Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hihihi **hier zowaar ook... (was al lang niet meer gebeurt!! 2e keer:lag ik al hard te snurken toen mannetje me heel lief ging knuffelen (omdat ik zo snurkte) en ik vanuit mn slaapdronken toestand dacht dat ie heel andere plannen met me had... Hoop niet dat als ik straks in die stoel lig er nog wat uit komt zetten hihi**

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen dames,

@ Tom: gecondoleerd met je verlies, en heel knap van je dat je iets gaat zeggen op de begrafenis. Sterkte!

@ Go4Baby: vandaag is de dag he? 2 uur toch? Ik ben heel benieuwd naar de kleine Go4Baby straks hoor! Laat even weten als je bent geweest he, we zitten hier met smart op je te wachten!

@ Ikdus: ik ben jaloeeerrrs! Wat een mooie omgeving zeg! Ik krijg gelijk zin om zelf te emigreren. Maar ik zou het niet kunnen denk ik, ben heel erg verknocht aan mijn stadje.

@ Julita: Ik hoop dat één van die 43 miljoen zaadjes je droom werkelijkheid gaat maken! Zou het je echt héél erg gunnen!

Hier alles okee, gisteren de belasting gehad, pff...irritant altijd hoor. Ik zit nu nog te wachten tot mijn man de WOZ-waarde nog even doorgeeft, en dan kan ik 'm versturen.

Hij mailt, smst, hyved en msn't me opeens veel en hij is echt bij me aan het slijmen. Opeens, na 2 maanden me compleet te negeren. Heel vreemd....Hij heeft ook zaterdag tegen twee vrienden heel enthousiast verteld dat we ouders worden, maar is vergeten daarbij te vermelden dat we wel gaan scheiden.

Trouwens, vandaag wordt de scheiding uitgesproken als het goed is.....

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ SC: Jeemig meis, voor jou ook wel een bijzondere dag dan!
    Ik geloof dat je bijna ex zich wel een beetje schaamt ofzo... wel trots vertellen dat jullie een kind krijgen, maar niet vertellen dat jullie relatie afgelopen is... :( wonderlijk! Maar hij zal het er op zijn manier vast ook wel moeilijk mee hebben... Zeker nu hij ziet hoe mooi je buik groeit! Heb je hem al verteld dat het een meisje wordt?

Toen jij zo misselijk was en niet kon binnen houden, had je dan ook last van bloeduitstortingen? (of eigenlijk hele kleine rode stippeltjes in je gezicht? Ik vraag me af hoe snel dat bij trekt.. en of je er iets aan kan doen...)

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Cynthia: hij zal zich wel schamen denk ik!

Sorry als deze vraag raar overkomt, maar:
    als je bericht hebt dat de scheiding definitief is, moeten we je dan feliciteren of sterkte wensen? :oops:

5. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    AI! nou mooi dat je de plee gehaald heb! :rolleyes: Rustig aan jij :-$
    Het is idd ook raare misselijkheid...je moet echt snel bij de wc zijn...dat spugen gaat heel raar heel snel. Toastje/beschuitje er in? Wat ook schijnt te helpen...iets eten in bed, voordat je opstaat, misschien iets voor morgen :D

Net wat Miep zegt...als je eenmaal in de broek zit...dan lubbert ie wel weer naar de vorm van je lijf! ;) **of vamiddag na de echo zw-broek kopen!!** :)

@SC ... Jaloers/spijt/schaamte en berouw ... da's waarschijnlijk wat ie voelt. ik zou zeggen lekker laten voelen...voelt lang niet zo beroerd wat hij jou heb laten voelen! :rolleyes:
    Weet ie van de kleine meid?

6. Cynthia, suc6 vandaag!
    toch een vreemde bedoeling als t echt word uitgesproken lijkt mij! en idd weet je ex al dat t een meisje word?

julita, hopelijk krijg je snel je innesteling meid!
    veel plezier in je klasje.
    echt sneu voor je katten dat ze dus niet zo goed verzorgd zijn.. en bak volproppen met eten kan iedereen. en kattenbakken weinig tot niet verschonen vind ik zielig! verwen ze maar lekker!

miep voor jou word t ook spannend, nog een paar daagjes en dan de uitslag! ik duim vast voor je!

hier mn temp weer op 36.9.. dus niet echt nog een super verhoging ofzo.. maar ja t zal wel hahah heb nog minstes een week!

7. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik ben met tempen ook maar 1x boven de 37 uitgekomen...koelekikker :D

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    hallo Dames!
    Hoe is het hier?

Met mij slecht, zware kater! kraamfeestje gister werd net iets later! ;)
    Ongeveer half 5!
    Oeps!
    Ik stink naar alcohol en durf niet naar mijn clienten die allemaal alcoholist zijn! whaha!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Ik heb na mijn ei meestal max. 36.8/9... Ook heel cool dus ;)

Jullie mogen mij even helpen bij een twijfelpuntje;
    Waarschijnlijk wordt mijn man a.s. vrijdag dus doorverwezen naar de uroloog ivm bijna geen zaad. Nou lijkt uit mijn tempkaartjes en ovutesten en redelijk regelmatige cyclus dus dat ik gewoon een eisprong heb enzo, voor de HA dus aanleiding eerst hem te onderzoeken en het lijkt idd aan zijn zaad te liggen. Maaarrr... ik zat te bedenken dat het wel heel zuur zou zijn (en weer een half jaar langer zou duren) als er bij mij ook iets fout zit. Verstopte eileiders, vijandig slijm, etc. > zal ik vrijdag ook om een doorverwijzing naar de gyn vragen om me eens "door te laten meten", of lijkt dat jullie overbodig?

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Beastie: voelde me toen ik opstond prima... Heb rustig een bordje smacks met melk gegeten (ik ben niet zo'n vroege eter) om toch iets binnen te krijgen. Daarna ging het zeker een uur goed en toen ik wilde weggaan en mannetje net thius kwam om zich in z'n oak te hijsen, werd ik pats boem misselijk... Hij heeft het nog net meegekregen maar moest wel snel weg nar afspraak...
    Ik heb nu wel trek in een gebakken ei... maar of dat nu goed is met dat vet.. ach... ik zie het wel!

Spijkerbroeken zijn klaar, die van mij zit wel een beetje, uhh veel, krap... Hopelijk lubbert ie snel uit... Anders inderdaad maar aan de ZW broeken als 't straks allemaal in orde is. Ik heb geen zin om een normale broek te kopen die ik dan over twee maanden ook niet meer pas...

Mijn overbuurvrouw (in de 70 schat ik) (3 hoog) staat op de venster bank de ramen te zemen... Ik hou mn hart vast... Vorige jaar is ze ook al een keer met de brandweer naar beneden getakeld door het raam toen ze haar arm had gebroken (ik dacht eerst dat ze dood was omdat er een doek op haar gezicht lag) Oh oh oh, als mn moeder zoiets zou doen dan zou ik echt boos worden...

11. miep, ik zou dat idd ook vragen, bij ons hebben ze ons tegelijk onderzocht.. zowel ik als mijn vriend tegelijk. anders moet je idd weer langer wachten. zou het idd gewoon vragen want mijn eisprong is ook gewoon goed maar toch kijken ze verder. suc6!

hihi lola best kraamfeestje was t dan lol

mijn temp is normaal na mn ei altijd 37..37.1. en t hoogste is 37.2. als ik 36.8 heb dan word ik altijd ongesteld. maar nu moet ie nog even omhoog krabbelen denk ik..

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ :oops: Julita: ik vergeet door de toestand helemaal op je te reageren... Wat een gedoe met jullie 'huisbevuiler' zeg... Ik hoop dat je vandaag een prof. schoonmaker kunt vinden! En zelf lekker relaxen en genieten van dat je even in Zurich bent! Lekker naar je favo lunchcafe enzo En hopelijk nestelt zich ondertussen dan iets in de komende dagen! Ik zal extra aan je denken in de PUPO stand!

@ Lola: hihi geniet er nog maar van nu het nog kan hoor! Straks zit je net als ik ook met een kater zonder dat je enige alcohol op hebt.. ;)

@ Miepie: zou je zeker even kunnen laten onderzoeken. Gewoon vragen wat de mogelijkheden zijn en of je eventueel een keer met een gyn kan spreken!

Op naar het ei.. ;)

13. go4baby jeetje je kan niet zeggen dat ze nix durft iig hahaha

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik denk inderdaad dat hij zich schaamt. En terecht natuurlijk. Maar zijn broertje spoort echt niet: die zit gewoon vrolijk te vertellen dat ze dit weekend aan de babykamer gaan klussen......heel vreemd, aangezien er geen babykamer is.

Nee, ik had daar geen last van. Ik was juist héél wit in m'n gezicht. Maar volgens mij moet dat gewoon genezen als een "normale" bloeduitstorting, een paar dagen dus.

Probeer je wel 's ochtends voor je opstaat ook iets te eten, zoals een cracker ofzo? Dat kan nog wel eens helpen. En 's avonds voor je gaat slapen ook, want als je zwanger bent gaat je spijsvertering 's nachts gewoon door en dan wordt je met honger (=misselijk) wakker.

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hmmm...goeie vraag. Ik denk geen van beiden. Ik zie het zo, het is gewoon een feit en ik ben er niet bijzonder blij, maar ook niet bijzonder verdrietig over. Het is vandaag niet moeilijker dan vorige week, want toen was het ook al kapot.

Weet je wat je me toe kunt wensen? Dat HIJ er heel verdrietig van zal worden! Gnagna....

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hij weet dat het een meisje wordt, sinds vrijdag en hij heeft ook de naam al goed geraden. Ik kan merken dat hij er heel blij mee is, want hij heeft het mensen al verteld en normaal is hij heel stil. Vandaag wil hij de echo zien, dus die gooi ik in een envelop door de bus. Zo gaat dat nu, ik heb hem al bijna 3 maanden niet gezien of gesproken.

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha....ja, da's wel heel confronterend. Misschien toch eerst maar even iets eten, of is je kater daar te erg voor?

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Cynthia, ik hoop dat HIJ er heel verdrietig van is ;)

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Je kunt het altijd vragen. Better safe than sorry zeg ik.

20. Niet meer actief

Go4baby, als dat niet goed zit daar binnen dan weet ik dat ook niet meer !
    Jij krijgt straks een super mooie echo !

SC, fijn dat hij er zo blij mee is en trots, dat is natuurlijk erg fijn voor de beeb.
    Maar ik wens hem wel alle vedriet toe en dat hij zich lekker diep gaat schamen en zijn kop niet buiten durft te vertonen !

Share This Page