hahahaha nee joh.. das veel te vroeg... mijn banner loopt sowieso een dag voor dus zit pas op 4 dpo of miss nog wel minder... t zal allemaal wel...hebben iig genoeg geklust haha nu vanavond maar weer voor de zekerheid
. Ik heb zelf meestal (haha, altijd, behalve deze ronde) een dip op dag 2 en zie dat bij veel kaartjes. Zou dus gewoon een onverklaarbaar dippie kunnen zijn... even afwachten wat ie komende dagen doet...
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmiddag! de weekendse rust is wedergekeerd zie ik? @Tom: veel sterkte vandaag. Wel fijn dat je nog even bij 'm kan zijn he? @Marieke: volgens mij is je dippie maar gewoon tijdelijk hoor. Wat Miepie ook al zei: je ziet heel vaak een dippie nog vlak na het ei. Zou me nog geen zorgen maken hoor! @Miepie: lekker aan het genieten van het weekend? Heb je eindelijk tijd om hier te zijn, is iedereen weg! Wat apart dat je een ander soort dippie hebt dan anders. Hoop dat dat wat goeds gaat beloven! @Julita: Al weer een beetje in de buurt? Hiero aan het werk. Heb gisteren aangekondigd aan de kinderen dat we vandaag gaan opruimen en schoonmaken hier. Ik heb (al een maand of zo) een tas staan met een paar kleine hebbedingetjes voor de kids en ze willen heeeeeeel graaaaaag weten wat er in zit! Dus ze mogen allebei een cadeautje als ze vandaag goed helpen met opruimen. Ze ruimen noooooit wat op, dus dit is wel leuk om te zien! Mijn dochter is namelijk opeens ontzettend fanatiek met het helpen! Ik moest me haast verontschuldigen dat ik ff achter de pc wou! Lijkt wel omgekeerde wereld hier! Zo dus ff stofzuigen en dan mag ze haar eigen kamer dweilen (vindt ze altijd leuk). (nou zegt ze alweer: mamma, gaan we nu eindelijk eens opruimen?!? ). Ze heeft al de was in de wasmachine gedaan (2 x), was opgehangen buiten, al haar barbies weer opgeruimd en was opgevouwen. En ze zegt nog steeds dat ze het leuk vindt! Ik lach me hier te pletter vanbinnen! Dus zal zo maar weer aan de slag gaan. Zoonlief is met mannetje mee naar het voetbal. Hij heeft wel alle rotzooi onder Laila's bed weggehaald. Hij is ook de enige die daar bij kan, dus dat kwam goed uit! Volgens Laila heeft hij dus ook wel een klein cadeautje verdient! hihi...ik kan m'n lol niet op hier! (Onze verwende prinses die eindelijk eens wat wil doen! En dat alles omdat ze zooooooooo graag wil weten wat er in die tas zit! ) Volgens mij heb ik ontdekt wat bij mij de bijwerking van de clomid is. Ik ben nu alweeer moe! Gister en eergister ook al. Heb lang genoeg geslapen, maar zit nou al weer te gapen! En echt moe in m'n hoofd, lichamelijk valt wel mee. maar vandaag m'n laatste pilletje gehad en gisteren ons smepprogramma gestart! Wij zijn er helemaal klaar voor! Laterrrr! Liefs Tezzz
Heb geen zin om op iedereen te reageren ( hoofdpijn en licht misselijk ) Dus wou alleen Tom even sterkte wensen met vandaag en een dikke knuffel
oeoeoeoeoeoeoeoeoe Ikdus! Hoofdpijn was bij mij een teken van zwangerschap! Wil je niet gek maken , maarreh ......
Goeiemorgen Tezzz en Ikdus. Ikdus, naar hoor, hoofdpijn :-? Hoop dat het snel minder wordt. Tezzz, wat een goed idee . Fijn dat Laila er zo goed op inhaakt, haha. Glimmend huis dus als de mannen thuis komen!
@Miepie: hihi...ze is nu haar bureau mooi aan het poetsen! Dus ik moet gauw verder anders is d'r zin op! (Alhoewel mijn zin allang op is )
Haha. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt... wat zit er in die tas? (of moet ik ook eerst gaan poetsen voor je het vertelt ?)
pfffffffffff nou, wij kappen ermee voor vandaag hoor! Dochterlief heeft 'r eerste cadeautje binnen. Een sjablonenset van prinsessen. Kan ze lekker tekenen met (nieuwe) stiften. Bewaar het 'mooiste cadeau' lekker voor morgen, want we hebben morgen ook nog wat te doen! Namelijk haar oude kamer omtoveren tot een speelkamer (waar je dus ook daadwerkelijk in kan stáán Met alle zooi die er nu ligt is dat niet mogelijk ). Willen jullie vast weten wat dat 'mooiste cadeau' is he?
Hallo meiden, Verder alles goed hier. Ben gisteren een beetje lang in de kroeg blijven hangen. Vanmorgen met de kleintjes wezen zwemmen. Vrij vermoeiend om 5-jarigen met vleugeltjes in de gaten te houden Ben nu dus nog duf... Lola dus nog geen posi ovu... SC alsnog gefeliciteerd met je mooie meid! -zie je wel volgens mij levert smeppen meer meiden dan jongens op.. moeten we ook bijhouden is leuk!.... Verder heb ik eigenlijk niets te melden.
@Ellenk: dus jij snapt wel dat ik bijna nooit met de kids naar het zwembad ga? Mijn dochter heeft watervrees en mijn zoontje springt zo in het diepe terwijl hij helemaal niet kan zwemmen! Probeer die maar eens in je eentje in de gaten te houden En toch is het raar. 'ze' zeggen dat jongetjes zaad sneller is maar minder lang leeft. Met ovutesten enzo zou juist dat jongetjeszaad eerder doel treffen, zou je denken. Of zou dan toch dat eerste zaad (van de eerste dag van de 3 achter elkaar) dan steeds het beste zijn? Het blijft toch interessant.
nou en wat is t mooiste kado? hier net gedoucht. vanavond verjaardag... zal wel weer een latertje worden.. mn vriend is vervelend vandaag bah hahaha
Ja tis ff wennen. Zat eerder altijd bij de groep van 7 tot 11 en die kunnen gewoon alles zelf. Maar deze 5 en 6 jarigen ... Maar goed je jaagt ze gewoon allemaal in een kleedkamer want jongens en meisjes apart dat hoeft op die leeftijd nog niet...ze letten er niet eens op... vertelt ze dat ze niet in het 25 meter bad mogen. (dat scheelt als het niet je eigen kinderen zijn dan luisteren ze toch beter ) En als ze van de glijbaan af willen dat ze dat moeten melden. Iedereen begint in het het 'diepe' warme zoutwaterbad maar na een kwartiertjes zitten de vleugeltjeskindjes allemaal te spelen in het pierebad. hahahaha! Dan jaag je ze allemaal weer onder de douche en weer het kleedhok in. En dan kom je er achter dat sommige kinderen totaal niet zelfstandig zijn. Ging best goed. we zijn maar 1 sok kwijtgeraakt
@Ellenk: beter een sok dan een...vleugeltje? @Marieke: het mooiste cadeau is: Echte glimmende parelwitte prinsessenhandschoentjes! Gaat ze vast flippen. Die wil ze zooo graag! wij hebben honguh! Maar mannetjes zijn nog niet terug en zij zouden de boodschappen meenemen (en evt. wat te eten)
ik heb ook trek. Ga zo macaroni maken... en heb een pan soep aan het trekken voor morgen. Mmmm kan ik nu al van genieten
@Ellenk: dat gaat zo lekker ruiken he? mmmmm het water loopt me al in de mond als ik eraan denk! honguh!
Middag! @ Julita: welkom in Europa! hihi wat zal dat lekker zijn! Hoop dat je lekker kunt bijslapen de komende dagen. Die vlucht zal best lang en vermoeiend zijn geweest bovenop de verhuisstress! @ Tezzz: zo lief zoet die kleine princes van jou! Heel goed toch dat ze zo lekker mee helpt! Volgens mij moeten ze dat echt vroeg al leren en vaak vinden ze het dan heel leuk! Anders worden ze net zulke rommelkonten als wij @ Ellenk: heb even gemist ter ere waarvan je naar het zwembad ging, maar het klonk wel errug gezellig en komisch! @ Ikdus: beterschap in 't koppie! @ Miepie: lekker het rijk alleen? Al gepoedeld in bad Wij hebben lekker 'geshopt' vandaag: leuke plantjes voor balkon en op kantoor, nieuwe sokken en ordners bij de HEMA , ophangsysteem voor fotolijsten en tot slot nog even wat autoshowrooms bekeken. Vriend wil al heel lang een nieuwe auto, hij verdiept zich daar al maanden in, zeg maar zo'n beetje wat ik hier doe