Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :) ben inderdaad wel lui...
    Maar ga zo echt... vriend belde, hij vertrekt nu pas van afspraak... bleh duurt nog zeker half uur dan voor ie er is...

@ Beastie: yes, sorry :oops: had het zeker gelezen en wilde reageren maar was weer afgeleid... Hier zeiden ze gister in het ZH dat ik maar 1 keer bloed hoefde te prikken. En als je dat een beetje op tijd deed dan hadden ze direct de uitslag met de nekplooi... Maar nu weet ik niet wat op tijd is. Had de VK gebeld, ingesproken, maar niet meer terug gebeld... lekker hoor...

Wat een lompe gasten... wat is dat toch... waarom houden mensen geen rekening met anderen? Zeker als je in iemands anders huis bent... Hoe onbeschoft kun je zijn!
    Rustig aan he, met die bolle buik! ;)

@ Miepie: klinkt heel gezond die toet! En pizza is nie heul slecht ;) alleen heul zout... dus lekker blijven drinken...

Ik ga de barre tocht naar huis aan... 't regent weer iets minder keihard :(
    'Spreek ik jullie zo vanaf de bank' :D

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hij belt net op dat ze net de grens bij Breda over rijden... en nog even gaan Mc'en onderweg. Véél te snel gereden dus ;)

3. ooo das fijn miep dat je mannetje weer terug komt :D
    misschien was je gewoon niet lekker van de heimwee naar hem ;)

julita, lekker rustig aan doen dus vanavond heb hebt al genoeg ellende over je heen gehad vandaag :(

beastie heb je de oliebollen al klaar staan? ;)

go4baby hihi nu al zw dementie hahaha doe je goed meid.. maar goed jij hebt tenminste een reden om vergetachtig te zijn haha
    ik ben t helaas al te vaak zonder zwanger te wezen haha

zo hier weer klaar met werken... zometeen nog ff wat vriendjes die hier komen spelen ;)
    altijd gezellig!

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Als je nog heel even wacht G4b; hier is het inmiddels alweer droog, zal bij jullie zo dus ook wel droog worden (of gaat het dan bij ons zo weer regenen :rolleyes: ?)

5. [​IMG]

hier vast een kadootje voor beastie!
    om 12 uur pas uitpakken he ;)

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lees net dat wendy1983 zwanger is! Gefeliciteerd, Wendy! :)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja, daar was ik dus ook al weer :oops:

8. hahaha tezzz jij bent echt erg ;)
    maar wel gezellig!

wendy 1983? kennen we die of ben ik nu heeeel slecht hahhaha sorrry iig gefeliciteerd wendy!

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo!
    Jeetje dames, wat kunnen jullie kletsen! haha!
    Gezellig, maar te veel om bij te lezen! ;)

Hier nog geen positieve ovu test, temp is ook zeer stabiel! ;)

Ik had hem wel gehoopt te hebben vandaag of morgen, want m'n vriend heeft de rest van de week late dienst en dan wordt smeppen wat lastig!

GRRRR!

Hoe is het met jullie?

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lola: jammer dat je test nog niet posi is. Vervelend dan met wisselende diensten... Moet je echt wekkers gaan zetten om te kunnen smeppen. Is ook niet erg spontaan... Maar langszaam wakker vrijen ;)

@ Tezzz: weer rustig in huis, kids lekker in dromeland?

@ Marieke: gaan jullie spelletjes avond houden? Ik ben dol op spelletjes, maar mn vriend helaas niet. Beter maar, want we kunnen allebei niet tegen ons verlies :devil:

@ Miepie: ohhhh stelletje snelheidsduivels... en dan op adem komen bij de Mac... hihi
    Ben door de spetters naar huis gekomen en niet gesmolten :)

Mn keukenprins is naar de AH, haalt iets makkelijks... Heb nu helemaal zin in Mac frietjes... andere keer dan maar... junkie heeft al chips gehad... ;)

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ehm...22 maart jongstleden:

@Marieke: tja, als mannetje besluit nog even te gaan biljarten, wie ben ik dan om hem tegen te houden! ;) :)

@Go4baby: kids nog niet bepaald is dromeland. Laila kwam net vertellen dat ze ECHT niet weet waar haar knuffel was. En ik heb 'r gezegd waar hij lag maar ik moest persé mee want ze kon 'm niet vinden. En hij lag dus precies waar ik zei dat íe lag! :( Maar ze is wel lief hoor! ;)

@Miepie: wat fijn dat mannetje strakjes weer thuis is!

@Lola: tja, dat wordt lastig smeppen dan. Lastig hoor met wisselende diensten. Lijkt een beetje op kids hebben en willen smeppen! :) (volgens mij is het al wel 7 jaar geleden ofzo dat we gesmept hebben om bijv. 17.00 uur 's middags :oops: )

*zucht* heb zo'n vreselijke trek in lekkers! Ben al de hele dag bezig om m'n lekkere trek weg te werken (mueslirepen, aardbeitjes, banaan én bleekselderij gehad), maar niks helpt! En nou ben ik nog niet eens officieel aan het diëten! Alleen maar proberen niks ongezonds te eten! AAAAAAAAAAARG! Ik moet wat ongezonds! Heb zelfs nu pas m'n eerste glaasje cola op van vandaag! (begin ik gewoonlijk al om een uur of 14.00 mee). Helluppie!

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Go4baby: ja, ik zit te overwgen om mijn wekker te zetten, maar wel ruim voordat hij er is! (ruim=3 minuten), want als hij weet dat ik er mijn wekker voor zet is zijn zin vast ver te zoeken! ;)
    Mijn geduld raakt een beetje op! hahahaha! Stom ei... Ik hoop dat ie wel binnenkort komt, wie weet heb ik weer een lange cyclus!

Aaaah, frietjes van de mac, die heb ik echt lang niet gehad! Nou eetsmakelijk voor zo met je makkelijke maaltijd van de AH. ;)

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: whahaha, nou dan kunnen wij alvast wennen aan het kinderen hebben en willen smeppen!
    Maar lastig is het wel! Grrr, nou ja, dan moet m'n eitje maar in het weekend springen, want dan kan ik wel opblijven om even te smeppen! :D

Oh wat gezond van jou! Lekkere trek hebben is vervelend he?! Ik heb het ook al de hele dag, heb wel een bounty gegeten vanmiddag, maar dat was niet wat ik zocht!
    En door Go4baby wil ik nu mac! ;)

Cola, ik drink om half 8 s'ochtends red bull en om 9 uur s'ochtends m'n eerste cola!
    Dat wordt echt weer afkicken als ik weer zwanger ben!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmm mac! ook al zoooo lekker!
    Ik haal altijd een bic mac menu met een extra big mac. Zoooooo lekker! Maar we gaan er voorlopig niet meer heen. :( Mannetje wil niet meer na het fiasco met Laila op z'n verjaardag (toen we haar schoppend en schreeuwend hebben moeten verwijderen uit de mac :rolleyes: ). Hij heeft sowieso al een hekel aan de mac i.v.m. de 'weinig flexibele bediening' om het maar netjes te zeggen.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: eerder kon ik ook al vroeg cola drinken, maar heb mijzelf nu echt aangewend om smorgens thee te nemen. Het probleem is wel dat ik dus alleen maar thee en cola drink op een dag. Ik heb zat in huis, maar cola is mijn absolute favoriet! Er is maar 1 drank die bij mij cola kan vervangen en dat is chocomelk! En da's dus nét zo slecht voor de lijn én je krijgt er meer pukkels van! :(

Toen ik zwanger was dronk ik het ook hoor. Pas na m'n bevalling mee opgehouden i.v.m. de borstvoeding. Mijn dochter had de eerste 4 maand van haar leven continu darmkrampen, dus zelfs dubbelfris viel bij haar verkeerd! Was nie leuk :(

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: hahahaha, wou ze niet mee uit de mac?
    Ja de bediening is niet goed daar, behalve toen ik daar werkte! ;) Ik was hostess, en was erg leuk en aardig voor de gasten! ;) Kletsen, koffierondjes, de k inderen vermaken etc.
    Dus jullie zijn nooit in mijn maccie geweest!
    Ik ben overigens van de cheeseburger en quater pounder! Hmmmmmmmmmmmm!

Ja, die redbull is wel heel slecht en ik denk als je zwanger bent dat je cola gewoon met mate moet drinken!
    Agossie, dus jij dronk alleen maar thee de eerste 4 maanden na je bevalling! ;)

Zonder cola is mijn dag zo saai! ;)
    Ik drink ook alleen maar thee, cola en redbull...
    Alleen gister met een fikse kater ook melk of fristi! maar zovaak heb ik geen kater!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ga even de laatste 2 afleveringen van Prison Break seizoen 2 kijken! :D
    Dan morgen even aflevering 1 t/m 12 ophalen van seizoen 3 en dan hopen dat er snel weer nieuwe afleveringen naar Nederland komen! ;)

Fijne avond dames!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    yep, zelfs alleen maar venkelthee of water. :rolleyes:

Dochterlief wou een ijsje en was daar al mee bezig voor ze haar eten uberhaubt hád. De hele tijd zitten zeuren en toen ze haar eten nog niet op had ging m'n man al een ijsje halen voor zichzelf. Maar madam was zoooo bang haar ijsje te missen dat ze al achter hem aan ging. Man zei dus dat ze niet zo moest zeuren en dat ze samen zouden doen met het ijsje. En toen ging ze flippen! Zeuren, dreinen, irriteren, schreeuwen, schoppen en slaan! Wij zaten dus in een overvolle mac op zaterdagavond met een luid schreeuwens en tierend kind aan/op/onder de tafel. En om het nog erger te maken is ons lieve kind nogal uit de kluiten gewassen voor haar 6 jaartjes jong (lengte en gewicht van een 10-jarige) en moest ze dus over de schouder van mijn man helemaal van achteruit de mac schoppend en schreeuwend naar buiten gedragen worden. :oops: Zo'n bui had ze niet meer gehad sinds ze drie was. :rolleyes: En dat was op de verjaardag van mijn man na een gezellig dagje uit. :(

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: fijne gevangenisuitbraak gewenst! ;)

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    gefeliciteerd wendy!

Deel Deze Pagina