hiih nee in Friesland hahahah hebben ze vast gegoogled op 1 april grappen. Mooi ik ga wwer bezig met begrafenisbesognes...
Vrijdag (Freed) Je ziet ik doe mijn speech in het fries dus ik ga ook hier alle woorden vertalen kunnen jullie er ook weer een graantje van mee pikken (lol)
"Leuk" dat je de speech hier wilt neer zetten kunnen we inderdaad een graantje mee pikken Zal vast heel mooi worden ! Voor je verder gaat wil ik dat je natuurlijk nog op mijn vraag even antwoord geeft. Hoe gaat het nu met jou en met je moeder en de rest van de fam natuurlijk? Dikke knuffel
Ik weet het...maar omdat ze me ijzer gehalte ook willen weten denk ik dat het toch een prikcentrum wordt....maar ik sluit nix uit!
Je ijzer kunnen ze ook met een bloed druppie kijken, tenminste zo werd dat vroeger bij mij altijd gedaan en de laatste keer ook.
Mogguh... @ Miepie: he verdorie, alweer een snotneussie... Lekker aan de vitamine maar weer! @ Tom: sterkte de komende dagen! Dikke knuf! @ Julita: al weer in je huissie... Alles weer fris en fruitig? Poezels geknuffeld? Geniet maar lekker! zit hier weer als een vaatdoek... bleh... Heb een bloemenvaas in de buurt voor als de wc te ver is... (kantoor) Gister voelde ik me erg opgelucht nadat ik alles kwijt was en ben ik de hele dag niet meer misselijk geweest... Zit nu te twijfelen of ik het er maar uit ga gooien... maar ben bang dat ik dan helemaal onder de 'couperose' zit...
K*T hé!? Ik dacht ook stiekum....leuk hoor zwanger zijn maar dit kan gestolen worden Bleh! FF opbeuren...na week 16 moet het allemaal stukken beter zijn!! (hopenlijk eerder..je zit denk ik bijna aan je HCG piek...als die weer afneemt moet deze kwaal ook afnemen....) Goed dat je je banner heb laten staan...die termijn echo kan beter voorspellen hoe ver je bent en je aanstaande vlos...waar je waarschijnlijk bijna samen heen mag!, gaan toch uit van je cyclus tenzij je echo meer dan een week afwijkt! Dus 7w 2d vandaag!
zoooo ik moest een heel eind teruglezen voor de echo van go4baby maar ik heb m gevonden.......GEFELICIFLAPSTAART met het knipperlichtje! Ik heb ontzettend aan je gedacht en voor je geduimd! Nou lekker op die roze wolk klimmen en alleen nog maar genieten van alles wat je te wachten staat @tom ik begrijp dat je opa is overleden? gecondoleerd, ik hoop dat je nog even afscheid hebt kunnen nemen en heel moedig van je dat jij een afscheidsspeech gaat houden! verder heb ik nog weinig teruggelezen
Morgen dames, Wat mij betreft geen goedemorgen, ik voel me beroerd! Ik kon het vanochtend nog net tot kantoor halen en toen kwam er een hyperventilatieaanval. Bah, bah, bah. Beastie, heb jij toevallig ook last van je bekken en je buik, vooral 's nachts? Ik heb bij het lopen veel last van m'n bekken en 's nachts veel buikpijn (felle steken). Ik hoop dat het allemaal geen kwaad kan...
Goedemorge allemaal! Miepie, ik vind het wel een hoopvolle stijging ('t is geen koorts toch? ) Nu nog maar 9 maandjes vasthouden zo Ik hoop dat we allebei vrijdag een goed resultaat terug krijgen van de doktoren! Tom, sterkte met regelen meid. Wel knap dat je wat gaat zeggen! Dat maakt een uitvaart heel persoonlijk en op zijn manier toch mooi. Beastie, fijn dat alles verder met de kleine goed is! Hopelijk is je suiker ook goed! Ikdus, k*t meid dat die rot ongi er weer is Vandaag jezelf maar ff verwennen hoor en hopelijk volgende ronde meer geluk! Tezzzz, ga je vanaf morgen beginnen met ovutetsen volgens het SMEP-principe? Goed dat je temp is gezakt dat is volgens mij een heel goed teken! Go4baby, kl*te meid dat je je steeds zo slecht voelt nu Ik hoop dat het toch snel af gaat nemen! Bah Ellenk, ik kan me voorstellen dat je er nu een beetje dubbel gevoel bij hebt, nieuwe baan... en dan zwanger... Ik hoop het toch voor je! Ze zullen er dan toch een mouw aan moeten passen. BTW die puist kan ook een heel goed teken zijn, mijn zusje zat tijdens haar zwangerschap onder de puisten. We lopen trouwens gelijk... Nyncke, ik zou denk ik ook om duphaston vragen ofzo als ik jouw was. Dan kan je een einde aan deze ronde maken en weer vooruit! Dat wachten is toch ook niets Nou, hier heb ik de hele dag al buikpijn Eigenlijk sinds gisteravond is het best extreem Afwisselend mijn darmen en mijn bm. Nou van mij mag die rot ongi wel weer komen, van deze pijnen wordt ik ook niet vrolijk
He mielenl, Meid hou je het nog een beetje vol? Wat schiet het lekker op zeg! Merk je al voortekenen? SC, vervelend zeg dat jij je ook al zo slecht voelt! Bah hyperventilatie, das echt niet grappig. Beterschap meis!
hey meiden, ik zit hier in mijn huiskamer die helemaal door en door naar de kattenpis stinkt... Alles zit werkelijk onder het is echt een nachtmerrie. De rest van het huis is ook ontzettend vies en er zijn veel dingen weg en gebroken. Ik heb het dus heel druk op het moment.. @go4baby, ik zag wel dat het bij jou in order was? Gefeliciteerd!
Wieffie, ik vind het niet zo erg het begon gister met oranje en vanacht was het bruin en nu niets. Dus nog niet echt ongesteld maar dat duurt niet lang, ik kan tenminste op het afscheidsfeestje van 26 april af en toe een glaasje met alcohol nemen ! SC, vervelend dat je je zo slecht voelt, hopelijk gaat het snel weer beter ! Zal vast onbewust ook de spanning van de scheiding wezen. Dikke knuffel ! Ja Mielen nog even en je hebt de beeb in je armpen
Gatsiedarrie Julita.... Ik hoop dat de borg genoeg is om het weer op order te krijgen! Succes met het schoonmaken zeg!
@Julita: getverderrie zeg! Heb je al een professionele schoonmaakploeg kunnen vinden? Want kattepis is géén...eh...kattepis! Da's zo moeilijk weg te krijgen! Jullie huurder is z'n borg vast kwijt of niet? Heel veel sterkte ermee! Mijn ouders hebben overigens hetzelfde meegemaakt met hun katten. Ze gingen 6 weken weg, maar mijn broer en de buurman kwamen dagelijks 2 á 3 keer bij hun thuis voor de katten en de planten. Tóch hebben de katten het hele huis ondergepiest en gepoept. Ik denk dat dat te maken heeft met hun sterkte territoriale drang. Andere mensen laten weten dat deze kat hier de baas is! Maar nou zit je wel mooi met de gebakken peren! @Sc: ik denk dat je lichaam je laat weten dat je kalmer aan moet doen. Neem rust. Luister naar je lichaam. Dan worden de steken en je bekken wel wat rustiger. En ga je waarschijnlijk ook niet meer zo snel hyperventileren. Wat trouwens heel naar en lastig is. Heb je het wel vaker? Er zijn ademhalings- en ontspanningsoefeningen voor he! (onze beste vriend heeft er ook last van, vandaar). Sterkte meid!
Ja, ik vrees dat dat het inderdaad is. Het probleem is alleen: ik doe het eigenlijk al vrij kalmaan, behalve dat ik fulltime werk, en dat valt me eigenlijk ook het zwaarst. Maar daar kan ik niet zomaar mee minderen, het is een klein bedrijf. 8 april moet ik naar de vk, ik zal dan wel aan haar vragen wat zij adviseert. Als het doktersadvies is, dan moet ik wel. Hyperventilatie heb ik al jaren, soms heb ik er heel lang geen last van en soms komt het opeens op. Ik probeer gewoon goed te ademen als het opkomt, maar als je al te ver in een aanval zit dan is dat moeilijk. Lekker trouwens zeg, die kattepis en viezigheid! Kosten moet je echt op die man verhalen hoor Julita! Sommige mensen zijn echt vies! Ikdus: wat vervelend dat het deze maand niet gelukt is. Op naar een lucky april zou ik zeggen! Go4Baby: Heb je nog genoten van je knipperlichtje?