ze hebben het bij mij ook gisternacht geflikt... Maar het schijnt dat als ze eenmaal hun eigen urine ruiken dat ze ook steeds naar die plek terug gaan. Dus het moet eerst heel grondig schoongemaakt worden. Ik begin al vandaag en als het goed is komt er morgen een pro. De borg....waren we natuurlijk van plan te houden tot we er achter kwamen dat hij de laatste maand huur niet had betaald. Gister hele flinke ruzie gehad met hem en toen zei mijn man kom op laten we dan maar naar de politie gaan, toen heeft hij ons een deel van de huur gegeven, maar er ontbreekt nog wel wat. bah bah bah. weer sorry dat ik niet goed bij ben, maar dat echt gauw weer.
April word niet lucky hoor, dat sla ik over Als ik deze maand weer een cyclus heb van 31 dagen ben ik uitgerekend op 8 januari. Mijn neefje is 6 januari jarig en ik 7 januari.
Julita is te snappen hoor, je gaat terug naar je eigen stekkie en je verwacht niet dat het er zo uit ziet. Dus ik hoop dat het goed schoon gemaakt word ! Gaan je poesjes wel mee naar CA?
yup, ze gaan wel mee naar Calif. Kunnen we daar lekker vers starten. Ik ben overigens wel zooo blij met de de katten, ze zijn bij ons in bed komen slapen en ze zijn nog steeds heel lief.
Zo irritant dat soort mensen. Op mijn kantoor doen we ook huurrecht, en dan kom je echt mensen tegen die totaal geen verantwoordelijkheid nemen en niet betalen, er een zooitje van maken, enz. enz. Het vervelende is dat je wel in je recht staat, maar pas geld kan krijgen als je eerst een hele procedure hebt gevolgd, die ook veel geld kost. Dus dat soort mensen komen er meestal alsnog goed vanaf.
In verband met de verhuizing zeker? Nou, de volgende keer dan maar! Dan wordt het een Spaans baby'tje.
Ik had het altijd van het fietsen naar me werk....bekaf kwam ik aan! Harde buik tijdens het fietsen ook. Dus ga nu ook met de auto Maar jij gaat altijd met de auto toch? Ik kan niet normaal fietsen...zweer het je...moet altijd snel snel , tijd inhalen onderweg...dus kan het beter niet doen. Bij mij schiet het soms in me linker bil/heup. Soms zit het er langer andere keer schiet het er zo weer uit. Als ik veel gebeukt heb, tuin werken enzo, dan voel ik het wel veeeeel meer. Maar nog niet constant. Maar idd snachts..denk dat frummel dan helemaal omhoog kruipt ofzo. Raare dikke buik, net een harde bobbel...terwijl normaal als ik lig me buik een beetje wegvalt ivm zwaarte kracht Snacht doet die frummel van alles volgens mij! S'morgens onder de douche zakt het ivm zwaarte kracht wel weer naar beneden... Zou het uitgebreid bespreken tijdens je volgende apk bij de vlos. Misschien heeft die wel tips and tricks! Je heb de laatste tijd ook wat mentaal te doen gehad..kan ook best uitwerken in je lijf! suc6 meid...vette knuffel! 8)
@Julita: da's dan lekker terugkomen zeg! Dus je krijgt al geld van 'm zónder de extra schoonmaakkosten? Tjee. Maar sta je wel een beetje sterk, juridisch gezien? Want volgens mij mag je in nederland niet onderverhuren. Ik weet niet hoe dat in zwitserland zit? Vindt het niet zo gek hoor, dat je ff niet bij blijft. Jij hebt wel ff wat anders aan je hoofd! Bah bah bah! Luchtverfrisser in het stopcontact en de ventilator erbij en op jezelf richten bij de computer! En ik zou je kleren maar ingepakt laten en niet in de kast hangen. Want dan gaan ze zo stinken! Bleh! Ik leef met je mee!
Dat is fijn dat ze nog steeds even lief zijn, gelukkig gaan ze mee naar CA, hoelang zijn jullie eigenlijk in Tokio geweest ? SC, nee het is niet vanwege Spanje ik wil gewoon ook al uitgerekend zijn rond mijn verjaardag. Mijn tante baalde er al van dat ze 6 januari moest bevallen lekker één dag voor mijn verjaardag. En dan beval ik straks ook nog eens rond de verjaardag van mij en mijn neefje. Nee hoor bedankt. We blijven wel gewoon klussen, maar ik stop nu met tempen en persona en ik zie wel wanneer mijn NOD is en ik probeer vanaf dag 18 gewoon niet meer te klussen. Misschien moet je toch parttime gaan werken hoor, je moet echt goed naar je lichaam luisteren!
Bedankt voor het meeleven iedereen! @tezzz, het onderverhuren is wel op een legale manier gebeurt. De huisbaas wist ervan en alles. Maar ik weet niet tot in hoeverre ons contract legale waarde heeft. We zijn allang blij dat we een deel van hem hebben gehad gisteren. De rest zien we mss nooit meer, maar dit is al beter dan niks. Ik moet maar naar de winkel nu want er is hier natuurlijk niks te eten in huis...Mijn fiets heeft 2 lekke banden dus dat wordt met de benenwagen.
Tezzz, hier mag onderverhuur ook hoor als het via een makelaar gedaan word. Alleen huurhuizen mogen volgens mij niet onderverhuurd worden.
Jaa dat begreep ik al was te snel met tikken en te langzaam met lezen Julita, wat een dag zeg niet normaal ! Zit je ook niet mee zeg
Julita de banden LEK! !@#$%^&*( Het moet niet gekker worden Ik merk het al, het is vandaag echt jouw dag!
hehehe...Gaat allemaal gelukkig weer over. Er zijn ergere dingen in de wereld. Het is gewoon nu even vervelend en de stank maakt dat je het niet zo gauw vergeet. @tezzz, jij gaat over 2 dagen al eitje kijken! Ik hoop dat je een lekkere dikkert hebt. @ikdus jij ongi zie ik? @ellen, spannnnnneend voor jou! Hoe is het gevoel?
Ik ga altijd eerst met de fiets naar het station, dan met de trein en dan met de tram. Een hele reis dus. Maar als ik 's ochtends opsta, dan voel ik gelijk m'n buik steken en dat er druk op m'n bekken komt. En daar heb ik dan de rest van de dag last van, met lopen. Zitten gaat wel. Ik vind dat geprik in m'n buik zo raar. Het zijn geen harde buiken volgens mij, het zit onderin en het is een soort kriebelig geprik. Ik ga het er zeker over hebben volgende week bij de vk, het is toch niet gebruikelijk dat je elke dag last van je buik hebt of wel?
Oh vandaar....nou het zou iig leuk zijn als je het een beetje kunt timen toch? Maar wie weet helpt het stoppen met persona en het tempen juist wel. Misschien wel ja, dan wordt het ziektewet. Daar zijn ze niet blij mee hier....
Och gaat zo zijn gangetje.. Ik denk een beetje weeïg te zijn maar goed. Heb een pukkel op mijn neus (niet leuk) Eigenlijk wil ik stiekum niet zw. zijn ivm mijn nieuwe baan per 5 mei. maar goed. We hebben 1 keer precies goed geklust dus er is een kansje. En Beastie wilde niet in juli bevallen en zie haar. En Go4baby wilde niet in nov/dec bevallen en zie haar.... Dus Ikdus zul je net zien.... Heb trouwens wel een grappige droom gehad vanacht. Namelijk dat ik een broertje kreeg! hahahaha mijn moeder is 62 en heeft al vanaf har 34e ofzo geen baarmoeder meer!