Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zo ben weer klaar met het strijken voor vandaag.
    Bleh! wat een verschrikkelijk werk is het toch!

Gelukkig is het ook k*tweer dat scheelt.
    Kreeg brief van de nuon dat we 29 euri terug allen de maandlasten gaan met 20 euri per maand omhoog! Stom bedrijf!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik snap ook niks van dat gedoe met nuon en belastingen enzo, terwijl ik prima kan rekenen! Nou krijg ik dus geld terug van de belasting en dat is natuurlijk heel prettig! Sinds ik 'meewerkend partner' ben krijg ik elk jaar geld terug, terwijl m'n man altijd veel moet betalen! (ghegheghe :) ). Maar wat ik nou dus niet snap is: waarom moest ik vorig jaar 2000 euro betalen?!? Over 2005? Volgens mijn man kwam dat omdat we een bevallingsuitkering hebben gehad van onze jongste en ik daardoor te veel inkomsten had. Maar mijn zoon is van januari 2004 en NIET van 2005! Ik snap 'r niks van hoor! Affijn, deze keer wel weer lekker geld terug. Hopen dat we het voor iets leuks kunnen gebruiken :( ;) Eerst maar eens de onroerend goed belasting EN de nuon betalen :rolleyes: en dan zien of er nog iets overblijft voor de hoognodige klusjes hier in huis :(

@Ellenk: fijn gevoel he? Dat je ff klaar bent met strijken? Ik ben ook nog steeds blij dat we gisteren zo goed hebben opgeruimd. Helaas doet m'n rug nog steeds vreselijk zeer, da's dan wel weer jammer. :( We hebben wel Yoeri's kamer nog opgeruimd maar mijn rug wil nu ECHT niet meer! Heb m'n dochter maar aan het werk gezet met het oud papier opruimen. Ze wil zooo graag nog een cadeautje! :) ;)

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja heerlijk dat het klaar is...

Nu ff mijn zelfgemaakte soep proeven....

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Miepie: :oops: ja... soms een beetje... maar ik eet me ook ongangs aan groente en fruit... dus...

Lekker zeg dat je zo lang geslapen hebt! Ik moet echt eerder naar bed 's avonds, maar ik ben echt een avond mens en dan vaak over mn vermoeidheid heen en niet meer misselijk!

@ Ellenk: hmm lekker soep! Misschien ga ik dat wel maken vanavond! (maar dan geen getrokken soep hoor, maar meer iets van brocolli of courgette ofzo... )

@ Tezzz: praat me niet van belastingen... zit nog aan de btw...

Ik zou nu wel even kunnen tukken zeg... Maar ja, nog boel werk te doen! Flyer maken... pfff

5. Niet meer actief

Tezzz, leuk hoor dat ze vanwege cadeautjes opeens heel hard hun best gaan doen !
    Belonen is beter dan straffen zeggen ze vaak hè.

Go4baby, dankje wel het gaat gelukkig nu weer een stukkie beter.
    Morgen je echo, ik denk dat je een hele mooi garnaaltje ziet hoor. Ik geloof er echt in dat het nu goed zit.

Julita, fijn dat je veilig thuis bent aangekomen rust maar even lekker goed uit !

Marieke, tjee wat een vent zeg.. Waar slaat het op. Ik had het ook al gelezen bij de feb mama's, vind het een beetje zielig hoe hij nu doet bah bah bah.

Tom, lieve meid hoe is het nu met jou?

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    heb net de Philips Wake-Up Light besteld! Dan schijn je wakker te worden 'zoals geleidelijk wakker worden met zonsopgang'. Ben benieuwd of ik dan eindelijk m'n nest eens uit kan komen smorgens! (ben ook een avondmens :( ;) )

@Ellenk: was de soep lekker? *zei zij met een opeens opkomend overweldigend gevoel van jaloezie ;) *

@Go4baby: bleekselderij is ook lekker als tussendoortje!

7. en hoe was de soep ellenk? wat voor soep was t trouwens? hihi

8. Niet meer actief

Owjaa meiden ik zei toch dat ik in Spanje even zonder tv zit, maar nu weet ik waarom.
    Omdat de verhuiswagen pas 10/15 mei de spullen komt brengen. We proberen wel een tv en dvd speler mee te nemen in de auto..

En de laptops (3) gaan ook de koffer in dus kunnen we nog wel lekker fimpjes daar op kijken mocht tv niet lukken.

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hallo dames,

Hier ff snel een berichtje. Nog steeds geen ongi, hoelang zou het nog duren? We wachten nog steeds af. Verder ook niets te melden.

Gr

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Nyncke: nog steeds niet? Tja...zit niks anders op dan wachten he? Als de gyn aan je bmslijmvlies vrijdag kon zien dat je na je ei zit, dan zou ik als ik jou was vrijdagochtend nog een zw.sch.testje doen en als die nega is, maar aan de pillen beginnen. Duurt wachten lang he?

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Nyncke: hmm ik sluit me aan bij Tezzz!

Rectificatie: :pale: bleh, ben het zo zat... dus als er morgen niet een mooi knipperlichtje te zien is...

Nou, truste alemaal!

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Sorry meiden zal zometeen alles terug lezen maar ik zal eerst even reageren.
    Ik ben gisteren geweest en dat zag er niet best uit.
    Uiteindelijk is hij vanmiddag overleden. Mijn man is nu weer bij mijn ouders om te praten en een schouder te zijn.
    Maar mijn moeder (het is haar vader) heeft vanavond hier gegeten.
    Ze was heel verdrietig en dat vonden onze kinderen heel erg.
    Onze zoon van acht moest ook vreselijk huilen om zijn eigen oma (die zo emotioneel was) en mijn opa natuurlijk. Ik ben ook best wel verdrietig want ik had een hele goede band met hem.
    Ik heb gezegd dat ik wat ga zeggen op de begrafenis. En daar ben ik nu mee bezig.
    Het is waarschijnlijk een onsamenhangend verhaal geworden maar ik hoop dat jullie het een beetje kunnen volgen.

13. Niet meer actief

Tom, gecondoleerd lieve meid heel veel sterkte..

En superlief van je ventje dat hij voor je familie een schouder is.
    Wens je moeder maar ook veel sterkte met dit grote verlies!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tom: gecondoleerd meid. Da's dan wel snel gegaan zeg! Heel veel sterkte voor jou en je gezin :(

@Marieke: ik lees net pas m'n mail! Da's ECHT NIET LEUK! :(

Ik ga ervandoor voor vanaaf. M'n rug doet te zeer om achter de pc te blijven hangen.

@Go4baby: alvast heeeeeel veeeeel plezier morgenmiddag! Dat knipperlichtje is vast duidelijk aanwezig! (zie je al straaltjes uit je buik komen? ;) )

Liefs Tezzz

15. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Dat moet ik altijd voor het einde van het aflopende kwartaal doen dus voor de 29 ste berekent en betaald.
    Bij iedereen dus weer anders.

16. tom gecondoleerd!
    bah bah sterkte!

ja tezzz ik vind t ook mooi klote!

17. Niet meer actief

Huhh, heb ik wat gemist wat is mooi klote?

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: maar als dat 's avonds is, kun je toch overdag wel? ah? als we 17.00 uur gaan, kunnen we toch 19.00 uur thuis zijn? Toch?

@Ikdus: Marieke kan niet op ons afspraakje komen. :( en dat is ECHT NIET LEUK!

19. Niet meer actief

Ooow de meeting, vervelend hoor..
    Marieke gewoon gaan je maakt maar tijd !

20. tja was t maar zo simpel... we worden om 4 uur al bij hun thuis verwacht...
    als we om 1 uur in amsterdam zijn en om 3 uur pas in de bakkerswinkel zijn kan ik nooit rond 4 uur daar zijn :(:(

vind het echt heel jammer :( had t leuk gevonden om mn smep vriendinnetjes te ontmoeten..
    nu heeft iedereen mekaar strax gezien behalve ik en de mensen die dan in t buitenland zitten :(

Deel Deze Pagina