Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. he bah ikdus..... dat is klote... maar als je op lf 10 zit kan t dan niet een innesteling bloeding zijn?

2. Niet meer actief

Ik zit nu 11 DPO dus 10 LF, denk niet dat het een innestelingsbloeding is. Zie het morgen wel, vind het niet eens erg eigenlijk.

3. tja je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd natuurlijk.. maar t zou leuk zijn he :D
    dikke knuff iig voor als t doorzet!

4. Niet meer actief

Het zou inderdaad leuk zijn, maar bedankt voor je knuffel lief van je :D

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ah...jammer Ikdus! Maarreh...dan moet je wel meteen internet hebben in Spanje hoor! Anders weten we niet hoe je volgende nod afloopt! :confused:

Ik ga kappen voor vandaag!
    Alvast slaap lekker!

Liefs Tezzz

6. ja idd ikdus! anders weten we dat natuurlijk niet! dus hup meenemen dat internet hahaha

doei doei tezzz tot morgen!

7. Niet meer actief

Mijn nod in Mei word sowieso niets, want deze maand sla ik over ik wil niet rond mijn verjaardag bevallen ;)

Ik heb straks ook sowieso een smsbuddie uit een ander topic, dus als ik zwanger ben ofzo en er is echt geen mogelijkheid om te internetten dan zorg ik natuurlijk dat zij wel even meld hoe het met mij is, maar daar gaan we niet van uit..

Zo ik zit nu helemaal lekker mijn rugpijn begint minder te worden dus ik ga nu even bij lezen!

Slaap lekker voor strakkies Tezzz.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ..huh?...GAAAAAAAAAAP! Ja, GAAP, dank je! ;) zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

9. hahahaha ze kan t niet laten he ;)

truste tezzzz

10. Niet meer actief

Ieuuw go4baby, je maakt me gewoon misselijk met je eitje hoor echt waar !
    Leuk vlekje trouwens in je album :D

Tom, maakt even niet uit dat je niet zo actief bent hoor denk maar lekker aan jezelf en je familie. Dat is nu even veel belangerijker dan wij zijn echt waar!
    Dikke knuffel meid

Lola, al dat vocht is naar je lever gegaan ! Ik moest ook helemaal niet plassen de dagen nadat ik een alcohol vergifteging had gehad, was ik ook heel blij want ik durfde ook niet :)

Marieke, misschien innesteling? En volgens mij kan er max 24 uur tussen 2 verschillende eitjes zitten.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :rolleyes: ;)

12. hihi en daar is ze weer...zooo verslavend zijn wij gewoon ;)

hmm dus t kan geen 2e eisprong zijn dan... nou dan weet ik t ook niet meer. geen idee of je een innesteling kan voelen en hoe dat dan moet voelen.
    heb de hele dag al wat last van mn buik gehad en vanavond dus een half uurtje ongeveer die "eipijn" en nu weer beetje menstruatie achtige pijn.. dus zal dan mn eisprong wel zijn ofzo... strax dus maar weer klussen

13. Niet meer actief

Denk niet dat het je eisprong is hoor, dat is veel te laat joh !
    Maar klussen kan natuurlijk verder geen kwaad :D

14. tja ik heb t gevraagd bij vruchtbaarheids behandelingen en daar hebben de dames verschillende verhalen. de een springt t ei bij 18 mm en de ander pas bij 24. dus in feite ben ik geen reet verder hahaha...
    t zou kunnen dat ie nu is gesprongen ...zit nu op cyclus dag 23...mijn lf is vaak 12 dagen dat betekend dat ik dan dus op dag 35 ongesteld moet worden.. mijn langste in 1,5 jaar is 33 dagen...dus dit zou dan mn langste cyclus ooit worden.. beetje vreemd maar t zou altijd kunnen natuurlijk...zou niet weten wat t anders moet zijn... een innesteling denk ik niet... weet dat ik pupo moet zijn maar heb daar geen vertrouwen in hahaha

15. Niet meer actief

23 mm is volgens mij echt het max, en dat zou dan op zijn laatst rond zaterdag zijn geweest.
    Duss daar geloof ik niet zo in hoor ;)

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    WAUW g4b! Leuk frummeltje heb je :D

Nou je niet te druk maken , lekker veel slapen. Probeer wat eten binnen te houden.. (die borito rol ding, klonk errug goed, bedankt voor de tip ;) ) en geniet!

Apk was prima...frummel had flinke groeispurt gemaakt zei ze..lag idd vrij hoog..volgende keer suiker (kan een teken zijn omdat het zo hoog ligt) en prikken voor ijzer. Bloeddruk was prima :thumup: Nou dat duzzzz!

@ Marieke ik ga morgen wel ffies zoeken naar de lijst! :rolleyes:

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beastie: joehoe! Wat goed dat de frummel zo'n spurt had gemaakt... Kan dus altijd nog ;)

Ik ga mn bedje in... toch weer laat geworden!

Truste lieve allemaal, thanx voor jullie super lieve support vandaag! Echt fijn! :oops:

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeieavond!
    Go4baby, idd lekker gaan slapen en dromen over je vlekje ;)
    Marieke, door de hormonen die vrijkomen na het springen van je ei kan je niet een week later nog een eisprong hebben... geloof tot max 24 uur erna nog wel. Ik heb wel vaker een paar dagen na mijn ei weer eipijn (nu ook), ben er inmiddels aan gewend ;). Maar voor de zekerheid nog een paar smeprondes maken kan geen kwaad ;)

Ga mijn bedje opzoeken, voel me de hele dag al brakkig (terwijl ik gisteren geen alcohol opheb) en tegen grieperig aan... even een zo lang mogelijke nacht pakken dussss... (al gaat de wekker om 6 uur weer, dus heel lang zal het niet worden ;)) Trusten allemaal!

19. truste dames goed uitrusten!

nou ja dan wachten we t idd maar gewoon af...

ik ga ook zo mn bed op zoeken denk ik,..
    tot morgen!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, en Beastie, fijn dat alles weer goed was met je frummeltje :) Hoop hard voor je dat het geen zwsuiker is...:-?

Deel Deze Pagina