Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ooo lekker beastie vers fruit :D hmmmm hihi
    ja ik post vandaag wel veel he? ik verveeeeeel me hahahaha

2. Niet meer actief

Succes Tom !

Marieke, dat houd in dat je kans iets groter is om zwanger te zijn.
    Sommige krijgen een dip en sommige een verhoging of beide ;)

Ik ben trouwens nog niet ongesteld, zit nu 15 DPO, denk dat mijn ei toch dag 19 op 20 is geprongen.
    Dus ongi kom maar op!

3. ah nou laten we hopen dat dat t is :D

maarreee nooit gedacht om al te gaan testen ? met je 15 dpo :p

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja testen Ikdus... :D :rolleyes: HUP!

5. Niet meer actief

Nee, temp is 36,8 veel te laag dus.

6. oow oke.. :( das jammer... nou dan maar hopen dat t een beetje door wilt zetten!

7. Niet meer actief

Bleeh ik heb verhoging, hoe kan de temp dan zo laag zijn in de ochtend, dit is nu al de 2e keer in een maand tijd.

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi smepgirls!

hoe gaat het ermee?

ik smep me helemaal suf maar ik heb nog immer geen posi ovu test.. dat schiet niet op!

hij moet vandaag of morg toch wel komen hoor, dan zit ik al op een cyclus van 33 weer!

of zou ie al geweest zijn op dag 10? neh toch?

straks weer testen.. ben benieuwd!

succes allemaal!

liefs

9. hmm vreemd ikdus! hoeveel heb je nu dan?

klingel.. lijkt me een beetje vroeg dag 10, maar je je t zou kunnen... maar aan je cyclussen te zien en dat je net bezig bent denk ik dat je ei nog moet komen... suc6! :D

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi marieke ik denk ook dat mn eitje gewoon nog moet komen, een dezer dagen. kwestie van braaf doorsmeppen dus ;)

ik zie dat jij al tijd bezig bent. poeh. je verdient het wel eens een keertje nou!

wens je veel succes deze maand! de spannende dagen komen eraan voor jou he!

liefs

:)

11. Niet meer actief

37,7.

Het hoogste wat ik overdag heb na mijn ei is 37,4 En dan is in de ochtend mijn temp 37,2/3.

Eerder deze cyclus had ik het ook al, had ik 36,6 en die dag daarvoor had ik 39 in de avond, dus ik dacht joepie ik ben weer helemaal beter.
    Maar niets was minder waar, ik had toen toch weer koorts echt raar

12. hmm das idd vreemd ikdus.. misschien toch es testen haha

klingel dank je meid das lief van je! ik vind dat wij nu ook wel lang genoeg gewacht hebben als ik zo ego mag zijn hahahaha

13. Niet meer actief

Marieke, jullie hebben inderdaad lang genoeg gewacht. Hopelijk is het raak !

Nee, ik ga niet testen had me vriend wel gevraagt of hij test mee wou nemen maar dat heeft hij niet gedaan. Dus jammer dan, hopelijk zet mijn ongi lekker door. Eergister was het bruin gister niet nu weer bruin waar blijft rood?

14. hmm misschien is dit alleen t oude bloed dat nog even je lichaam uit moet.. ;) geen bloed geeft moed he! hoeveel is je lf normaal ook es weer?

15. Niet meer actief

14, dus vandaag moet ik ongi worden.

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Klingel, mijn lf was 10 dagen. Misschien heb jij ook geen 14 dagen tussen ei en ongi zitten, maar minder. dan komt het ei er zeker nog aan. Of weet je al wat je lf is?

Beastie, wat een gaaf dekbed, waar heeft je mannetje die vandaan? Wij hebben altijd een wit dekbed, vind ik zo mooi (en nu kan het nog ;).

Julita, fijn dat nu lekker alles schoongemaakt wordt zeg. Straks weer lekker in een fris huisje. Hebben jullie die man die het zo smerig heeft gemaakt nog gesproken?

17. hmm nou als je t nu niet word ikdus moet je morgen gewoon even een testje doen lol

18. Niet meer actief

Nee joh, dan moet er een wonder gebeuren en me de lucht in schieten..

Leentje wat een korte LF had je, ik wil dat ook wel hoor :D

19. mijn lf is 12 dagen :D dus das gelukkig ook niet zo lang..maar nu ben ik ff in de war.. als mn lf 12 dagen is dan word ik op 13 dpo ongesteld toch?

20. Niet meer actief

Ja klopt met een lf van 12 word je 13 dpo ongesteld. Die van jou is ook lekker kort ja.

Deel Deze Pagina