Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    BEASTIE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Met al die plaatjes zijn we zo op de 1400 (of tellen ze alleen het aantal verichten per pagina?).

Ben je vanochtend wakker gezongen door je mannetje en wakker geschopt door miniBeastie?

Ik heb gisteren de trouwekaart trouwens in levende lijve gezien en toen was het wel duidelijk dat er een vervolgkaart komt. Ik denk dat er links van de bestaand e kaart straks een andeer kaart geplakt kan worden waarop de woorden staan "zonder jou". Er is veel over gepraat en dat is dn wel weer grappig. Maar door het bezorgd telefoontje van mijn schoonmoeder dacht ik dat het erger was dan dat het is. Gewoon een grap dus.

Tom, toen de vader van een goede vriendin van mij overleed vertelde ze me later dat wanneer ze ergens liep en er kwam iemand bekends haar tegemoet lopen, dan zag ze dat die de weg overstaken om aan de andere kant verder te gaan. Waarschijnlijk inderdaad omdat ze niet weten hoe ze er mee om moeten gaan en bang zijn dat ze op straat ging huilen, niet omdat ze het niks doet. Maar dat is wel erg vervelend.

Ik wist eerst ook niet wat ik moest vragen of zeggen. Doordat we de laatste twee jaar best veel sterfgevallen dichtbij hebben, heb ik wel geleerd dat je je mensen gewoon kunt vrgane hoe het met ze gaat e.d., als ze geen antwoord willen geven dan hoor je dat snel genoeg uit het antwoord. Maar ik weet uit ervaring dat je het idee hebt dat mensen eht snel vergeten, maar volgens mij valt dat mee en durven ze er gewoon niet over te beginnen. Maar het blijft wel fijn dat mensen er naar vragen. Een oud collega van mij heeft me ene jaar na het overlijden van een goede vriend een kaartje gestuurd, dat deed me wel erg veel. Het is maar een kleine moeite om dat op je agenda bij te houden, maar voor de ander betekent dat erg veel. Dus ik probeer dat ook te doen (al vergeet ik het wel eens).

Vandaag wordt de vloer geschuurd en morgen geimpregneerd, joepie!

2. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is zij
    Wij vinden dat allen zo prettig jaaj en daarom zingen wij blij zij leven lang hoera hoera
    Zij leven lang hoera hoera!

BEASTIE GEFELICIFLAPSTEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En nu een fries liedje

Beppe sil se wurde Beppe sil se wurde Beppe sil se wurde
    In de gloria in e gloria

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Beastie!
    Lieverd VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag!
    Maak er een leuke dag van! Dit is de laatste dat jullie het met zijn 2tjes zullen vieren!

Goedemorgen iedereen!

update katten: geen pis, ik herhaal geen pis meer gevonden nadat ik de kattenbakken schoon heb gemaakt. Ik denk dat het daar toch aan lag.

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik hoop dat ik ook 'geimpregneerd' wordt! ;) of misschien ben ik dat al!

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Allereerst Beastie, van harte proficiat!

Met mij gaat het helaas niet zo goed. Ik heb al een paar dagen verschrikkelijke buikpijnen en ik kan me niet voorstellen dat dat van een zwangerschap zou kunnen zijn. Dat betekend dus waarschijnlijk dat ik dus weer een opvlamming van de colitus krijg/heb :(

Ik heb nog niet alles terug gelezen maar dat zal ik later vandaag wel doen. Ik heb nu mijn nichtje waar ik op moet oppassen.

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    vervelend voor je Wieffie...dikke knuff. En je weet het maar nooit evengoed hoor.

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Mmmmmmmmmmmmorgen!

Speciaal voor Beastie:

HARTELIJK GEFELICIFLAPSTEERD MET JE VERJAARDAG!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Allen, ... Lieverds....bedankt! :oops:

Hihihihi...wat een plaatjes!

Was vanmorgen al voor de wekker wakker. Kado's op bed gehad... **een thee ei, boekje van Jamie oliver, Lamp voor in de gang aan 't plafond en een dekbedovertrek met gezellige vogeltjes er op** van mannetje en daarna wat juguth met een kiwi gegeten en Mark heeft verse jus gemaakt..liefffff!!! Hem naar z'n werk gebracht dus heb ik een auto om straks taart te halen...echte live taart... :D

Me zwager vierde van het wekend z'n verjaardag en belde net dat ie nog vlaai heeft...van vrijdag...WIL JE ME DOOD HEBBEN? Jackkie! :pale:

En net aan de poets geweest want veel van me werk was ongedaan gemaakt door die ramen zetters!

@Julita...idd poezen zijn schoone beesten als de bak smerig is gaan ze er echt niet in! Dan doen ze het noodgedwongen ergens anders..waarschijnlijk hadden ze schijt aan die vent..letterlijk! ;) Hoop dat je zwaar geinpregneerd bent! 8)

@Wieffie...nie leuk..KNufff

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: knap baluh dat je zo'n last hebt van je buik/ darmen. Maar als het je darmen zijn, kan er nog makkelijk een beebje in je buik zitten hoor! ;)

@Julita: óf het ligt aan de kattenbakken óf het ligt gewoon aan het feit dat de echte baasjes weer terug zijn. Ze hoeven nou hun territorium niet meer af te bakenen want jullie zijn niet 'vreemd'. In elk geval: joepiejajeeee! GEEN kattepis meer!

@Beastie: al bijna lekker aan de taart? Geniet van je laatste verjaardag zonder kids oooooooooooit! :)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hahaha denk dat ik vanmiddag al wat over de vloer heb ;)

plaatje dekbed overtrek...heb er straks toch eentje extra nodig! Hoop alleen dat de kat ook snapt dat de vogels nep zijn :rolleyes:

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    als íe zo dom is als die van ons zijn... :rolleyes: dan zíet íe 't niet eens! ;)

Moooooi dekbed hoor. Wij doen niet aan witte dekbedovertrekken. Met de kids blijft hier niks lang wit :rolleyes: .

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Heeeeeee Beastie

GEFELICITEERD!

Ik had je ook graag een leuk plaatje gestuurd maar ik weet nog steeds niet hoe ik dat erin krijg.

Nou meiden moet gaan ga naar mijn vriendinnetje met postnatale depr. ff een beetje opfleuren. We gaan tijdens mijn vakantie (in between jobs ;) ) lekker een dagje naar Palestra (beauty arangement)

Laterrrrrrrrrrrrrrrrr

13. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nee dat blijft hier ook niet lang mooi...Tis wat kinderen :) :eek: :confused: :D ;) ;)

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is BEASTIE!
    Gefeliciteerd met je verjaardag meis!

En helaas, geen 1e smep-baby op jouw verjaardag vrees ik......of het moet wel HEEL snel gaan in een keer :D

15. Goedemorgen!

BEASTIE VAN HARTE MEID!

je bent al lekker verwent zie ik :D

julita, jahoeee pisloos ;)

ellenk, oooh lekker palestra :D

mielenl...word steeds spannender :D duim vast voor je meid

over dat dekbed, wij hebben een dekbed van egypte met van die egyptische popjes erop.. nou onze katten denken nu nog (hebben t ding al een jaar) dat t enge beestjes zijn ofzo want als ze dan op bed komen dan gaan ze met zn 3e staan meppen en stampen van jewelste hahaha
    stomme beesten!

hier mn temp vanmorgen naar 37.2 gestegen... beetje vroeg in de cyclus nog.. dus hoop dat ie maar even zo blijft of nog verder omhoog gaat

16. Niet meer actief

Julita, is de werkster er al ?Is het weer lekker schoon ?

Lola, vervelend dat je nog geen posi ovu test hebt! vast een kortere LF.

Marieke, Wendy komt hier heeel af en toe.

Tom, ik ken het hoor de vriend van mijn moeder is net zo.
    Hij doet als of hij van dr houd maar ondertussen :mad: wij/mijn moeder is in niet eens een jaar tijd 3 mensen verloren, maar nooit heeft haar vriend dr gesteund.
    Dus wees maar lekker boos en oordeel maar lekker hoor !
    Maar er zijn wel soms mensen die inderdaad niet weten wat ze moeten zeggen, en dat is ook wel begrijpelijk.

Ik was zo 7 jaar lang bevriend met iemand ze was echt mijn beste vriendin dacht ik.
    Toen mijn oma overleed was ik daar in huis ik was bij dr laatste adem.
    Mijn opa en moeder en tante gingen zelf haar omkleden, maar ze was zoo dun geworden haar benen waren mijn armen, ik durfde niet te kijken en ik ging toen achter de pc.
    Ik had mijn msn naam verander in R.I.P Oma, en mijn beste vriendin was op dat moment ook online, en zeurde alleen over dr ipod.. Ik had toen meteen contact vebroken, alles van dr verwijderd. Maar ze had nog kleding van mij dus ik vroeg dat 2 maanden later terug en dat kwam ze ook netjes brengen. Maar zelfs toen heeft ze mij niet gecondoleerd.. Ik vond dat zoo verschikkelijk ik stond 7 jaar lang dag en nacht voor dr klaar :(

Enne hopelijk ben je zwanger ! Dan heeft jou opa daar voor gezorgt ;)

BEASTIE, GEFELICITEERD ! Leuk cadeautje van je ventje lekker verwend.
    Hopelijk komen er veel leuke dingen bij !

Leentje, en is het vervolg kaartje al gekomen?

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    de werkster is nu hier en hard aan het werk!
    Jippie! ik drink nu nog een koppie thee en daarna ga ik ook aan de slag.

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: een tempstijging op 7 dpo? klinkt errug goed hoor!

@Ikdus: vraagje: had je vriendin uberhaupt wel gezien dat je RIP oma had geschreven? Misschien was het 'r nog niet eens opgevallen :(

@Mielenl: Ik ben van mijn zoontje bevallen in 50 minuten tijd, dusseh...wat niet is kan nog komen hoor! ;)

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: en? wat zei ze? Ze vond het zeker ook wel verschrikkelijk!

20. ooh kijk julita dat scheelt weer! lekker samen aan de poets hahha

tezz ik heb meestal rond 7 dpo een stijging.. t hoogste tot nu toe is op deze dag geloof ik 37.0 maar toch.. er kan dus nog van alles gebeuren. heb normaal een lf van 12 dagen dus is t nu nog vrij vroeg voor zon drastische stijging....

Deel Deze Pagina