haha ja maar hoeveel stijgt ie na een innesteling hahaha en als ik die al had gehad door die steekjes enzo had ie toch gisteren al moeten stijgen dus nee daar ga ik niet vanuit... en zo drastisch is die niet gestegen hoor, va 36.9 naar 37.1 hahahaha
Beastie, gefeliciflapstaart! Marieke spannend, hoop het voor je en duim voor je! Ik heb 21 april mijn eerste afspraak bij de gyn. Omdat het zaad van mijn vriend (aanstaande) goed was en we al zo lang bezig zijn. Weet een van jullie wat mij dan te wachten staat? Ben overigens wel blij dat ik zo vlot een afspraak heb gekregen. Veel groetjes, liefs, Elba
dank je elba, dan gaan ze denk ik je eitjes meten en dan krijg je een samenlevingstest... spannend dus ik zou voor de zekerheid de avond voor je naar de gyn moet even klussen...
hmmm correctie tezzz... mn temp is van 36.9 naar 37.2 gegaan...plaats van 37.1.... heb even mn andere kaartjes bekeken en normaal gaat ie dan eerst naar 37.0 ofzo...dus voor mij toch een drastische stijging hihi
@Elba, volgens mij krijg je dan een hele vragenlijst over ziektes (in de familie) enzo. Bij mij kreeg ik ook meteen een inwendig onderzoek (maar ik was ook al heeel lang zonder ongi), maar dat hangt denk ik af van de gyn/ aanwezige apparatuur. Hou er in elk geval rekening mee! Succes! @Marieke: je zei ook zelf dat het 'drastisch' was! Zie je nou wel! Pupo pupo! Lieverds, ik weet niet of ik vanmiddag nog online ben. Mannetje is zo thuis en vanaaf is onze beste vriend er weer. Als ik jullie niet meer spreek: prettige dag vandaag! Enneh Beastie: feestze! Liefs Tezzz
O, goed tip marieke, maakt het uit dat dat nog wel een dag of 5/6 voor mijn eisprong is? Ik heb dan denk ik nog niet van dat vruchtbare slijm. Is dat belangrijk voor een SL test? moet je vragenlijsten invullen? en gaan ze dan ook met zo'n eendenbek aan de slag? of krijg je een echo? en hoe zit dat met bloedonderzoek? wordt dat dan ook ingezet? Wat veel vragen he. Sorry, hoor, wil jullie niet afschrikken. groetjes Elba
Ik denk wel dat het dr opgevallen was. Want toen ze dat rokje kwam brengen woonde ik al in het huis van mijn opa en oma, en toen ze ze ook wat is het hier veranderd. Toen zei ik ja, daar stond het ziekenhuis bed van mijn oma dus die banken moesten anders gezet worden. Julita, joepie heb je zometeen een heerlijk schone huis ! Elba, succes. Marieke, misschien een triphestic pattern ( 3e verhoging ) dat is tussen 7 DPO - 10 DPO.
oo ja das waar! nou tot later dan tezzz elba hij zal je eerst een lading vragen stellen die vult hij meteen in in de pc.. iig zo ging dat bij mij.. dan zal die verder denk ik een nieuwe afspraak maken voor rond je eisprong. 5 dagen voor je ei is nog erg vroeg voor een samenlevingstest dus denk dat ze deze dan toch nog niet doen. misschien dat ze wel even een inwendige echo maken om te kijken hoe groot je eitjes zijn.. ook zal je idd bloedonderzoek krijgen dan kijken ze of je een soa hebt ofzo.. en kijken ze naar je hormonen.. dus al met al een hoop testen! fijn dat t zaad van je mannetje goed was!
Hoi Marieke, Ja, dat is fijn dat het zaad goed is. Was mijn vriend ook erg blij mee. Nemen ze dan meteen bloed af voor bloed onderzoek? of moet dat ook op een bepaald moment tijdens de cyclus? Heb 2 temperatuur kaartjes. Zal ik die ook mee nemen? Doen ze daar wat mee? Groetjes Elba
Wat een moeilijke termen hier meiden Zo heb net een broodje naar binnen gewerkt, nu ga ik met mijn moeder naar de stad om een reis te boeken. We willen met ons 4-en in september een weekje naar Ierland. Dan wel met zo'n bed &breakfast en auto. Doe dus alleen maar leuke dingen vandaag hahaha! Bij mijn vriendin net uitgeteld dat ik nog maar 9 dagen daar hoef te werken. Joepie! Marieke klinkt veel belovend hahaha je weet maar nooit! Nou tot strakjes Tjuuuuuuuusssssssss ps Beastie niet te veel taart eten
elba zie mn bericht hierboven over t bloed hihi en ja zou zeker je tempkaartjes meenemen.. wilde ze bij mij ook zien..
Zit nu aan een meloen salade..lekker fruitig! **kan ik het straks comeseren met een stukkie mokka taart!**