Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb geen idee hoe hij me heeft gevonden via hyves...denk dat ie gewoon heel goed gezocht heeft ofzo :(
    had m geaccepteerd omdat ik zn profiel wilde zien (stond op alleen voor vrienden) en heb m er nu weer uitgegooid.
    het is idd een heel zielig geval!
    niet te geloven!
    hij heeft zelfs een strafblad.. dus een lekker ventje is t ook niet.

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Echt vaag hoor!
    Trieste vent! Gatver, dan snap ik nu ook waarom hij geen vrouw heeft om daar samen een kindje mee te krijgen! hahahaha! ;)

3. ja idd zou ook niet zo willen samenleven haha maar volgens mij is zijn hele verhaal dus een lulverhaal... ik bedoel.. als jij graag een kindje wilt en je moet t via een zaaddonor doen dan neem je toch geen zaaddonor met een strafblad? tegenwoordig bestaat de anonieme donor niet meer, mag niet meer, dus iedereen kan zo weten wie t kindje zn vader is.. vind t allemaal een beetje vreemd hoor

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo allemaal,

Even snel een berichtje van mij, want vandaag is de grote schoonmaakdag. De verdiepingen ga ik met een vriendin goed schoonmaken en op de begane grond kan het karton van de vloer! Nog twee wandjes wit texen en het verfgebeuren is ook weer voorbij. Joepieeeee!

Tom, heel veel sterkte toegewenst! Hoe was het bij je opa, was het fijn hem te zien? Lijkt me ook erg moeilijk.

Tezz, jij bent goed bezig met je omkoopschandalen! Ik heb de vriendin die straks mee komt poetsen friet beloofd, dus ik ben net zo erg ;).

Julita, welkom in deze tijdzone! Fijn dat alles zo goed gegaan is en super dat je zo blij bent. Hoe voel je je verder?

Go4baby, heeeeeel veel plezier morgen, nog eeeen nachtje slapen en het is zover.

Nou, ik ga aan de slag, doeiiii!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: ja precies, dat is idd ook zo!
    Heel vaag allemaal!

@ Leentje: dus het gaat nu lekker opschieten in jullie huisje?

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Marieke wat een verhaal, ik ben hem trouwens ook al eens op andere forums tegen gekomen. Tenminste iemand met hetzelfde gedrag. Ik weet niet meer bij welk forum maar daar zat ie de hele tijd vrouwen die in de MMM zaten te dishen . Gek!

Tom heel veel sterkte met opa! *knuf*

Julita Gutenmorgen ohne Sorgen! Hee weer terug. Dacht al wel dat je goed was aangekomen want heb op het journaal geen rare berichten gezien! Lekkere jetlag? Ja je heb idd wel mazzel net met het uur scheelt toch weer.

Ik heb het gevoel dat ik steeds een uur mis.
    Heb net mijn auto van zijn grootste smeer verlost en nu regent het. Dus kan de regen zijn best doen.

En wat gaat Ellen nu doen? Jaaa strijken onder het genot van een dvd-tje ;)
    Ik heb eigenlijk geen zin maar moet toch echt gebeuren anders heb ik morgen niets om aan te trekken. is ook weer zowat.

7. hihi ellen strijkse!

ja dan is dat dezelfde persoon want hij loopt deze site nu op verschillende sites zwart te maken...
    hij heeft zich aangemeld bij andere zwanger sites.. best triest...
    kreeg net alweer een mail van m... word er knettergek van..

8. ja tom! hoe is het eigelijk met je opa?

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ ellen: Veel strijkplezier! Welke dvd wordt hte deze keer?

@ Marieke: kan je het niet op hyves melden? Dat ie je daar de hele tijd lastig valt?
    Of met zijn alle op de "het is niet ok" knop klikken!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tom: idd, hoe is het nu met je opa?

11. ja dat is idd een idee. ik heb m nu 2 keer gezegd dat ik geen tijd meer aan m verspil enzo.. dus als die nu nog doorgaat dan meld ik t bij hyves! laat ik m daar ook bannen lol kan die nog zieliger gaan doen haha

zo banner klopt weer. liep 2 dagen voor.. nu loopt ie goed

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja kan je best doen idd!
    Misschien weet je ook welke meiden hij nog meer lastig valt?! Want dan kunnen hun misschien ook een melding maken!

Ik ga me even klaarmaken voor het kraamfeestje van m'n vriendin en haar kleine! :D

Fijne dag dames!

13. veel plezier lola!

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lola veel plezier..

Nou ik ga aan de strijk (dvd van de serie Midsomer Murders, ik hou van engelse dectives!)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmiddag!

Iedereen lekker uitgeslapen? Ik had nog wel wat langer willen slapen, maar was helaas vergeten de tv weer goed te zetten voor de kids :rolleyes: . De tv die we nu hebben staan heeft sommige knopjes kapot, dus we konden niet zappen! Moesten elke keer weer handmatig een zender opzoeken en vastzetten. Gisteren heeft íe dus de gehele dag op ketnet gestaan! :( Maar vandaag heb ik het probleem lekker opgelost! Heb 'm lekker met de ouwe videorecorder verbonden en die kun je lekker wel zappen! Lekker puh!

@Marieke: wat lastig zeg, zo'n stalker! Volgens mij heb ik wel eens wat van 'm gelezen in de lounge. :rolleyes: raar hoor! Hij kan nu niet meer inloggen hier dus? Maar hij kan natuurlijk nog wel meelezen! bah bah bah

@Julita: welkom terug aan deze kant van de wereld! Geniet maar lekker van je lekkere zachte bedje hoor! Paar daagjes vroeg naar bed dan komt het vast helemaal goed met je jetlag! Gaan jullie nou morgen al naar je huisje of kun je er pas overmorgen weer terecht? Alvast de katten kunnen zien?

nou, die omkopingspraktijken werken inderdaad wel goed ja! Alleen hebben we gisteren dus zo veel gedaan dat vandaag m'n rug weer heeel veel pijn doet :( En voor vandaag hebben we ook nog vanalles op het programma staan :( Kalm aan dus.

@Ellenk: tja, als je dan toch moet strijken dan is het beste om er een lekkere detective bij te kijken! Ben er zelf ook gek op. En balen dat ik gisteren deed toen bleek dat de detective op Canvas dezelfde was die ik woensdag al op nederland 1 had gezien! Maar heb gisteravond wel m'n strijkwerk afgemaakt! Goed he? ;)

@Tom: hoe is het met je opa?

Zo, weer genoeg geouweh**rd!

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ alle SMEP snoepjes!

Goedemiddag!
    Wat een gepoets allemaal! hier is de eerste was gedraaid, maar de wasmachine staat toch nog niet goed. (we hadden 'm waterpas gezet, maar onze vloer is zo golvend dat het niet echt beter is geworden...) Maar het is een heel stuk minder herrie dan voorheen!

@ Leentje: kijk je wel een beetje uit met die verf luchten... als je weer gaat dexen (moet er nog steeds aan wennen!)

@ Julita: lekker hoor om weer heerlijk te hebben geslapen! Nog 1 nachtje en dan weer je poezels knuffelen!

@ Beastie: fijn dat je dubbel glas krijgt! Overal of alleen in de baby kamer?

@ Miepie: en vooruit, vandaag dan lekker ontspannen en weken in bad! ;)

@ Tom: hoe is 't meis?

@ Tezzz; lekker weer aan de buis gekluistert ;)

@ Lola: veel plezier en hopelijk raak je snel besmet met het baby virus ;)!

@ de rest: knufffffs!

Over 24 uur hebben we hopelijk goed nieuws te melden...

Eerst nog maar even naar kantoor. Moet nog een boel doen, waaronder mn btw/omzetbelasting aangifte... Had woensdag een nieuw wachtwoord aangevraagd bij de vrienden van de belastingdienst maar dat was er gister nog niet... Hopelijk morgen, anders ben ik te laat (gelukkig krijg ik geld terug dus hoop ik dat de straf meevalt).

Liefs en tot later!

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Ik heb nog niet alles terug gelezen hoor maar ik wilde iig go4baby ff veel geluk en een mooie echo wensen voor morgen! Hoe laat mag je je wondertje bekijken?

Ik kan de tijd wel wegkijken hier... nou ja ik ga me maar weer op het werk storten... en toch miscchien voor juni een vakantie boeken

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Thanx! Om 14 uur is de afspraak... maar dat loopt daar wel eens uit... dus hoop morgen om deze tijd wel meer te weten!

Wekze en met dit weer zou ik zeggen: BOEKEN!
    Heerlijk, zou ook wel even naar een warm land willen nu!

Zitten met dikke tuien op kantoor... verwarming doet 't weer eens niet... is 16 graden! Bleh!

Stomme ding doet het soms wel en soms niet. Geen peil op te trekken!

Ik ga nog maar zo'n vieze cheesburger in de magnetron duwen om een beetje op te warmen... die dingen moeten ook een keer op (had er laatst dus 4 gekocht)

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!

Go4baby, nog steeds aan het junken ;)? Nou ja, met 16 graden zitten werken is wel een goed excuus, haha.

Julita, welkom terug in onze tijd! Ga je berichtjes in de vroege morgen wel missen... vond het zo leuk dat er altijd iets nieuws op stond als ik wakker werd :).

Marieke > als je "marieke" en "didam" zoekt zijn er maar 2 die 24 zijn... misschien iets minder info op je profiel hier ;)? En nu idd aangeven met die "dit is niet ok"-knop. Wat een griezel zeg... :-?

Ik heb heerlijk bijgeslapen (om 10 uur mijn bed uit.. maar net nog 3 uur op de bank liggen slapen), ga nu maar eens iets nuttigs doen met wat er over is van deze dag ;) Liefs!

20. go4baby, spannend meid die echo morgen! :D

miep, ja is ook wel zo ja... maar t is toch te belachelijk voor woorden dat je niet eens neer kan zetten op een onschuldige site zoals deze waar je vandaan komt :(
    maar denk idd dat ik t maar weg haal...
    heb m nu duidelijk verzocht mij met rust te laten en tot nu toe houd ie zich daar gelukkig aan..

tja hij kan hier niet meer inloggen.. meelezen idd wel! dus gerrit als je dit lees!
    je bent een sukkel!

hahahaha

Deel Deze Pagina