongipijn!

@ de rest: Knuffs!

*ff ego dagdromen*
    ](*,) bijna klaar met werk... man, ik bedoel vrouwen, wat ben ik moe!
    Als ik zo thuis kom ga ik de verwarming snoei hard aanzetten en me als een princes op de troonbank installeren. Dan laat ik de keukenprins eten koken... en daarna de massageprins oproepen om alle stress weg te werken... en dan tot slot een toetjesprins of een chocoprins ;)
    Men... wat heb ik daar zin in ;)
    *gaap... wordt weer wakker in de vieze regenachtige werkelijkheid*

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ go4baby: laat je maar lekker verwennen straks!

Ik ben echt dom, ik moet echt een verslag aanpassen, die moet ik inleveren als herkansing...
    Maar mijn benodigde readers liggen op mijn werk!
    Dom, dom, dom!
    Onverwachts lekker relaxen!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Go4baby: doet jullie verwarming het eigenlijk al weer? En je nieuwe wasmachien?

Wij zitten nu dus zonder tv :rolleyes:. Ik denk dat ik zo toch maar ff het mini-tv'tje van boven haal die naar m'n dochters kamer was verbannen! Dat ding heeft geen afstandsbediening en geen scartaansluiting (dus geen dvd's vanavond) en is 20 jaar oud of zo. Het is (gelukkig) nog net geen zwart/wit! :)

Denk dat ik 'r morgen wel weer ben!

Laterrrrr!

Liefs Tezzz

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Go4baby, laat jij je maar lekker verwennen hoor! :D Enne, ik ga natuurlijk heel hard duimen voor een goede echo maandag! Hoe laat mag je?

Tezzz, veel suc6 met je tv! Ik hoop dat je nog een beetje kan kijken :(

Lola, noodgedwongen lekker een rustige avond! Lekker van gaan genieten!

Mijn mannetje is vanavond lekker pokeren dus ik heb lekker het rijk alleen. Ga nu eerst een beetje poetsen en dan ga ik me lekker op de bank nestelen! :D

10. jeetje tom sterkte met je opa :(

gefeliciteerd met je meid! sc :D

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de bemoedigende woorden!

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeieavond!
    Tom, sterkte :( Hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen... 74 is nog veel te jong!
    SC, een meid, wat gaaf! (klopte je eerste gevoel toch.. en hoef je je niet meer druk te maken over een jongensnaam ;))
    Tezzz, tv lenen ;)? Ach, jij vermaakt je op internet ook wel, toch?
    Go4baby, jezelf lekker verwent?

Hier weinig nieuws, temp zelfde als gisteren dus morgen krijg ik mijn kruis van FF. Mannetje is vertrokken naar de sneeuw, dus zit hier heel alleen... Alle tijd van de wereld voor jullie dus ;)

13. aaah helemaal remi miep! arme jij!

14. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Lekker rustig hier. Ik ga vanmiddag naar mijn opa toe. Hij wordt nu kunstmatig in leven gehouden.
    Ik dnek dat het de goede manier is om alles af te sluiten. Ik ben overigens wel d enige van de kleinkinderen die dat wil maar dat kan me geen donder schelen.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

@ Tom: heel veel sterkte vanmiddag!
    Hoezo gaan de andere kleinkinderen niet?

Hier nog geen nieuws!
    Mijn temp is nou al 5 dagen op een rij dezelfde tempratuur, begin het een beetje saai te vinden! ;)
    Wanneer gebeurt er nou iets! :D

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tom heel veel sterkte meis, en geniet nog maar even van die laatste momentjes met je opa......dikke knuffel!

@ sc een meisje? Gaaaaaaaaaf lekker helemaal los gaan met roze ;)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tom, heel veel succes vandaag.
    Lola, saai hoor ;). Had ik vorige maand ook, 2 dagen voor mijn ei daalde ie toen een beetje. Misschien morgen?

Weer de gebruikelijke weekendrust hier zeg ;) Hoe zou het met Julita zijn, zal ze al lekker in een hotel in Zurich zitten?

Mijn temp ging vanmorgen nog iets omhoog. Heb dus niet mijn gebruikelijke 2DPO dipje gehad, maar een 1 én 2DPO dipje ;). Zit nou 0.5 hoger dan voor mijn ei, dus wel een duidelijke eisprong ;)

18. jeetje tom sterkte!

hier vanmorgen weer 36.8... snap t niet echt. gister 36.9... tis de bedoeling dat ie omhoog gaat niet naar beneden. gister mn vriend een dagje vrijaf gegeven omdat ik toch zeker weet (wist) dat mn ei geweest was.. maar ja als mn temp morgen weer lager ik zal dat wel niet ofzo.. snap er nix meer van

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoe hoog was je temp voor je ei, Marieke? Heb je ergens een kaartje staan?

20. nee omdat we dus deze maand voor onderzoeken bij de gyn waren en ik een ei meeting kreeg heb ik niet getempt.. alleen dus afgelopen 3 dagen. ik weet dat mn eisprong rond de 36.5 zit ofzo en ik word altijd ongesteld op 36.8... na mn ei zit ie meestal op de 37.0 of hoger

dus snap er nu nix meer van.. helaas..

idd ben benieuwd naar julita! heerlijk dat ze daar dan eindelijk weg is voor haar ..

Deel Deze Pagina