Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ow ja go4baby... daar had ik niet eens aangedacht aan haarvaten lol

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Jippieeeeee! Een knipperlichtje voor Go4BAby! Geniet van je trotse en verliefde gevoel, het wordt alleen maar erger!

Ik heb net bij Bellyfashion.nl wat positiekleding besteld....ben benieuwd of het mooi is als ik het thuis krijg...

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Antwoord: Je konthaar, want als je daar aan trekt gaan je ogen dicht (sorry, beetje flauw)

Go4baby, ik dacht dat het ook wat dagen verder was, maar dat was op de een of andere manier niet. Maar bij mij scheelde het 2 dagjes ofzo. Ze hebben die datum toen aangehouden en tot nu toe klopt de groei bij elke echo nog precies. Maar het kan ook zijn wat Beastie zegt, ze zijn nog zo klein. Mijn vk zei dat ook, 1 mm scheelt al weer een paar dagen ofzo en dat is soms moeilijk te meten als ze zo klein zijn. Dus geen zorgen, want dat is nergens voor nodig, inderdaad lekker verliefd zijn op jullie minimensje!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    JIPPIEJAJEE GO4BABY HEEFT EEN KNIPPERLICHTJE IN HAAR BUIK!!!

Hartelijk gefeliciteerd meid! En 4 daagjes zegt maar weinig hoor. Bij laila zat er 5 dagen tussen, maar ze is op de uitgerekende datum ter wereld gekomen! En nou alles overboord en lekker zwangeren! Vlos bellen, broeken inslaan en elke dag minimaal 1,5 uur (forum)pauze! En niet te laat naar bed! Van rust groeien die kleintjes zooo goed!

@Miepie: leuk van die raadseltjes. Kon ik toch nog even de 'wachtspanning' voelen ondanks dat ik alles gelijk door kon lezen! ;)

@Ikdus: leuke banner!
    @Beastie: al terug van de apk?
    @Marieke: langste haar? Geen idee! Vond dat haarvat wel een goeie!
    edit: getver!

Ik ken er ook 1 (precies 1, meer ook niet :rolleyes: ):het racet heel hard onder de grond en heeft hoofdpijn.

5. hahha bah bah leentje!

geen idee tezzz...
    nu ben ik echt werken tot strax

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Leentje en Tezzz: thanx voor de geruststelling! Ik moet inderdaad wat meer slapen, want dat lukt niet altijd goed (ondanks dat ik moe ben!)

@ SC: ben heel benieuwd naar wat je hebt gekocht! Ga het adres onthouden voor als mn spijkerbroek per ongeluk weer in de droger gaat of als ons junkie nu een groeispurt gaat krijgen (wat ik hoop natuurlijk) ;)
    Ik hoop dat ik straks in NY lekker kan shoppen... Ben toch alleen dus alle tijd om me rustig in diverse outfits te heisen!

@ Leentje... hihi viespeukie...
    @ Tezzz: uhm... die is lastig... Een metro met migraine?

Hebben jullie bij Paul de Leeuw dat jochie gezien die moppen kwam tappen... Zo lief! En wat voor moppen... hihih echt stout!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Go4baby: hihi, een metro met migraine! Wel leuk gevonden, maar zooooo hard gaat 't nou ook weer niet! :)

nee, paultje niet gezien dit weekend (we hadden zap-problemen :( die nou opgelost zijn trouwens :) )

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb een buikband gekocht (voor onder je kleren, als ondersteuning), een meegroei tanktop-bh, een tuniek (lekker zomers, in het paars), een buikband in het roze voor boven je kleren en een zwart spaghettibandjes topje.

9. Niet meer actief

Ik moet binnekort ook weer lekker shoppen maar dan voor wat anders.

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Tezz :( huh.. ehm een blinde molrat met een hersenschudding?
    Of moet ik meer in de rioolachtige sferen denken... ;) ja... jou kennende :)

@ SC: ha, dat klinkt wel vrolijk en gezellig! Zo'n meegroei tanktop BH klinkt heel interessant.. Ik heb het idee dat die wel eens snel van pas kan komen... ;)

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Ikdus: ja! Lekkere zomerse kleren of niet! Dat dorpje zag er trouwens super mooi uit! Hoop dat ze romantische restaurantjes enzo hebben dan komt dat wel goed daar ;)

12. Niet meer actief

Tezzz, een paracetamolletje toch?

Jaa, moet inderdaad wat zomerse kleding halen, ik heb gelukkig genoeg t-shirtjes alleen geen korte broeken, ik houd niet van 3 kwartbroeken of kortespijkerbroek of rokjes dus ik houd het lekker simpel op korte broek van nike ofzo.

Maarre wanneer ga jij shoppen, want dat mag nu :D
    Hopelijk kan je nu wat beter slapen misschien waren het gewoon wat zenuwen voor de echo waardoor je niet goed kon slapen.

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Ikdus: volgens mij ben jij wel een sportief typje of niet? Hoorde je ook iets zeggen dat je wel sportinstructrice wil worden daar! Maar ik zou zeggen: koop ook eens wat rokjes, zul je zien hoe leuk dat kan staan in die omgeving ;)

Ik doe het rustig aan hoor.... Zodra ik er niet meer in pas wordt het hoogste tijd!

Aha paracetamolletje... tuurlijk! En ik denken dat Tezzz een nog goordere mop had dan Leentje :oops: Sorry Tezzz ;)

14. Niet meer actief

Ik heb wel wat rokjes maar ik vind dat echt niet lekker zitten !
    Mwah sportief valt eigenlijk wel mee ben meer lui, maar sportieve kleding vind ik vaak wel leuker dan mode dingen. Niet dat ik in een trainingsbroek naar buiten ga ofzo hoor, dat heb ik alleen in huis aan ;)

Hopelijk groei je snel :D

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Op zich valt het bij mij wel mee, m'n borsten zijn niet mega geworden ofzo, maar wel gevoelig, en dat positieondergoed is zo lekker zacht en meerekkend. Ik zal je laten weten of het wat is!

16. Niet meer actief

Ben er weer vandoor lieve meiden, morgen heb ik gelukkig weer tijd om alles bij te houden.

Fijne avond, knuffels

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    correctie: een paracetamolletje...

MET EEN BROMMER!

:)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Cynthia: naadloos ondergoed! Zit ook heel lekker! Ik had voor m'n zwangerschap (en ook erna trouwens :rolleyes: ) van die naadloze heupslips (die rekken lekker mee!) en ook een paar stretchy beugelbh's. Ideaal! Ga je bv geven? Dan zijn 2 voedingsbh's heel handig. Maar ze zijn best duur, dus koop er eerst eentje en zie dan eerst of de bv goed lukt.

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    hihi we vallen hier van moppen in meegroeiend naadloos ondergoed!

Ik heb weer enorm zin in eten! (het ei was een goede keuze, lekker met kaas en twee meegebakken tomaatjes en boterham met yogonaise ipv boter ;)) Daarna alleen maar fruit gegeten (hoe gezond) en nu heb ik mega trek in iets hartigs! Ik ga de man meesleuren naar de Appie...
    Eet smakelijk allemaal en tot vanaaf of morgen!

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Go4baby: wat een fantastisch nieuws!
    Lekker rustig aan doen, dan kan die kleine even een groeispurt maken!

Deel Deze Pagina