meiden meiden wat een geklets.. zo kan ik jullie toch niet bijhouden als ik ff naar een repetitie ben... Go4baby Gefeliciteerd met je kipperend garnaaltje En die groeit wel weer bij het is idd moeilijk meten. Een kennisje van mij is juf op de lagere school en die is nogal into 1 april. Dus die heeft vandaag tegen alle kinderen gezegd dat ze hun strikdiploma mee moeten nemen morgen omdat die verlopen is.. en dat ze bij de juffen van groep 1 en 2 opnieuw examen kunnen doen. ....... HUMOR
He go4baby wat een goed nieuws meid! Nu lekker gaan genieten van het zwanger zijn hoor! Het is je meer dan gegunt! Kan iemand ervoor zorgen dat de tijd gewoon wat sneller gaat Nou ja, slapen zal al een heel eind helpen denk ik... trusten dan maar
Goeiemorgen! Ellen, goed dat je het nog even noemt... vandaag op school bedacht zijn op grappen van de leerlingen! Wieffie, je bent alweer een dagje verder... Lijkt wel heel lang te duren deze ronde hè? Vind ik ook... Ik dacht eindelijk een normaal tempkaartje te gaan produceren, maar ik had beter moeten weten :-? Beetje hangerig gisteren, vanmorgen wakker met een snotkop. Resultaat: Grrrr..... Ga werken, fijne dag allemaal!
Hahaha en ik maar denken dat me buik te klein is...nou die is dus groot zat. Gister zw-gym gehad. Ik zit in het midden...heb 5 meiden die eerder moeten bevallen en 5 na me....maar me buik is bijna net zo dik als als de gene die 8 juni moet bevallen...dus flinke buik. Frummel heeft volgens mij elke maand een groeispurt gemaakt volgende apk is al over 3 weken Dankje lieverd! Zelf denk ik van niet hoor..heb verder totaal geen klachten...iets wat wel verwacht wordt. Hoop alleen dat ik nuchter mag prikken want danis het oke....laat in de middag is me suiker hoog ivm wat ik allemaal gegeten heb! ...net als vorige keer! Sterke vandaag met die kids! en je snotkoppie! 8) Moge damessss... Julita, lekker naar je poezen heute! Eigen plekkie! Hoop dat die piespeuk het toch eeen beetje goed schoongemaakt heeft! Scheelt altijd toch iets!
hee Beastie, Als we hier voor zw. suiker moeten prikken doen ze dat min. 2 keer op een dag. Omdat mijn moeder een mk heeft gehad ivm zw. suiker wilde ik ook regelmatig getest worden. Bij mij zouden ze 3 keer op een dag prikken (maar zover kwam ik niet eens) Ik zou dan om 8 uur nuchter, om 1 uur (na de lunch) en om ongeveer 5 uur (voor het diner) geprikt worden!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)]It's a surprise 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl!! Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)]It's a surprise Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) Cobi, ronde ?, NOD 29 mrt 15 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 3 Zwanger ....negatief.......% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita, ronde 14, NOD 9 apr 9. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 12. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 13. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 14. Dag, ronde 5, NOD 24 apr 14 SMEP - kandidaten 1 Ongi.... 0 Zwanger ....negatief.... ...% zwanger @Ikdus...wat jammer Uperdepupdate! @Leentje...wil jij weten wat het wordt? Want je 20w echo komt er aan!
owww oke....weet alleen van het begin dat je bij zo'n prik centrum gaat...maar kan natuurlijk ook in je vinger en zo'n klein testje...ach we zien wel...als ik me er nu al druk om ga maken heb ik geen leven
Beastie, hopelijk heb je geen zw.suiker maar dat zal vast niet. Enne je hebt echt wel een grote buik hoor sommige beginnen pas met 18 weken iets te krijgen haha. Wil je mij in het rood zetten, ik heb geen nieuwe NOD nodig. Deze maand slaan we het toch "over" en met mijn NOD zit ik al in Spanje Julitaa, is je huisje een beetje schoongeworden? Miep, alweer ziek sjonge jonge !
Huh die grap hadden ze bij de buurkinderen op school ook... Of ze zijn allebei zo origineel geweest of we wonen dicht bij elkaar in de buurt.....
Gewoon ik denk wel eens bij vlagen beetje misselijk maar volgens mij is het daar veel te vroeg voor. IK HEB TROUWENS WEL EEN GROTE PUIST NU BOVENOP MIJN NEUS Maar als ik niet zw. ben vind ik dat helemaal niet erg. Wordt nl. anders een beetje mixed feelings, begin 1 mei met nieuwe job dus vandaar.....
Tom, waarschijnlijk zijn dat van die grappen die door heel Nederland waaien. Ooit een keer door iemand bedacht.... Of ze zitten inderdaad in s Heerenberg op school
Weet niet of er veel gebeurd is of dat jullie gewoon ff lekker hebben zitten kleppen. Heb dus niet bij gelezen. Ik wil eigenlijk alleen ff zeggen dat ik nog steeds geen ongi heb.
Dat snap ik...maar ja een kans weggooien doen we ook niet (ik wilde eigenlijk niet in Juli bevallen...nu bevalt het me wel..) En met elke kans komt een mogenlijkheid! Nou meiss, als het er zit..lekker laten zitten en anders eind van deze maand weer volop kans 8) **wel een knuff, want je verdient het wel!** Je zit toch niet de gehele dag scheel te kijken naar die puist? Geen gezicht!
He bah...volg je niet helemaal maare...laat je straks die ongi opwekken ofzo? Duurt lang joh! Update....Go4baby heeft na haar windei in nov. nu wel een frummeltje in d'r oventje! Toch een feestje hierzo dus
mmmmmmmmmmmmmiddag! 1 april! mmmmmmmmmmmmmmmorgen! Zo, ook weer gehad. En meer 1-april grappen komen er vandaag niet uit mij! Alles goed hier? @Beastie: wat fijn dat je apk zo goed ging! Volgens mij kunnen ze met 1 druppie bloed al checken op suiker hoor. Hoop dat het mee valt. Vaak krijg je ook een dikke buik als je veel vruchtwater hebt. @Miepie: tjee, alweer griepie? Maarrrrr nu eens een keertje ná je ei! Hier in de omgeving blijft iedereen ook aan het snotteren hoor. Het wordt tijd dat de lente echt doorbreekt! @Julita: poezen al geknuft? Compi al geïnstalleerd? kattenpies al weg? Tjee, je hebt het druk vandaag! @Ellenk: ik vindt 'm toch best leuk hoor, van die 'veterstrikdiploma', ookal is íe dan misschien niet origineel meer! hihi...toen ik stage liep in groep 4 heb ik ze ooit eens wijsgemaakt dat ik thuis een ufo had. Een heel kleintje die door het bovenraampje naar binnen was gevlogen. De mannetjes die erin zaten, zaten nu in mijn koelkast omdat ze heel erg van de kou hielden en dan altijd wat konden eten. De kids waren er zoooooo van overtuigd dat het nieuws als een lopend vuurtje door de school ging! Ik heb er een paar maand gezeten en elke week ofzo vertelde ik wat over de mannetjes! En die kids maar vragen of ik de ufo een keer mee zou brengen, omdat ze het niet wilden geloven! dus dat heb ik op mijn allerlaatste dag dus maar gedaan (tegen die tijd waren de 'mannetjes' al weer weg. Ik weet nog steeds niet waarheen ). De ufo die ik idd had thuis was trouwens een tafelaansteker in de vorm van een kleine blauwe ufo! En ik heb de hele school al die maanden voor de gek gehouden! Heerlijke tijd gehad daar affijn. Mijn temp was vanmorgen wederom laag en gisteravond had ik voor het eerst iets wat leek op buikpijn. Ik ben toch wel redelijk hoopvol dat de clomid zijn werk heeft gedaan en kan bijna niet wachten tot donderdag (hoewel ik ook wel een beetje zenuwachtig begin te worden ) Het is hier prachtig weer, dus ik denk dat m'n vader zo eindelijk wel weer eens zal komen voor de tuin. Laterrrrrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz