Zit aan mn gebakken eitje... staat ze nu in het open raam... op de vensterbank het raam aan de buitenkant te lappen... Mijn god... ik hou mn hart vast... Als dat goed gaat gaat er meer goed vandaag... @ SC: hmm wonderlijk inderdaad! En echt raar van zn broertje.. Zal inderdaad wel enorme schaamte zijn. Ik hoop dat hij hier iets van leert! Heb je verder nog wel goed contact met je schoonfamilie/zus?
Heerlijk.. ik zit er echt van te smikkelen... Ik at dat vroeger ook altijd na een nacht doorhalen... als ik misselijk was van de drank zeg maar... dat ging ook altijd goed... Ik voelde me vanochtend kip lekker eigenlijk. Mijn misselijheid komt de hele dag door en opzetten en wegwezen. Alleen nu werd het wat heftig.. hoop niet dat dat een trend wordt...
Hoop het ook niet, Go4baby. al geeft het wel wat zekerheid In november had je nergens last van, toch? Meiden, ik ga weer aan het werk, blijf veel te lang hangen hier. Tot vanmiddag (kom natuurlijk om half drie even kijken hoe het bij de VK was )
@go4baby..gek he... dat honger zo goed kan winnen van verstand. Wat ik zeg eet maar lekker...kosten is toch beter met iets in je maag...zeg ik uit ervaring! @SC...Wat heeft ie ineens veel interesse in je..wil die andere meid hem ookal niet meer!? Flauw hoor, naam in een keer goed raden..pff @Miep....Better safe than sorry..en het is volgens mij net zo gezellig met ze 2 in de mmm **heel flauw, maar het is natuurlijk voor hem ook een beetje steun, dat hij niet alleen...**
@ Miepie: inderdaad in november had ik alleen knallende (.)(.)... maar geen vermoeidheid en misselijkheid (paar keer een kokhalsneiging) Half drie kan te vroeg zijn hoor... Vorige keer moest ik 5 kwartier wachten... al die baby's die niet meewerken bij zo'n echo.. lekker eigenwijs @ Beastie: hihi inderdaad had ik van de week... maar is toch fijner dan 'all the way' zeg maar Nou, ik ga lekker afwassen enzo. Ga niet naar kantoor. Zie er niet uit! Heb geen zin om de 'buren' uit te leggen waarom ik er zo beroerd uit zie...
Balen go4baby dat je je zo misselijk voelt Maar net wat miepie zegt, misschien is het wel een goed teken! Duimpjes hier staan op vol vermogen hoor! Ik kom net van het zh, mocht bloedprikken om te kijken of mijn progesteron hoog genoeg is... weet die muts me weer verkeerd te prikken :x Dikke bloedblaar en dat zal straks wel weer mooi blauw worden :x Dadelijk eerst maar eens ff flink sporten! Met de vakantie in het vooruitzicht moet er toch ff flink iets aan mijn figuur gebeuren! Tot later!
Ja, ik ben zaterdag bij mijn schoonzus op visite geweest, ze had een tummy tub voor me gekocht. Echt lief hoor! Zij is echt een schat, mijn schoonmoeder is nog steeds een bitch, ben blij dat ik van dat mens af ben!
Haha elk nadeel hebt zijn voordeel zeg maar SC! Misschien moet je schoonmoeder ff bij de buurvrouw van Go4baby in de leer gaan hoe ze ramen moet zemen.... Nou ja jullie zullen neem ik aan beiden met volle verstand voor een kindje gekozen hebben. Bij hem komt dat gevoel van papa worden misschien dan toch weer opzetten? Maar om nu ff te 'vergeten' dat jullie niet meer samen zijn is wel een beetje dom. ik zou ook gewoon lekker een foto in de bus gooien hoor! HIER! Wiefie vervelend dat ze niet goed prikken he! Bij mij gaat het ook vaak fout. Ik zag zelfs in mijn dossier staan: alleen prikken door ervaren personen! hahahaha en dan nog gaat het fout ... Lola, paar koppen koffie en een broodje dan ben je van je meeste stank af, tenzij je zoveel hebt gedronken dat het nog uit je poriën komt *proest* Julita wat een viespeuk zeg, gatver.... mag je idd dan wel professioneel laten schoonmaken... JAK!
@ Wieffie: grr. wat irritant dat ze alweer zo slecht geprikt hebben! Ik prijs me gelukkig met vette aderen. Zijn ze altijd heel blij mee (en ik ook..) @ Ellenk: hihi mn buurvrouw is inmiddels klaar. De vitrage hangt weer voor de ramen (even gemist, ik was afwassen). Ik hoop ook dat we strakjes iets zien knipperen... Ik hoop dat ik niet weer misselijk wordt. De WC is echt een heel end lopen (weet ik nog van vorige keer) eerst langs alle andere wachtenden voor een aantal poli's... lekker gedaan... Ze moeten een aparte maken voor de zwangere vrouwen, die moeten sowieso heel vaak! O sjit, moet nog wel naar kantoor.. verwijsbrief ligt daar nog... Mmm ga ik nu maar even snel!
Snel..snel... Nou ontzettend veel suc6 zodadelijk!...Harstikke verliefd terug komen hierzo..we wachten met smart en als ik nog niet te laat ben...doe ff een plasticzakje in je jaszak ... handig bij opkomende ale: Zet hem op ...frummel van GO4BABY!!! go...go...GO!!