ok, ik ben er nog... ik ga naar een latere klas (pilates) van half 8. Er komt geen einde aan hier. Morgen natuurlijk wel sneller met pro hulp.
Grrr... lekker thuiskomen zo, Julita Hoop dat jullie nog wat kosten op die "huurder" kunnen verhalen... viespeuk! Ga denk ik even met een dekentje op de bank liggen... weer gloeiende wangetjes :-? Dan maar wat minder voorbereid mijn lessen in morgen (haha, geef ik ze gewoon écht onverwachte toetsjes )
Avond! @ Julita: lekker genieten van je klasje en laat de boel maar de boel. Morgen heb je er iemand bij en die wordt ervoor betaald, dus ik zal zeker niet teveel nu al gaan doen! Ongelooflijk die kerel, wat een smeerpijp! Ik hoop dat je nog iets op 'm kunt verhalen! @ Miepie: jeempie echt niet lekker die gloeiende wangetjes, al klinkt het wel heel lief Ik vind het wel humor hoor om zo'n klas eens even te laten bibberen. je had ze ook gewoon een super moeilijke overhoring kunnen geven en dan direct nakijken terwijl ze iets voor zichzelf moesten doen en dan iedereen een vette onvoldoende geven... of ben ik nu echt gemeen... Hier was het inderdaad weer ouderwets gezellig met al die plaatjes! @ Ellenk: wonderlijk die kaart... Echt zwarte humor @ Beastie: nog andere wensen? Kan ik zo even digitaal gaan shoppen Hier alvast een voorproefje... EDIT: en toen zag ik 'm niet meer... wonderlijk. Nou, dan morgen maar! Ter ere van jouw bijna-jarig-zijn zit ik hier op kantoor al heel verantwoord te snacken: cola light caf. vrij en Mama Mia chippies Vriend is naar afspraak dus duurt nog wel voor we gaan eten... En ik moest echt iets hartigs eten...
@ Julita: jajaja, zorg heel goed voor mezelf... maar moest even iets zouts naar binnen werken! Had hele dag gezonde boterhammen en veel fruit gegeten maar van dat misselijk zijn wordt ik dan zo flauw! ps. beastie morgen jarig
ik ben niet gaan dansen, morgen weer volop... ik ben te moe en omdat mijn fiets het niet doet doe ik er te lang over om te komen. Wel jammer want voor mij is elke dag niet gedanst een dag verloren. maar de jetlag is ook nog aanwezig dus even rustig aan nog.
Slaat de zwangerschapsdementie nu al toe.... ](*,) #-o @ Julita: inderdaad vanavond maar even lekker rust nemen! Je hebt hard genoeg gepoets, da's ook een soort van dans... Dus lekker relaxen! Hier regent het knetter hard... heb geen zin om naar huis te gaan... al is het 100 meter lopen... Maar precies lang genoeg om helemaal doorweekt te raken...
Bankhangen had ik ook weer snel gezien en wangetjes doen weer normaal Julita, poetsen is ook zwaar lichamelijk werk hoor! Go4baby, en je "moet" nog ruim 7 maanden Wordt nog wat met die dementie van jou Heel ongezond pizza besteld, had echt geen zin om te koken. Als toetje wel heel gezond kiwi en aardbeitjes op... (praat het weer goed voor mezelf, haha)
OOOhhhh jaa aarbeien met slagroom....of is dat weer niet goed @G4B...ben je het gelezen van bloedprikken en combi test? Heel stuk voor je getikt! @Juliota...je bent niet te laat! Lekker trouwens hier, krijg een beetje het gevoel van Julita.. Laatste 2 raamen zijn voorzien van dubbelglas maar wat een bende kunne twee mannen ervan maken...gewoon je huis doorlopen met bagger aan je schoenen..incl op de vloerbedeking Het is lang niet zo erg als bij julita maar nu moet ik alles weer schoonmaken terwijl ik net zo lekker voorbereid was voor morgen...pfff
Heerlijk, Beastie, werklui over de vloer :-? Kan je weer opnieuw aan de poets... Aardbeien waren niet met slagroom, maar met kiwitjes Pizza was al vet genoeg Julita, mannetje komt ergens vanavond laat / vannacht terug > zijn vanmorgen vertrokken uit de Franse Alpen. (hem kennende zou het ook kunnen dat ie over een uur of 2 al op de stoep staat... heeft het eerder in 10 uur gedaan en ze rijden met z'n drieën)