Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    een ver-assing! :)

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, in een lege kamer. Even oogjes dicht en liggen. Volgende keer wel aan denken om een kussen mee te nemen want je krijgt wel een stijve nek van die grond....

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Ik heb een vriendin gebeld en die had dat kaartje ook gekregen. Het kan niet anders zijn dan dat het een grap is, maar ik houd er niet zo van. Ik moet echt snel om iets lachen, maar hier zie ik de humor niet echt van in. Het kan ook niks anders dan een grap zijn, want serieus kan het niet zijn. We hebben afgelopen zaterdag de vrijgezellenfeesten gehad en toen werd er nog volop over de bruiloft gesproken. En inderdaad, morgen weer een kaartje naar ik weet niet hoeveel mensen, kost ook wel wat geld. Ach ja, ieder zijn humor.

Ik denk zelf trouwens dat het een jongen is. Slaat nergens op, maar dat gevoel heb ik al vanaf het begin erg sterk. En daarom ben ik zo nieuwsgierig of het klopt. Misschien ga ik het toch vragen.

SC, ga lekker naar huis, want volgens mij ben je niet fit. lekker onder de wol kruipen met een kussen onder je knien zodat je lekker ligt.

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hihi, heerlijk, SC. Vaker doen, maar dan idd met kussentje (misschien ook een idee een kampeermatrasje mee te nemen?)

Beastie, zal naar een mooie ver-assing op zoek gaan voor je ;)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    bladiebladiebla :rolleyes:

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Beastie, beetje te vroeg, maar hier alvast je kadootje - echte ver-assing voor de zomer:
    [​IMG] ;)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    :) we hadden onze berichtjes om moeten draaien! Maar dat kan natuurlijk nog!

Voor Beastie, voor ná je ver-assing:

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hahaha, zag die van jou pas toen ik die van mij al geplaatst had ;)

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Niveau stijgt hier weer naar ouderwetse hoogten :)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    Zooooooooooooooooooooooooooooo hoooooooooooog!

11. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    meiden die knokploeg doet me goed.
    even een update: ik pak de stofzuiger, jahaaa jullie raden het al: KAPOT. De kop is er af dus ik kan alleen met een klein buisje zuigen.
    Ik word niet goed!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: komt deze vreselijke dag voor jou dan nooit tot een einde?!? AAAAAAAAAAAAAARG!

13. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    Ik zal helaas nog wat dingen tegen komen zometeen. Ik ben er ook al 3 x uit geweest om weer nieuwe schoonmaak spullen te kopen.
    Het goede nieuws is dat er wel een werkster morgen komt.
    Ik heb nog nooit een werkster gehad, mag ik die vragen om kattenpies en degelijke op te ruimen?

14. Niet meer actief

Als jij gewoon aanbied om mee te helpen vind ik wel dat je het mag zeggen hoor!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    tuurlijk! Je hebt te maken met extreme omstandigheden! Leg het uit en ze zal vast wel begrijpen dat jullie hard aan de slag moeten! Enig idee hoe je je stofzuigerprobleem nou gaat oplossen? Misschien kun je een stang lenen van de buren ofzo?

Ik ga maar eens aan het eten beginnen. Mannetje is vanavond thuis dus zal wel niet meer online zijn vanaaf. Tot morgen allemaal!
    En Julita: nogmaals sterkte hoor! Ik hoop dat je lekker kan slapen met die lucht. Misschien raak je wel snel knock-out ervan! ;)

Liefs Tezzz

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

O Julita !@#$%^& Tis echt erg zeg!
    Volgens mij kun je wel janken of niet :( Om moedeloos van te worden..

Beastie vanavond oudejaars avond gesellie ;)

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0
    JA tuurlijk daar betaal je haar toch ook voor ? Niet alleen voor de leuke klusjes ramen lappen dat vind ik zo fijn en strijken hmmm heerlijk ik vroeg mijn werkster ook altijd om de plintjes en de kalkin de badkamer te doen vond ze niet erg. Ik gaf haar wel vaak wat extras een groot kerstpakket en soms wat extra geld.

18. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    dag tezzz, het is al laat ik het niet eens gezien!
    Ik hoop dat mannetje het zo met tape kan maken ofzo. Ik weet het ook niet anders.
    We hebben hier gisternacht ook al geslapen en de slaapkamer ruikt gelukkig helemaal fris dus dat is geen punt.

Ik heb trouwens nu net het aller ergst al weggehaals want ik kon ook niet zo laten.

Eigenlijk heb ik om 5:30 een klas maar ik weet niet of ik dat trek na al dit gezeur. gezeik eigenlijk...

19. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Gatverdamme....bah! wat een k&%$&%$&%$zooi! :evil:
    (en toch lees ik tussen je regels door dat je blij bent om in je huisje te zijn..of niet?)

JAHHHAAA, Miep da's een goeie! Een BBQ - nu het weer nog :rolleyes:

20. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    bedankt meiden, dan voel ik me toch wat beter.

badkamer is bijna helemaal schoon!

Share This Page