Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Owwww, lekker hé zulke dromen...als ik die voorheen had werd ik ook helemaal verliefd wakker ;) Lekker genieten van dat gevoel...maare doe je ook een beetje aan zelf bescherming??

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Mmmmmmmmmmmmmorgen!

Alles goed hier?
    @Beastie: wat fijn, overal dubbel glas! Wij hebben het alleen beneden en boven hadden we het eigenlijk ook moeten hebben. We hebben 1 grote kamer met dakkapel en daar is het gewoon vochtig als je smorgens op de kamer komt! De tocht komt dwars door het raam heen! Da's de kamer die we op dit moment dus niet gebruiken :( Voor de rest hebben we boven schuine daken, dus is het isoleren niet zo handig. Wanneer komt dat schip met geld? Hier zoooo nodig! ;)

@Julita: Goeiemorgen! ;) Wat fijn dat je weer terug bent! Was je appartement erg vies? Getver, da's een tegenvaller of niet? En de katten heel dik? Tja...kan ook komen van de stress he? Onze katten eten meestal bijna niks als wij er niet zijn, maar als het regent juist weer heel veel! Als de buren moeten 'oppassen' zetten we altijd maar een zak extra klaar (voor als het regent :) ). Nu jullie weer terug zijn zullen ze wel gauw weer aan hun normale eetpatroon wennen! Ik hoop dat jullie huurder nu al hard aan het werk is om de boel te poetsen. Anders moet je dat zelf allemaal doen!

@Wieffie: ah? Mag ik mee?
    @Ikdus: ook al zo'n lekker stekkie! Mocht ik ooit naar spanje willen, dan weet ik al een adresje! ;)

@Go4baby: al zenuwachtig? Wat denk je zelf? 1 of 2? :)

@All: vandaag is schoolproject 'de olympische spelen' van start gegaan. Ze mochten in sportkleding op school komen. Laila heeft geen sportkleding maar wel een soort rood tennisjurkje en die heeft ze dus maar aangedaan. Ook heeft ze haar nieuwe prinsessehandschoentjes aangetrokken :rolleyes: . En dat staat dus voor geen meter. :rolleyes: Komt de juf me vragen of ze geen sportieve kleding heeft, want anders 'valt ze zo uit de toon'. Maar d'r jurkje is best sportief! Ik heb geprobeert haar de prinsessedingen uit het hoofd te praten, maar nee, madam wil ze perse aan laten. Tja, dan kan ik het ook niet helpen dat ze 'uit de toon' valt hoor! Juf zegt: misschien kun je een trainingsbroekje brengen? Die heeft ze niet! Wat ík trouwens best normaal vindt dat een kind van 6 dat niet heeft. Of ben ik nou gek? Als ze nou op voetbal zat of hockey, dan kan ik me voorstellen dat je zo'n ding hebt. Maar anders toch niet? Mijn zoontje had er toevallig wel 1 maar dat komt omdat ik die laatst in de opruiming heb gehaald als reservebroekje voor als íe onderweg eens nat is. :rolleyes: wat moet ik daar nou weer mee *zucht*

Affijn, mijn temp vandaag was 36.5. Ik moet nog erg wennen aan het tijdsverschil want ik stond vanmorgen echt als een zombie op! En m'n rugpijn is er ook nog steeds. :( Maarrrrr de vogels fluiten en het is even droog en ik heb nu ff de tijd om te forummen nog, dus ben verder best vrolijk hoor!

Liefs Tezzz

3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Bedankt meiden voor alle reacties.
    Dat doet me goed.
    Er is een voordeel bij al dit gedoe. Ik ben niet telkens bezig met die stomme wachtbank.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tom: de wachtbank kan wachten! Die is er volgende week ook nog wel! ;)

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @beastie, ik doe aan zelfbescherming...moet wel, anders val je van te hoog.
    @tezzz, ik ga het morgen professioneel schoon laten maken want ik heb geen zin om dat zelf te doen. Ik ga niet zijn viesigheid opruimen. Dat( en andere dingen ) halen we van de borgsom af.
    De katten hebben overal geplast en gepoept...Niet echt normaal gedrag dus... Ik denk dat hij de bak gewooon never schoon heeft gemaakt.
    Ga vandaag naar de dierenwinkel om allemaal spulletjes voor ze te halen.

6. Niet meer actief

Beastie, wauw nieuw zeeland mijn oude docente vertelde dat het daar helemaal niet leuk was. En altijd maar regen was daar, k kan het me niet voorstellen !
    Wij hadden de plannen ook uitgesteld omdat mijn Oma heel erg ziek werd en daarna al een paar jaar lang longkanker bleek te hebben, en niet eens een half jaar later naar haar overlijden hadden we het weer opgepakt. Hoe is het nu met je moeder?

Julita, hopelijk ben je snel over die jetlag heen ! En hopelijk vind de innesteling 1 deze dagen plaats ;) En tjee wat is dat toch vervelend terug komen ! Ga je je huis nu verkopen of ga je het weer onderverhuren?

Tezzz, ja het ziet er mooi uit ik zag het gister voor het eerst pas.
    Jammer dat je nog steeds rugpijn hebt !
    En ik vind het ook normaal dat ze geen trainingsbroek heeft hoor, ik zou geen trainingsbroek kopen voor zo een jonge meid .

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ikdus, het huis is niet van ons, wij huren het. We gaan er dus gewoon aan het eind van de maand uit.

Ik ga er nu vandoor. Klasje nemen in mijn oude dansschool. Ik zie er een beetje tegen op om al die meiden weer te zien... Ik weet niet precies waarom.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Doe je goed meissie! :thumup: Net als dat schoonmaken ... julie zitten er ook maar ffies in en daarna naar CA. Hoop dat z'n borgsom toerijkend is :rolleyes: de viespeuk!

Hahahaha...wat een muts. Je moet het altijd naar treffen met het weer...in nederland nieuwzeeland of spanje... Tja je kan de zon afdwingen door naar de sahara te gaan maar da's zo koud snachts! ;)
    Het is wel zo hoe heter Australie wordt..hoe natter nieuwzeeland wordt..de gletsjers zijn daar ook aan het groeien.
    New zealand is green for a reason, zeggen ze dan. Alleen met regen kan het zo groen zijn....maar als je op www.skoltiez.nl heb gekeken kan het vaak (meeste van de tijd) toch echt prachtig weer zijn....Parijs en Zwitserland foto's staan er ookal op! 8)

9. Niet meer actief

ooow oke, veel plezier bij je klasjee.

10. Niet meer actief

Ze heeft er gewoont op nieuw zeeland en ze is geboren in zuid afrika en ook daar gewoont, ik snap dus niet wat haar bezielde om naar NL te emigreren :|
    En lijkt me ook logisch dat je het maar moet treffen met mooi weer, het is niet altijd feest helaas.

Maarre mooie foto's hoor vooral met dat ijs gedoe !

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @beastie: heb ff je site bekeken. Ik kreeg een beetje hoogtevrees van die ene foto vanaf de Eiffeltoren :( :pale: Leuke site hoor! (vooral Katja schuurman was errug interessant! :) )

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Katja...maar da's toch meer een mannen ding? :)

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastie: ja hallo! Ik moet toch weten of jouw site wel geschikt is om aan mannetje te laten zien? (dikke vette censuur hiero! ;) )

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou dan is katja in de goudengids outfit wel geschikt....**wij doen nix anders dan censuur bij ons thuis!**

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

@Lieve Tom: gecondoleerd met het overlijden van je opa! Heel veel liefs, sterkte en kracht met elkaar de komende tijd. Ik hoop, precies wat Beastie ook zegt, dat je opa een mooi plekje boven regelt om een lief kindje naar jullie te sturen!
    Fijn dat je vriend/man zo'n steunpilaar kan zijn in jullie familie. Daar mag je echt trots op zijn! Hele dikke knuffel en laat die wachtbank maar wachten...

@ de rest... ik moet naar kantoor... later meer!

Liefs

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastie: ik hoop dat je niet teveel censuur gebruikt. Hoe moet je anders ooit nog voor nummer 2 gaan? ;)

*zucht* ik wil ook jouw 'zwanger in ronde 6 met SMEP-les' :rolleyes:

Maar nu ga ik eerst maar eens wat aan het huishouden doen. Anders is er straks helemaal geen plekkie voor een beeb hier! :)

Laterrrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Niet te veel nee. **gisteren nog 2 oefen smepjes gedaan :oops: ** Nummer 2 moet ook er an komen hoor wel zo gezellig (denk dat ik nummer 3 wel op me buik kan schrijven..daar heeft Mark geen trek in... :rolleyes: Maar zeg nooit nooit!) Misschien maak jij wel eem moeie nr. 3 in een andere ronde...maar nummer 3 komt echt!! knuffie!

@go4baby...doorfietsen, naar kantoor jij, wel zo gezellig ... jij erbij!! 8)

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen! Heerlijk uitgeslapen vandaag :oops:

Tom, heel veel sterkte. Je opa was nog best jong, toch :(? Hele dikke knuffel...

Go4baby, hoe laat mag je je garnaaltje gaan bewonderen? Hyper van de spanning?

Wieffie, ziet er goed uit! Zie je er al helemaal liggen met een bolle buik ;)

Julita, wat een viespeuk :-?! Wel lekker dat je, na de schoonmaak, weer lekker je eigen huisje inkan en je poezebeesten kan gaan vertroetelen.

Marieke, balen zeg :(.

Beastie, die derde komt er ook wel als Mark doorheeft wat een schattige kindjes jullie samen produceren hoor ;). Wij zouden er ook graag 3 of 4 willen, maar het loopt allemaal iets anders dan gepland... voorlopig zal ik al blij zijn met 1...

Ikdus, ziet er goed uit! Kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt... nog 2 weekjes...
    Wij zouden eigenlijk in juni voor 1 1/2 jaar naar Engeland vertrekken, maar toen werd mijn man voor een andere heel gave opdracht aangenomen. We gaan nu in oktober voor een half jaar naar de States. Ik zou zelf het liefst naar Noorwegen emigreren, maar mijn mannetje is te gehecht aan NL :-?

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Heb kantoor niet gehaald... :pale: :-# Heb net mn ontbijt door de wc gespoeld... was net op tijd in de badkamer, anders lag 't over de vloer... tjeemig zeg kwam echt in no time opzetten.... al mn bloedvaatjes in mn gezicht zijn gesprongen... althans, in mn oogwit, rondom mn ogen en naast mn kin... ik zie er niet uit... Hoop dat het hier bij blijft, want ik wordt er niet echt mooier op! Maar voel me weer een heel stuk opgeluchter :(

Mn spijkerbroek had ik even in onze fabuleuze was droogcombi gedaan... Die is droog, maar helemaal gekreukt en ik ben bang ook een maatje of wat kleiner... Het was de enige broek zo ongeveer waarin ik nog naar buiten kon... Die jogging broeken zijn me iets te ma flodder...
    Ik ga even strijken.. voel me nu toch wel weer wat beter pffff

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O jee, Go4baby, hoop dat dat geen ochtendritueel gaat worden komende weken :(.
    Spijkerbroeken lijken in eerste instantie in de droger vaak wat krapper te worden, maar als je je erin hebt gewurmd lubbert ie weer wat uit zeg maar.

Deel Deze Pagina