Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Allereerst Tom, gecondoleerd. Had je een hechte band met je opa? Ik heb net ook afgelopen november afscheid van mijn opa'tje moeten nemen en ookal was de mijne al 86 het blijft gewoon niet makkelijk zeker niet als het zo rap gaat! Heel veel sterkte meid!

Go4baby, ik heb je raad opgevolgd! ;) We hebben geboekt! We gaan 19 juni lekker 16 dagen naar de Dominicaanse Republiek! Om jullie ff lekker te maken...

Marieke, kan je niet? Moet nog mijn email lezen, staat op de andere computer :( Wat jammer zeg :(

Nyncke, ik sluit me ook bij Tezzz aan! Hopelijk kan je snel met de clomid beginnen en werkt dat erg goed voor je!

Julita, welkom terug in onze tijdzone! Heb je je poezen alweer gezien? Dat zal ook wel erg fijn zijn!

Ik ga maar lekker slapen zo, beetje dromen over de vakantie en hopelijk mag ik dan lekker zwanger het vliegtuig instappen ;)

2. whaaaa ik is jaloers! wieffie ik mag vast wel mee in de koffer he?

nee helaas ik kan niet mee mn schoonouders zijn dan zoveel jaar getrouwd en dan gaan we uit eten enzo...
    waren ze vergeten te zeggen en kwamen ze vanmiddag mee aanzetten... sjonge jonge :(

3. Niet meer actief

Marieke, dikke knuffel voor je !

En wieffie lekker hoor ;)

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wat jammer zeg :( Maar ja daar kan je niet aan doen! Ik had je wel graag leren kennen :(

Enne, mijn koffer is niet al te groot, je moet je wel erg klein opvouwen dan hoor ;)

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tom Gecondoleerd meid! Heel veel sterkte voor jou en je familie......

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ikdus wanneer vertrek je ook al weer?

7. Niet meer actief

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wat een mooie omgeving ikdus! Ik vind het echt een super onderneming van jullie! Wij hebben het ook vaak over emigreren gehad maar dat zal nog wel een aantal jaartjes duren.... Gaaf hoor dat jullie deze stap nemen!

9. Niet meer actief

Ik ben ook blij :D

Waar zouden jullie heen willen emigreren?
    Als jullie het echt willen moeten jullie er echt voor gaan hoor!

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik vind het ook een hele stap knap hoor!
    Ook omdat ik had begrepen dat jij en je vriend nog niet echt heel lang bij elkaar zijn toch?
    Maar het is fijn om je droom na te kunnen jagen!
    Stiekum toch wel jarloers ;)

Ik wilde ook altijd in het buitenland gaan werken maar toen kwam ik mijn mannetje tegen. En ik wil mijn evt kind graag hier opvoeden.
    Ik zou graag naar Engeland willen maar een ex-collega van mij is speciaal van Engeland terug naar Nederland gekomen omdat de baby iets aan het hart heeft en hier is het beter verzekerd.

Nou meiden ik ga slapen
    Tot morgenvroeg

Trusten!

11. Niet meer actief

Ik weer weg meiden, ben er morgen weer..
    Slaap lekker voor strakkies allemaal en het niet te laat maken hoor ;) knuffelss

12. Niet meer actief

Nog even snel reageren op Ellen, jaa we zijn 29 april een jaar bij elkaar.
    Ik had niet verwacht dat hij mee zou willen, hij sloeg in één keer om ! Want ik had het er over dat als ik een jaar of 25 was naar Spanje wou emigreren en toen zag hij dat volgens mij niet echt zitten. En toen vertelde ik dat mijn familie ging emigreren was hij in één keer helemaal om.
    Daarom ben ik er ook zo zeker van dat ik met hem een kindje wil krijgen, dit zegt gewoon dat hij de ware is en ik zeker heel lang nog bij hem wil zijn..

En ik geef je ex-collega groot gelijk hoor, als er iets is met ons kind en de zorg +verzekering in NL is beter kom ik ook meteen terug.

Maar heb jij het er ooit met je mannetje over gehad om te emigreren? Misschien wilt hij het ook wel? Of wil je het vanwege je kinderwens echt niet meer?

Ik ga er nu echt vandoor truste meiden.

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Tom, gecondoleerd! Knap dat je iets gaat zeggen, heb je het al helemaal op papier gezet?

Go4baby, veel plezier vanmiddag, post je even een fotootje. Is moest wel even lachen om je eerdere berichtje, over het "dexen"hahaha. Wij noemen het "texen". Komt eigenlijk omdat de muurverf tex heet en daarom heet het zo. Bij ons noemt iedereen het zo volgens mij.Ik schrok trouwens wel even van je berichtje van de belastingdienst, ik dacht dat ik iets gemist had. Ik moet altijd van het eerste kwartaal voor eind april betalen. Gelukkig maar, want ik heb er nu heeeeelemaal geen tijd voor.

Ik ga weer even snel aan het werk.

Doei

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hihihi Tis wat met die belastingdienst.
    Ik doe maandelijks de BTW maar dat is ook gewoon mijn werk en gelukkig komt het uit het systeem rollen en hoeft het alleen gecheckt.

Nee ikdus ik krijg mijn mannetje niet weg hier. ;)
    Die wilde nog niet eens bij mij in Nijmegen wonen terwijl ik daar een perfect appartement had.
    Lekker reizen geen probleem, mag ook best lang maar maar verder gewoon in het dorp blijven :)
    Tja en ik vind hem te leuk .... Dus ....

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge! Ladiezzzzzzzz

Firts things first.... Tom, gecondoleerd! Veel sterkte met dit verlies. **Hoop dat je opa boven een wondertje voor je kan betekenen ;) Het zal niet de eerste grootouder zijn die dat doet van de smep-topic .... **

@Wieffie groot gelijk leekker op vakantieeee, jieeieieHAAAAA! Zie er goed uit...om in de eerste maanden van je zaankomende zwangerschap ;) aan het rand van het zwembad lekker bij te slapen :D

@Go4baby...ja wat Tezzz zegt komt er al een lichtje uit je navel?
    Iedereen heeft zenuwe bij een eerste echo....er zit gewoon wel wat nu...de vraag is 1 of meer!? ;) :)
    Dubbelglas voor de gehele boven verdieping en de ramen in de garage/klus hok. Verder hebben we bubbel glas. Maar de prijs viel eigenlijk mee dus iv alleen baby kamer (optie 1) hebben we gekozen om al het enkel glas er uit te halen (was optie 2). Alleen belde de beste man vanmorgen dat ie het nog even aankijkt omdat het afentoe zo hard regent... Anders Woensdag want woensdag is er een jarig en waarschijnlijk de gehele dag thuis :D

@Ik dus...ja emigreer plannen gehad....met ze 2 naar.... NIEUWZEELAND! 8)
    Maar er geheel mee gestopt omdat me ma borstkanker kreeg en we er achter komen dat internet niet het zeldfe is als ffies langs wippen...en in zulke situaties van vreugde en verdriet is het al snel te ver weg...

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    morgen!
    wow, eindelijk weer op ezelfde klok! Door de jetlag ben ik al lekker vroeg op. We hebben al ontbeten en alles.
    Gisteren katten al gezien en ze waren behoorlijk dik, ik snap ook waarom....Hij had enorme bakken eten voor ze staan altijd. Het appartement was heel vies en ik hoop dat hij het schoon rijgt tussen gisteren en vanmiddag.

@Go4baby, spannende dag voor je. Ik zal aan je denken en kom zo snel mogelijk kijken naar hoe het gegaan is.
    Nu even snel iets proberen bijlezen.

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Tom, gecondoleerd meid. Heel veel sterkte.

@wieffie, vakantie ziet er goed uit! Inderdaad met een bol buikje het vliegtuig instappen zou heeeeel mooi zijn. Ik hoop het voor je.

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Oja :oops: Wekom in onze tijdzone! Julitaaa! 8)

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Bedankt voor de warme welkom iedereen trouwens!

vandaag kan de innesteling voor mij beginnen.....heel spannend deze keer. Met 43 milljoen zaadjes dacht ik deze keer toch wel een bevrucht ei te hebben.

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    gisternacht trouwens gedroomt dat ik zwanger was. Is niet de eerste keer, maar het voelde wel goed. Het was een heel positief gevoel.

Deel Deze Pagina