Hoi meiden, niet bijgelezen Geen puf, heb net ff op de bank geslapen.... Kom morgen wel weer terug Miepie fijn dat je mannetje er zo weer is
veel plezier met je mannetje dan maar weer vanavond Miepie. Ik ga denk ik mijn nestje alweer in. Ik ben helemaal op.
Slaap lekker Ellenk en Julita! Ik ga ook maar eens wat anders doen. (tv of computerspelletje? hmmm nog ff bedenken ) Tot morgen! Liefs Tezzz
@ lola: ja, da's wel slim, en op moment dat je de sleutel in de deur hoort zachtjes naar de wc sprinten en doortrekken... Die mac... daar kwam de coureur van Miepie mee.. Had mn lieffie allerlei lekkere dingen meegenomen uit de AH, maar bedachten we net op tijd dat de makreel in vacuum misschien toch maar niet door mij opgesmikkeld mocht worden... En laat ik daar nou net best wel zin in gehad hebben.. Gelukkig ook soepie, salade en surimi sticks... (niet vacuum). Dus buikje vol en nu lekker naar bed... Niet heel goed, maar ja. Truste allemaal! En morgen gezellig feestje van Beastie! MOet wel naar school dus hoop dat ik het red voor 9.45 uur! Liefs
@go4baby: de makreel is toch gerookt? Of maak je je zorgen om het vacuüm? Dan bak je de makreel gewoon op! (uitpluizen op graatjes, in de pan met een beetje boter, uitjes erbij en tomatenpuree. En smikkelen maar!) ja ja ja ..ik ben al weer weg!
@wieffie:Ik heb al wel provera in huis, maar wacht het nog ff een paar dagen af. Ik ben nl in het weekend van 19 april een weekend weg en als dag 10 dan daarin valt wordt het een beetje moeilijk om op controle te komen. Heb net met de kalender erbij gezeten en ik heb zitten rekenen en besloten als ik het vrijdag niet ben dat ik dan eerst nog een zw test doe en anders met de provera begin. @beastie: Wat snap je niet helemaal. @tom: gecondoleerd, en veel sterkte bij het verwerken van dit verlies
Hallo onder het telebankieren door even forummen. Nog even antwoorden over de begrafenis. Het gaat goed met mijn moeder ze is heel sterk ze regelt alles samen met mijn oma. Weten jullie wat mij heel erg opvalt? De ware aard van DEN MENSCH Niet eens zozeer in de kleine kring rond mijn oma maar vooral de kring daar weer om heen. Familieleden die niet de moeite nemen om afscheid te nemen als de beste man in het ziekenhuis ligt toch wenschen meteen van informatie te worden voorzien. MAar daar zelf niets voor willen doen. Dan heb ik het nog niet eens over mensen die pretenderen je vrienden te zijn maar niet eens de guts hebben om je te vragen hoe het met je gaat of uberhaupt te condoleren met dit verlies maar asl klap op de vuurpijl een lang relaas houden over de fucking auto die ze net hebben gekocht. Ik probeer zo weinig mogelijk te oordelen over mensen maar nu ben ik labiel en ben ik zo incorrect als de neten!!!!!!!! Mooi dat was dat klaar O ja speech is klaar ik ga het over de mooie herinneringen hebben. Hij hield van de natuur en bij ons is dat nog volop. mijn opa vond het verschrikkelijk dat er zoveel werd gebouwd in buitengebied Hij stemde afgelopen gemeenteraadsverkiezingen op mij omdat hij wist dat ik het buitengebied zou beschermen. Ik zal daar ook wat over zeggen in de speech. Ok back to business het SMEPPEN is na zondag niet zo veel geworden. Maar dat bomt niks want mijn ei is al geweest. Mijn man zegt dat ik zwanger ben hij voelt het
@Tom: sommige mensen (waaronder ikzelf) weten soms niet goed wat ze moeten zeggen op het moment dat iemand net iemand heeft verloren (bang dat ze gaan huilen en dan weet je niet meer wat je moet doen). Dan praten ze over koetjes en kalfjes. Vorig jaar is onze buurman overleden (2 dagen voor Laila's verjaardag) en ik wist ook niet wat te zeggen tegen de buuv. Gelukkig was ze zelf heel duidelijk in wat ze fijn vond om te zien en te horen. Nu hoef ik niet meer 'bang' te zijn om te praten over haar man. Ze barst niet in tranen uit of zo. Maar als ze dat wel zou doen, ben ik daar nu niet meer 'bang' voor! En daarbij komt: er lopen gewoon een heleboel rare mensen op deze aardkloot rond! Ik denk dat je je 'echte' vrienden pas leert kennen als ze maanden later aan je vragen hoe het nou eigenlijk ECHT met je gaat. Die hebben al die tijd aan je gedacht en niet alleen in de eerste week. Onze beste vriend komt morgenavond weer langs. Zaterdag is hij jarig en is het precies een jaar geleden dat zijn vader is overleden. Ik zal hem morgen maar eens vragen wat hij gaat doen met z'n verjaardag. De laatste jaren gingen we meestal met z'n allen op een zaterdag rond zijn verjaardag wat leuks doen. Ik denk dat we dat nu ook wel gaan doen, maar dan waarschijnlijk niet a.s. zaterdag . ennuh Tom: als je man denkt dat je zwanger bent, ben je het vást! Pupo pupo! en nou ga ik écht kappen hiero! Liefs Tezzz
haha nee hoor tom! wij hadden vrienden op bezoek maar ik ben dr weer! tis idd wat met mensen die soms zo lomp kunnen zijn... dat merk ik soms ook wel met t niet zwanger kunnen worden.. dan zeggen ze even snel...joh vervelend.. maar gaan door over hun eigen dingen of zwangerschap ofzo.. is natuurlijk wel heel wat anders maar wel een teken dat mensen soms gewoon heel lomp kunnen zijn en niet nadenken voor ze iets zeggen.. knap van je dat je watgaat zeggen op zn begravenis! lijkt mij erg moeilijk! idd pupo pupo door al dat teruglezen heb ik nu ook zin in frietjes van de mac! en bedankt dames
Goeiemorgen! Tom, ik was al weg, mannetje kwam weer thuis van wintersport . Ik vind het net als Tezzz ook altijd moeilijk om te bedenken wat ik moet zeggen als er iemand overleden is... en moet eerlijk bekennen dat ik dat ook heb bij bijv. mijn buuv die nu aan de chemo zit (vraag als ik 'r zie altijd even hoe het gaat, en dan begint ze vanzelf te vertellen gelukkig). Heel veel sterkte met alles en super dat je iets vertelt op de begrafenis (ik zou waarschijnlijk gelijk in huilen uitbarsten) Maar goed dat ik hier gisteravond niet was, zou spontaan trek krijgen in al dat lekkers . Ik Mac niet zoveel, maar áls we dan gaan is het meestal een BigMac menu (Tezzz, hoe krijg je daar nog een extra BigMac bij weg?). Beastie, had het berichtje van Wendy geloof ik een beetje gemist Go4baby, hoe is het met de misselijkheid vanmorgen? Marieke, gezellig avondje gehad? Nyncke, balen dat het allemaal niet vanzelf gaat... Nou, ik vertrek weer naar school (heb zóóó veel zin vandaag :-?), tot vanmiddag en werk ze allemaal!
HIEPERDEPIEP HOERA!!! BEASTIE WEER EEN EXTRA JAAR!!!!!!! tje ouder en wijze, maar ook een jaartje grijzer \/ =D> {|= {|= {|= {|= =D> \/ \/ \/ \/ Gefeliciteerd meissie! Heel veel geluk en liefde en een super jaar voor jou! Lekker vrij vandaag? Veel taartjes en bezoek? Al ontbijt op bed gehad? Geniet maar lekker! Hopelijk doet deze link het...
Zo. En nu ga ik even lekker ontbijten. Voel me nog redelijk kiplekker, maar pas na het eten komt de misselijkheid opzetten... EDIT: nou, die heeft zich al vaag aangedient. Heb verse jus met beschuitje kaas.. Hoop dat het goed blijft gaan... Fijne feestje-van Beastie dag allemaal!