@Go4baby: weet je wat het probleem is? Als ze 3 zijn willen ze heeeeel graag helpen maar kunnen ze nog weinig en als ze 6 zijn kunnen ze al zo veel maar willen ze zo weinig Maar ik mag vandaag ECHT niet klagen hoor! Laila en ik hebben nog steeds HONGUH! Ze begint me nou te etteren. Me expres koud maken met een speelbakblik. Brrr. Owwwwww nog 2 daagjes go4baby! En nog een uurtje sneller ook! (vannacht klok vooruit he! ). Al zin in?
Jippie! Mannetjes thuis met boodschappen! Maar dus zonder eten Jippie! Mannetjes gaan naar de turkse bakker! Mjammie mjammie! Laterrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
@ Tezzz: inmiddels al aan het smullen? We kijken echt uit naar maandag! (14 uur, dat zegt niets vorige keer ook 5 kwartier later aan de beurt...) Merk dat ik toch wel meer goede hoop heb aangezien ik vorige keer echt niet moe was en niet misselijk... en nu heerlijk wel ale: :x
Go4baby.. gatver misselijk... ookal is het dan 'voor het goede doel' het is heel naar... Ik ben leidster van de bevers (scoutinggroep 5 tot 7 jaar) Volgende week gaan we bij een medeleidster thuis lammetjes kijken... da's ook altijd heel lief.... Ja Tezz nu ruikt het lekker in huis maar als je het vlees net dichtkookt zeg maar dan vind ik het echt stinken.
@ Ellenk: Aha, vandaar! Wat leuk! Vind dat altijd zo schattig van die kleine scoutjes! Leuk hoor, lammetjes kijken! Het is helemaal het lammetjes seizoen nu! Mn misselijkheid is niet heel heftig *zoekt iets om af te kloppen maar zo lastig languit op de bank met laptop op schoot* gelukkig, maar komt wel de hele dag door opzetten Maar het blijft een vreselijk gevoel! Aan de geur van dat dichtkokend vlees moet ik echt niet denken nu.. ale: Nou, iedereen Paul de Leeuw gekeken of iets anders? @ Marieke, heb je al reactie op je mail? Ben benieuwd!
JJJJaaaaa paul de leeuw met z'n "mooie" tuinbroek... @Tom, sterke meid! Geef hem nog maar een dikke knuf, die ouwe ... @Julita, heerlijk slapen jij in een zacht hotel bed dat moet je vast wel aanstaan! 8) @Tezzz, zijn het echt prinsessen handschoenen? Geen Michael Jakson handschoenen @ Miep....al helemaal rimpelig in bad? @Gaat4baby....Bijna maandag, maar alles wijst er op op goeie groei en ontwikkeling Ik vond in het begin vlees ook niet meer lekker..en pure chocolade ook nie... Vandaag in de tuin bezig geweest..lekker hoor! Straks nieuwe stenen er in en ben ik van de blubber af. Mark moest vlug vlug de raamkozijnen boven krabben en voorzien van verf. Gisteren gebeld om 19.00 want maandag willen ze dubbelglas plaatsen... lekker optijd. Maar we hadden ook nog even tijd om naar de over buurman te gaan want die heeft lammetjes lopen...3 witte en 2 zwarte en nog zwangere schapen leuk hoor en we horen ze ook blaaten in de tuin ...zo schattig..ze waren 2 dagen oud...nog helemaal schoon en navelstreng hing er nog aan...alleen ze waren te schuw om te knuffen..
Avond! Nog niet rimpelig liggen worden in bad , halve schoonfamilie kwam even buurten vandaag. Ellen, hier ook een lekker soepie gemaakt, ouderwetse snert (lekker makkelijk als er op verschillende tijdstippen 6 mensen komen eten ), rook vanmorgen heerlijk hier in huis. En nog gepoetst ook vanmorgen, effectieve dag gehad dus Go4baby, gaat helemaal goed komen met die echo. Ik ga taartjes kopen om het te vieren! Pfffft, ben op, ga mijn bedje opzoeken. Tot morgen!
Jee poetsen..... dat moet ik ook nog eigenlijk onze houten vloer moet een goede beurt eigenlijk. Morgen weer strijken pffffff. De laatste keer heeft mijn moeder gestreken (op mijn verjaardag) Ja go4baby bijna echo...spannend..... komt goed...
Pff ik denk wat ben ik toch moe maar het is al 23.09 uur dus eigenlijk al morgen zeg maar.... Uurtje korter slapen vanacht, gelukkig heb ik morgen niets
Ben ook blij dat we morgen kunnen uitslapen Hebben net film gekeken en dan is het dus alweer 0.29 uur! Ben benieuwd of ze hier nou weer in de war raken op 't forum. Bij het ingaan van de wintertijd zaten ze nog 3 dagen verkeerd met de tijd geloof ik Slaap lekker allemaal! En tot morgenmiddag! Liefs Tezzz
Mogge (alvast!) Hier weer een negatieve ovu test! Ik ben niet zo goed in plas ophouden... Na ja, geen 4 uur, maar wel 3 1/2... Is toch ook wel goed? Vandaag kickboks gala, ben een beetje moe nu, alsof ik zelf heb meegedaan! Altijd lachen zo'n gala! Sjonge jonge... Hoe is het hier? (ik moet nog bijlezen!)
tjee lola, jij bent ook nog laat op! Volgens mij kan 3,5 uur ook wel hoor! (Ik heb ook wel eens na 3 uur getest. Als ik niet zo veel had gedronken ging dat prima!) Lijkt me echt helemaal niks aan, zo'n kick-boks gala Ik hou helemaal niet van vechtsporten namelijk. Maar als het een gala was, was er zeker wel veel show bij? Ben in elk geval blij dat jij een leuke avond hebt gehad! slaap lekker!
Hoi Tezzz! Ook nog hier! Ja, ik drink ook niet zoveel dan, want ik heb nogal een zwakke blaas! Beetje jammer, ik loop na 2 uur al krom van de buikpijn! hahahaha! Ja, zo'n gala is leuk! 2 vriendinnen zitten op kickboksen, dat lijkt me dan net weer niet leuk! Maar zo'n gala is leuk, hoe langer het bezig is, hoe enthousiaster het publiek is! Dus dan is het echt leuk, iedereen gaat er helemaal in mee! 1 keer in het half jaar ga ik eens mee! Even mooie mannen kijken! hahahahaha! Mannetje komt nu net thuis van werk! Gezellig! slaap lekker!
Hallo Hallo! Ik ben er weer! Ik ben zooooo blij! Vlucht was 12 uur lang, maar wel heel rustig we waren heel moe want de avond daarvoor waren tot laat uit geweest en 's ochtends weer om 6 uur op. We waren zo moe toen we gisteren aankwamen dat we om 8 uur al in ons bed lagen... En eigenlijk trokken we het na 6 al niet meer dus nog best goed. Heerlijk zacht bedje inderdaad! We waren wel al om half 6 wakker maar dat geeft nu even niet. En dan hebben nog geluk dat de klok vooruit ging! ZO vreemd dat ik nu weer op jullie tijd zit. Da's wel wennen. Ik lees over een paar dagen weer bij als ik weer helemaal rusitg in mijn huisje zit. Ik heb hier maar een beperkte connectie tijd. Ik wilde dus alleen maar zeggen dat ik weer veilig terug ben en dat ik heeeeeeel blij ben om weer hier te zijn! Knuffel voor iedereen!
Hoii! Julita: welkom terug in onze tijdzone! Kan me voorstellen dat jullie heel moe zijn! Lekker rustig aan doen en veel rusten! Tot snel! @ All: liggen jullie nog allemaal te slapen?
He, de tijd klopt nu wel, niet zoals met de wintertijd, dat hij een aantal dagen op de oude tijd stond!
goedemorgen! welkom terug julita! heerlijk om je weer op onze tijd te hebben hihi go4baby, nee heb nog geen mail van paul terug! heb t gisteren overigens niet gekeken, moet t nog terug zien. we hadden een verjaardag! enorm gezellie... hoop dat dit de laatste keer was dat ik mocht drinken haha ik ga nu ff jan en lotte mailen.. loopt iemand te stalken...weet niet of jullie t verhaal hebben gehoord van gerrit?
nou ja gestalkt.. er heeft hier een tijdje een man op t forum gezeten en die was de feb mama's aan t "stalken" ze hadden al een aantal keer aangegeven t niet fijn te vinden als hij daar meepraatte.. dit had nix te maken met dat ie een man was maar meer met t feit dat ie altijd zo zielig zat te doen. hij was zaaddonor ofzo.. heel verhaal. vervolgens na een aantal waarschuwingen van jan en lotte, want hij ging maar door, is hij uiteindelijk van de site verbannen. nu is die alle mensen waar die ooit contact mee had (in t begin heb ik ook wel es met m gepbt, maar vanwege zijn zielige gedrag heb ik dit afgekapt) via hyves aan t opzoeken. mij dus ook! en nu loopt die dus mijn mailbox bij hyves vol te stouwen met zielig gedoe. hij drijgt nu ook met dat die de site gaat aanklagen omdat ie verbannen is om t feit dat ie een man is... enz enz enz.. heb m nu gezegd mij met rust te laten. hij woont hier vlakbij dus een bezoekje van een aantal vrienden is zo gebeurd als die door blijft gaan hihi heb jan en lotte ook al gepbt.. voor t geval die gek echt een aanklacht gaat indienen.. lang verhaal sorry
Oooh, ja die man "ken" ik wel idd! Die liep idd heel zielig te doen overal! Heb hem idd al eventje niet meer gezien! Maar wat een gek dat ie nu iedereen loopt te zoeken op hyves! Gatver, hoe komt ie er op? Heeft ie niks beters te doen? Bijv. een vrouw zoeken, waar hij niet alleen zijn zaad hoeft te doneren, maar ook daadwerkelijk het samen gaat doen, hoeft ie ook niet meer zielig te doen! Maar bah, hoe heeft hij je gevonden op hyves dan? Vind het maar eng gedrag van hem! En heel goed dat je gepb't hebt naar Lotte en Jan!