Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hmmm...als je het niet wil dan komt het vaak he? Je hebt dus meer dan een klein kansje!

@ikdus, 6 maanden in tokio geweest.

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

SC ja dat is idd balen voor je baas, maar goed daar komt hij ook wel overheen. Hij krijgt in ieder geval dan de loonkosten gecompenseerd dus hij zou voor dat geld een temp kunnen inhuren.....

3. Niet meer actief

Julita, het heeft nog niet doorgezet maar het komt wel aan gister wat bloed verloren en vanacht bruin.
    Toe maar 6 maandjes Tokio, je poezenbeesten zijn volgens mij echt heeeel blij dat je thuis bent !

SC, dat is dan heel vervelend van je baas, maar jij kan er niets aan doen als het moet dan moet het.
    Je baas kan vast wel iemand tijdelijk inhuren.
    Jij bent op dit moment belangerijk dan het werk hoor !

Ik merk het wel het maakt me niet zoveel uit als ik zwanger raak maar liever niet, misschien moet ik vanaf dag 15 niet meer klussen? Ik wil aan de ene kant dus eigenlijk persona best wel als anti conceptie gebruiken haha. Maar dat doe ik maar niet. Want als ik dan het ei symbool zie krijg ik spijt dat ik het niet benut en nu hoef ik er niet aan te denken :)

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Echt last niet nee...maarja kind is mischien erg hard aan het rondzwemmen... :rolleyes: Vk weet vast meer! ;)

En al moet je minder werken...helaas maar dan is het maar zo! :-s

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    oke, dus als je niet wil dan gebeurd het wel he? IK WIL ONTZETTEND GRAAG NIET ZWANGER ZIJN DEZE MAAND WANT DAN BEN IK ROND 1 JANUARI UITGETELD! MIJN ZUS IS VAN 6 JAN, MIJN MAN VAN 12 JAN EN MIJN ZOONTJE VAN 18 JAN!

Komt dit geloofwaardig over? ;)

@Julita: jaaaaa, over 2 daagjes al! Ik heb goeie hoop hoor! Temp gezakt, hoofdpijn sinds 2 dagen en vreselijke lage rugpijn. Ben wel tikkie zenuwachtig maar heb er ook zin in!

en nou kids ophalen!

Laterrrrr!

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Kletskonten...
    Hele vluchtig gelezen... vooral van Julita:
    Wat een goorlap is dat geweest zeg! Hoe kun je nou zo leven al die tijd in de kattenpis... Bleh... Is dat ik me nu niet misselijk voel maar anders...

*even ego*
    Moest van de gyn afspraak maken voor de nekplooimeting echo dus ik bellen (extern, niet in ZH) en daar willen ze me eerst nog zien voor een termijn echo :D :D
    Ben ik echt heel blij mee, want vond het wel ver weg eind april en maakte me beetje zorgen... Stel dat het mis is dan weet ik dat pas 1 of 2 dagen voor ik naar NY ga... NEE, roep mezelf terug in PUPO PUPO!
    *einde ego en terug naar werk*
    Dus nu mogen we 18 april weer! Joehoe!

7. Niet meer actief

Jij hebt het ook lekker druk in Januari zeg..

5 jan is een neefje van mij jarig
    6 jan is het neefje jarig waarbij ik woon.
    7 januari natuurlijk ik.
    8 januari is me neefje die 1 dag jonger is dan ik jarig. En zijn vader ( mijn oom ) ook nog ergens begin 10 jan jarig.
    En mijn oppas tweeling zijn ook 8 januari jarig, dus allemaal druk druk druk ! Gelukkig heb ik er straks niets meer mee te maken :)

8. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Haha, wat een verjaardagen in januari zeg.
    Hier nog zo één.

2 januari neefje
    4 januari ikzelf
    10 januari tweeling neefjes
    28 januari schoonzus

Januari is dus echt een verjaardagen maand. :D

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goed zo...nog 17 dagen dus! ;) hihihihi...lekker veel echo's maken want die zijn zoooooooooo leuk!

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Voor mij is het gewoon de timing dat ik het dan pas ook 1 juni kan zeggen (ivm proeftijd ;) want stel je voor) en uitgerekend in december tijdens jaarafsluiting zal ook vast in goede aarde vallen.

Maar....... ik hoorde net dat ze ook al op zoek gaan naar een assistent voor mij! HIHIHI ik ben er nog niet eens begonnen. Ik heb verzocht om een lekkere jonge knul! :)

11. Niet meer actief

Joepie go4baby, dus krijg je dan al termijn echo en nekplooimeting?

Ellen, ze zijn echt blij met jou :D

12. goedemiddag!

he bah julita wat een smeerlap heeft erin gezeten dan!

tezzz idd spannend meid :D hopelijk staat je ei gewoon al dik op springen :D

mielenl...jeetje nog 2 weken wat gaat de tijd toch hard!

ellenk wat kan jij raar dromen haha ik droom ook altijd van die vage dingen hahaha

go4baby fijn dat je 18 april terecht kan :D
    spannend :D

hier weer een temp van 36.9...nix bijzonders dus.. steekjes en menstruatie pijn is weg.

hier in januari 2 verjaardagen. bij ons is t in juni/juli enorm druk,.. in julli hebben we er zelfs 7 in 1 week :( :(

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

mannetje is 19 dec jarig en ik zal ff in de calculator kijken maar 14/15 dec verm bevaldatum..
    Mmmmm ook handy...
    Verder bij ons alles in feb/maart jarig....

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Nee, Tezzz, januari is niets... gewoon overslaan... ***RECEPT: avondje gezellig uiteten (omdat je jarig bent bijvoorbeeld of omdat je niet jarig bent ;), veel lekkere alcoholische drankjes, vooraf, tijdens en sluit af met een Kiss of Fire, een soort van Irish Coffee maar dan met Cointreau en Tia Maria, of twee Kiss of Fires (per persoon!), dan zwalkend naar huis, in bed aan de SMEP, eindeloos lang vanwege de drank :(, paar dagen voor je je ei verwacht zodat die dronken zwemmertjes het toch niet redden... en dan helemaal niet meer over na denken... tot aan je NOD... Maar: resultaten uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst... ;)***

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey go4baby, wat fijn dat je al zo gauw weer mag! So far so good!

Mijn vader en zijn vader zijn allebei van eind dec. Het zijn vaak wel rustige mensen vind ik. Ik wil wel heeeeel graag zwanger zijn nu! (Of werkt dat nu tegen me?)

16. ja dat werkt dan omgekeerd julita!

dan moet je zeggen! neeee deze maand wil ik niet zwanger zijn ;)

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Go4baby: :) leuk recept! Helaas zijn wij niet van die drinkers ;) (Ik drink nooit en mannetje een borreltje per 3 maand of zo )

bij ons stikt het van de verjaardagen in nov/dec/jan. Ach, weet je wat, zo lang ik niet beval op 5 december, 25 of 26 december, ben ik al blij hoor! Alhoewel...als je met de kerst bevalt heb je de komende jaren wel het perfecte excuus om niet naar je (schoon)ouders te hoeven op 1e/2e kersdag! Dan blijft alleen 5 december over en daar ben ik lekker al aan voorbij! Eerlijk gezegd zou 1 januari me wel goed uitkomen. De enige dag in het jaar dat wij officieel gesloten zijn! En nog nét voor ons zoontje z'n 5de verjaardag! (we hadden van te voren afgesproken dat we graag wel die derde wilden voordat hij 5 werd. Kan dus nog net!) En alle tijd voor feestjes als je in de kerstvakantie jarig bent! Hmmm zo slecht is het dus nog niet! :)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @marieke, maar dat durf ik niet want ik ben bijgelovig....
    ff tussendoor, ik vind het zo super gezellig om op deze tijd van de dag lekker met jullie kletsen! Ik zit achter een grote kop thee en lekker stuk brood. Helemaal goed!
    (wat heb ik brood gemist!Ik ga ook uit mijn dak hier in de supermarkt, en dan ben ik nog niet eens in NL!)

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    en natuurlijk het feit dat we dan gezellig met z'n 2en zwanger kunnen zijn ;) [-o< [-o<

20. hihi kan me voorstellen julita dat t fijn is weer in dezelfde tijdzone te zitten!
    en idd lekker he die dingen die je dan gemist hebt de afgelopen 6 mnd ;) wacht maar tot je in nl komt hahahaha

Deel Deze Pagina