hihi ik zie je helemaal zitten smikkelen daar! Neem het er nog maar goed van hoor! Je zou toch weer naar je dansklasje gaan? (maar je had niet zo'n zin toch... Valt vast wel mee en dan zijn die cal. ook zo weer weg! Ik heb net de VK gebeld. 21 april kunnen we terecht. Wat later dan gewoonlijk, maar omdat ik alle echo dingen al in gang had gezet en al voorlichting in het ZH had gehad hebben we afgesproken na de termijn echo! Ik heb er zin in!
super go4baby! de 21ste! Tijd vliegt dat zal je zien. (bakkerswinkeltje er tussen) Ik ben gisteren naar mijn oude dansschool geweest en ik was heel nerveus maar het is hel goed gegaan. Ik heb al 3 klassen achter de rug. Ik moet naturlijk wel in een bikini over een maand he?
Voor alle dames die nog niet zwanger zijn: DEZE MAAND KOMT ABSOLUUT NIET UIT VOOR JULLIE! *Duim, duim*
pfffffff ik hou me sinds ik ziek ben geweest al heel erg in met het eten van lekkere dingen, maar er is nog steeds geen grammetje af! En er moet echt 5 kilo af hoor. Niet dat ik er last van heb of zo, maar gewoon voor m'n idee. Mijn bmi is nét te hoog. hmm @Julita: met al dat dansen wat jij doet, pas je volgende maand vast wel in je bikini!
@Julita: Miepie is aan het werk. Krijgt eind van de week als het goed is de zaaduitslagen. Hopen maar dat ze nu wat beter zijn!
ok, ik ga nu even heel hard een paar uur schoonmaken al is het heel moeilijk om hier weg te komen. tot later meiden.
Hihihihi...ben wel heel blij voor je...maare krijgen wij ook nog een broodje in de bakkerswinkel? of ga jij alles opeten Mogen we alle twee de 21ste te APK-en! **mannetje mee nemen dan hé...ze willen alles weten betreft ziektes en afwijkingen in de families...** Net wat Tezzz zegt , wat een maand! en het is nog maar 1 april! 8)
Ja... da's wel een straf dat jij over een maand al in bikini MOET, bofkont! Gelukkig dat je klasje mee viel! En alweer drie lessen.. Jij zit echt niet stil... Ik zou zeggen straks in NL: Die grote kop thee met een stuk suikerbrood SCHOONMAAK ZE! @ Beastie: Gezellig tegelijk! Tuurlijk gaat hij mee! Vind ie maar al te leuk! En gister hebben ze in ZH ook al onze kleren van het lijf gevraagd Wanneer heb jij bloed laten prikken voor de combinatietest (dus met de nekplooi?) Ik wil die wel op tijd doen zodat bij de nekplooi meteen de kansrekening kan komen en ik niet weer op een uitslag hoef te wachten... Ik ben tamelijk ongeduldig...
Dat was vast een mooi plaatje dan in het ZH Bloed voor combi test was gewoon in het kantoor van de echo-mevrouw zelf. Na de echo om de nekplooi te meten werd de naald in me arm gezet! Weet niet meer maar dacht 2 buisjes bloed wordt er afgetapt! Hun stuurden het op naar het ziekenhuis voor onderzoek. Maar bij jou kan het wel een heel andere werkwijze zijn IVM feest dagen moesten we 2 weken wachten, normaal was 1,5 week... Dus helaas...er zit een wacht tijd aan. Maar de echo dames/heren kunnen wel vaak meteen vertellen of de nekplooi normaal er uitziet....da's wel prettig! Bij de VK krijg je bij je eerste bezoek papieren op je suiker te prikken en andere ziektes/soa's/hiv etc. Da's echt in zo'n prikcentrum.. Ik proost meee, met een kopje theeee!
toch apart van die nekplooimeting. Er is mij nooit uberhaupt naar gevraagd! Ik heb bij beide kids 1 (termijn) echo gehad en daar leek alles goed. Bij m'n tweede heb ik zelfs geen bloedonderzoek gehad op ziektes enzo! Alleen om te kijken of suiker en ijzer enzo goed was en bloedgroep en resus. En dat is dus pas 4,5 jaar geleden! Zal wel aan die rare vlos van ons liggen dan ofzo tuurlijk! Ik moet de kids gaan ophalen, dus het is zojuist begonnen te regenen! Het zou ook eens niet!
Ik weet niet hoelang dit al aangeboden wordt...het is een mogenlijkheid waar de vlos je mee moet informeren...geen verplichting..de keus om te doen maak je zelf. Raar dat je bij nummer 2 geenprik kreeg voor die ziektes...misschien had je wel een heeeeeeeeeeeel losbandig leven in de tussentijd suc6 op de fiets! @Ellenk...is dit wat voor jou? http://www.nu.nl/news/1505766/122/Nieuw ... ijken.html
ik ben nu de kattenbakken aan het schoonmaken en ik zie dat die in 7 maanden lang niet (behalve het grit, maar zelfs dat vraag ik me af) schoon zijn gemaakt. Ik heb drie keihard geschrobt en het blijft vuil. En we hadden nog wel een werkster voor hem betaald die elke maand op onze kosten katten bakken etc. kwam schoonmaken. Bel ik dat bedrijf, blijkt het dat hij die vrouw nooit naarbinnen heeft gelaten. En daar heeft die een paar dagen geleden nog in mijn gezicht over gelogen ook. Sorry, ik moest het even van me af schrijven, ik ben zo boos.
Nee niet echt want dan kan ik ondertussen geen dvdtje kijken Julita wat een gore viespeuk en nog een eikel ook ! ZO! 8)