Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jezus julita! wat een klootviool is t!
    kan me voorstellen dat je flink pissed bent!
    arme poesjes! wat zullen die eenzaam zijn geweest zonder jullie.. want als die vent de bakken al niet schoonmaakte zal die ook wel geen aandacht hebben gegeven... :(:(

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    tuig...

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jeetje, als iemand anders mijn schoonmaakster voor eens in de maand zou betalen, zou ik die ECHT wel binnenlaten! Stom dat íe dat niet heeft gedaan. Had íe mooi van kunnen profiteren!

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Julita, wat een vieze stinkert zeg. Bah bah. Waar kende jullie hem van?

Cynthia, doe maar rustig aan, want als je bekkenproblemen krijgt ben je verder van huis. gewoon de volgende keer aan de vk vragen.

Beastie, wij hebben over anderhalve week 911 april) de 20 weken echo. Ik ben nog in dubio of ik naar het geslacht ga vragen. Mijn mannetje wil het wel graag, ik twijfel een beetje. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig...

Mijn buik valt ook al best op. Ik heb er ook al best wat opmerkingen over gekregen. Twee vrouwen die ik ken die even ver zijn die beginnen nu pas een buikje te krijgen, ik heb al echt een rond bultje. Ach ja, bij iedereen is het anders. Bij mij groeit het tot nu toe ook alleen naar voren, misschien scheelt dat wel. Als ik lig dan heb ik ook een soort bult in mijn buik. Best apart, omdat toen ik nog niet zwanger was mijn buik plat was als ik lag. Best grappig dat ik nu liggend merk dat mijn buik echt groeit. Ik zal binnenkort eens een buikfoto in mijn alobum zetten.

Volgens mij hebben we bij ons te maken met een aparte 1 april grap. Ik moet er niet echt om lachen maar wat vinden jullie ervan. De beste vriend van mijn vriend die gaat trouwen. Nu belde mijn schoonmoedeer vandaag geschrokken op. Had ze een kaart ontvangen die zwart was, met een half hartje en de volgende tekst:

Geen verliefde blik!
    Geen schouder om op uit te huilen!
    Geen liefdevolle zoen!
    Geen alleszeggende knuffel!
    Geen veelbelovende vooruitzichten!
    Geen toekomstplannen!
    Geen bruiloft!

Verder stonden er nog hun namen op en daarnaast helemaal niks. Mijn schoonmoeder snapte er niks van. Ik denk dus dat het een 1 april grap is, dat kan niet anders. maar ik vind het wel een erg aparte grap. Waarschijnlijk volgt er morgen een vervolgkaartje, maar als ik zoiets zou sturen dan zouden mijn (schoon)ouders de hele dag gebeld worden door ongeruste familieleden ofzo. Zien jullie hier de grap van in?

5. jeetje dat vind ik wel een misselijke grap :( sorry...
    ook wel een dure grap trouwens als je iedereen zon kaartje stuurt...

ben benieuwd naar je buik leentje :D

zo hier weer aan de beruchte chocomelk haha moet over een half uurtje weer weg om te gaan werken

6. Niet meer actief

Ik snap helemaal niets van dat kaartje leentje ?!
    Rare grap, ik begrijp het ook niet helemaal zal wel dom wezen :)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Leentje: wel beeeeeeeeetje vaaaaag! Hebben jullie ook een kaartje gekregen?

bij mij begon m'n buik ook pas vanaf 16 weken iets te groeien hoor.

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oeh Leentje, ik vind het helemaal geen leuke grap als het een grap is. Maar aan de andere kant is het maar te hopen dat het een grap is want als het serieus is, dan is het nog erger.

Beetje zwarte humor dus.

Zo, ik heb net even een halfuurtje op de grond gelegen (met vloerbedekking) en ik viel bijna in slaap. Nu wil ik helemaal naar huis......

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag! Heb het de hele dag volgehouden op school... voel me wel ietsje beter dan vanmorgen gelukkig.

Julita, wat een eikel zeg! Hij heeft dat geld voor de schoonmaakster dus gewoon in zijn zak gestoken? SMEP-squad jouw richting maar eens opsturen!
    schoonmaakazijn helpt heel goed tegen die urinelucht. Stinkt ook, maar dat trekt met even luchten zo weer weg

G4b, wat goed dat je al zo snel je cashewnootje weer mag zien ;)!

Ellen, ik heb vandaag ook een flauw grapje uitgehaald; toen de eerste klas binnenkwam gezegd "boeken in de tas houden, toetsblaadje en pen op je bureau" > complete paniek, want ze hadden helemaal geen leerhuiswerk ;). En toch allemaal braaf doen wat ik zei, haha! Ze vonden het geen leuk grapje.... (in de 4e ook geprobeerd, maar die trapten er niet in :))

Wieffie, afleiding zoeken! Tijd gaat idd veel te langzaam... Mijn temp was denk ik wel zo hoog door het grieperig zijn. Normaal ook na mijn ei nooit eerder 37.0 gehad, alleen als ik ziek was. Zal morgen wel weer gewoon 36.7 ofzo zijn.

SC, rustig aan! En als het niet gaat niet wachten op je APK, maar al eerder op je werk aangeven dat het teveel is!

Pfffft.... vergeet nou nog een heleboel, dus allemaal een hele dikke knuf verder ;)!

10. hihi aaah durf je wel die arme brugsmurfen pesten? :p

hier nog geen grap uitgehaald of meegemaakt..
    voor zover ik weet dan lol

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    AH! Ons eekhoorntje! Hij blijft leuk! :)

@Miepie: ik vind het persoonlijk wel een errug leuke grap hoor! ;)

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou leen ben benieuwd of je het straks weet...roze of blauw :rolleyes:

Raare domme grap...als het een grap is..zal toch wel... :-s

@SC...HUH? op de grond gelegen? Dutje gedaan? :rolleyes:

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    die brugpiepers maar denken...leuk hoor z'n jolige juf! nou! :)

@Julita...jaaa smep-knok-ploeg gaan die viespeuk pakken!

14. wat ziet mijn oog nou trouwens?

er is er een jarig morgen ;)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    OOOH! :D

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    jaaaaaaaaaa, morgen weer feessie!
    En wat wil je hebben voor je verjaardag, Beastie?

17. hahaha wist ik dus helemaal niet he! :p
    zag ik toevallig ergens anders staan ;)

morgen taaaaaart :D

18. nou nu ga ik echt weg dames, moet werken!
    tot vanavond!
    niet teveel kletsen want dan moet ik zoveel terug lezen haha

doeiiiii

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    trouwens, ff tussendoor:

@Beastie: in je onderschrift staat dat je een ver-assing krijgt i.p.v. een veRrassing. ff fixen? ;)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Werkze marieke! Ik ben er vanaaf niet, dus tot morgenochtend! Met taaaaart! ;)

Deel Deze Pagina