eetse! Ik wacht op mijn 'ovendagschotel, mix voor bloemkool met gehakt en room-tuinkruiden'. Ben benieuwd hoe het smaakt Nog 10 minuutjes.
ps. Junkie XS in mn album! ps. 2 stel je niet teveel voor... het is nog maar een vlekkie... Smakelijk Tezzz: bloemkool is jammie! Heb ik laatst helaas al gegeten dus nu maar wat anders... of toch niet... Kan ik eindeloos eten!
Go4baby Ik zie een kleine beeb wat bijzonder! Fijn dat alles goed is met de beeb! Hier is alles heel vreemd ik voel me vandaag heel verdrietig. Sorry dat ik niet zo actief ben maar denk aan jullie en heb erg gelachen om die raadsels!
@Tom: is toch logisch dat je verdrietig bent? Je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen hoor, dat je even wat minder schrijft! Doe maar kalm aan hoor!
Tom: gecondoleerd met je opa! Heftig zeg. Wanneer is de begravenis? Mijn kater gaat nu wat beter! Veel gedronken vandaag idd! Want die hoofdpijnen komen natuurlijk doordat al het vocht ontrokken wordt door die alcohol! Vervelend alleen ik moet een ovu testje doen, maar ik hoef helemaal niet te plassen! Grrrr!
tom is logisch meid dat je verdrietig bent hoor! sterkte en een dikke knuffel! go4baby precies zijn/haar moeder hihi... nee mooie echo meid! hier snap ik er nix meer van.. heb last van mn buik...linkerkant een beetje steekjes/zeurende pijn.. t lijkt verdomt veel op ei pijn.... vorige week dinsdag zei de gyn dat mn ei 17 mm was en op springen stond... volgende dag had ik wat eipijn...dus ik ging ervanuit dat ik toen mn ei had.. zeker omdat een paar dagen daarvoor ook een bijna posi ovutest had.. maar nu bijna een week later heb ik eipijn.... zou ik dan nu pas mn ei hebben? zaten wij en de gyn er dan toch zo naast? gelukkig hebben we gister gesmept. vanavond en morgen dus ook maar weer... begrijp er echt helemaal nix meer van
hihihi.. ben je eigenlijk nog naar je werk geweest? Hihi Lola, dat was zeker een gezellig avondje! @ Miepie: thanx @ Mariek: hmmm dat klinkt vaag... gewoon SMEPpen... misschien heb je wel een multiple eisprong Geen idee of dat kan! Over twee weken weten we meer... Hebben heerlijk burrito's vol gezonde groentes gegeten met zelfgemaakt guacamole... nu even uitbuiken... Fijn avondje allemaal!
ja ik weet wel dat er 2 eiblaasjes vlak naast mekaar zaten die bijna even groot waren.. dus misschien is dit dan de 2e eisprong ofzo? kan dat bijna een week na de eerste? er zit idd niets anders op dan te wachten maar vind t wel vaag
@ Go4baby: ja, ik ben gewoon gaan werken! Echt heel erg, want heb maar heel eventjes geslapen! Was nog dronken toen ik wakker werd!
@Lola: ach, als je bij 'actieve alcoholisten' op bezoek moest, hebben ze het waarschijnlijk tóch niet geroken! Kids zijn helemaal in de war. Geloven niet, dat als het nog licht is ze al naar bed moeten. Hadden ze gisteren ook al. Heb ze cht het bed in moeten slepen! En dat terwijl ze toch echt wel moe zouden moeten zijn, want gisteren sliepen ze om diezelfde reden ook al veel te laat! Benieuwd of manlief ze er morgenochtend uit krijgt!
hahaha ja maar dat heb ik zelf ook hoor, nu t langer licht is ben ik ook helemaal met de tijd in de war hihi
waar is de lijst eigelijk gebleven? en op welke dag sta ik? ik moet op 8 april staan..als ik ervanuit ga dat ik 26 mrt mn ei heb gehad en mn lf weer 12 dagen is (denk t wel want dat heb ik bijna altijd)
Zooo wat ben ik blij dat ik nu even lekker zit ! Mijn tante ik en opa zij net de heletijd bezig geweest met heel veel spullen weg doen wat nog in mijn opa's huis stond en vast in de nieuwe en goede verhuis dozen doen. Mijn oom en vriendlief zijn lekker gevlucht naar mijn oom's broer, dus die hebben lekker niets gedaan :S Ik ben trouwens al bezig met licht te bloeden, dus heb een LF van 10 dagen dit keer