Ja ik ben ook van het wit op bed..slaapt naar mijn idee ook lekkerder Het is een set van Marjolein Bastin...normaal ben ik er niet van maar die vogiez zijn wel errrrug gezellig Vast wel te vinden op internet. Hij heeft het hier op dorp kocht..bij een interieur winkel.
Zo hier is een gezellig verjaarspartijtje geweest! Ben terug van school en heb alle misselijkheid kunnen onderdrukken door heel rustig te doen en diep te ademen... Heb niet gelezen.. alleen leuk plaatje gezien van mooi dekbed! Is dit jullie sleeping roomie, Beastie? Knus! Ik ga weer even aan het werk... facturen voor 18 uur weer op de bus! Tot na 18 uur! Liefs g4b
Middag! Beastie, vanmorgen met mijn slaperige kop helemaal vergeten: GEFELICITEERD!!! Mielenl, wordt nu echt spannend zeg... Hou je het nog een beetje vol? Ikdus, gewoon testen morgen als je weer geen rood ziet, hoor! Beastie, wat lief van Mark Mijn man zou zelfs in staat zijn mijn verjaardag te vergeten en als ik niet vertel wat ik graag wil bedenkt ie van die "nuttige" kadootjes (stofzuiger > "je zei toch dat we een nieuwe moesten hebben?", staafmixer, etc.) Misschien moet ik 'm toch maar eens bij Mark in de leer zetten
Hallo Dames! Beastie: gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag hebt! Hier weer geen positieve ovu test! Temp is ook nog laag! Nou laat dat eitje maar komen hoor! Pffff! Heb wel eergister een veel donkerdere test dan de andere dagen gehad! Zou ik mijn piek gemist kunnen hebben? of gebeurt dat wel vaker, de ene dag wat donkerdere test dan de ander? Snap er weer niks van!
Bij mij is ie altijd tot een dag of 4 voor de positieve test een stuk donkerder dan de dagen nét voor de + test, Lola. Dag of 3/4 van te voren helemaal géén streepje meer, en dan begint ie steeds duidelijker terug te komen. Kan dus best... en anders merk je snel genoeg aan je temp als je ei toch al is geweest en je je piek gemist hebt . Ondertussen lekker door blijven klussen dus
Ok, dank je miepie! Ik hou idd mijn temp maar goed in de gaten! Vanavond maar weer even smeppen dus! Ik hoop maar dat ik niet zo'n lange cyclus heb!
arrrrrrrrgh alweer een nega digi CB test! en gister nog wel een bijna posi van matcare! vanav gooi ik er nog een matcare tegenaan! en ik ga maar eens aandelen nemen bij CB en matcare je lf is toch de periode ná ei tot dag voor ongi? wat betekent dpo ook alweer? anyway, vorige x was ei op dag 17 en werd ik op dag 30 ongi: is dan mijn lf 12? mn ei komt vast nog wel.. waar zou ie anders zijn ? heb wel buikpijn maar dat zal wel van de spanning zijn ofzo... liefs
Nee joh da's een plaatje van het dekbed van het internet...bij mij is het niet zo netjes ZEG, G4B .... was net in het nieuws...er is een roze huis in A'dam...ben jij aan het verven geweest!? : Geeft nix meid...je was ook erg vroeg op Was dit jaar ook niet zo makkelijk hoor...wil toch iets persoonlijks geven en niet iets voor de beeb! Maar ik hoor het vaker hoor...dat ie best lief is **ik geef ook wel aan wat ik zou willen hebben en wat ik leuk vind** @Mielenl...nog nix?...nou dan maar op de uitgerekende datum dan 8)
aaargh 50 minuten ?!?! ik hou het nog best vol hoor, ik voer alleen helemaal niets meer uit nounounou van mij mag het wel iets eerder hoor! vind 08-04-08 ook wel een mooie datum
@Mielenl: eerste wee om 8.00 uur 's morgens en Yoeri was eruit om 8.51 uur! Maarreh...de na-weeën duurden nog 3 dagen hoor! nee, ik ben er niet! Mannetje is ff met onze beste vriend op pad om toetjes te kopen! ja, ik ben heus wel een beetje verslaafd! Tot morgen! Liefs Tezzz
Tot morgen Tezzzz... Mijn moeder en ik hebben lekker een reisje geboekt naar Ierland. 10 dagen, auto huren en op 4 plekken overnachten. Heerlijk vooruitzicht. Helaas duurt het nog een half jaar
Klinkt goed, Ellen En ach, een half jaartje.. daar zit de zomer tussen Tezzz, ik heb je ook niet gezien hoor Mielenl, gaat nog niet vervelen, dat niksdoen? Ben het helemaal met je eens; 848 is een mooie datum! Nou dat je kleintje nog aan z'n verstand peuteren
@ Beastie: jaha, wij hebben ons huis meteen roze gevefd... ik denk dat 't een meisje wordt aangezien er nogal wat dagen tussen SMEP en ei zaten. Maar hij denkt natuurlijk dat 't een jongen wordt... Dus gelukkig zal tenminste een van ons het goed hebben @ Mielenl: lekker en goed hoor, om even niets meer te doen behalve languit op de bank mantra's te zingen 8 april is de dag, dat ons Keesie komen mag... 8) En 50 minuten is kort, dus jouw uitdaging is... nee hoor, neem je tijd! Je hebt zoiets toch nooit in de hand, maar misschien helpen de mantra's wel @ Julita: huis lekker schoon geworden? Wanneer vertrek je naar Parijs en naar NL, of eerst NL en dan Parijs? Volgens mij heb je het super druk nu! hihi hoop dat je inderdaad geinpregneert bent @ Tom: Gaat het allemaal meissie? Las later pas je verhaal over 'familie/vrienden' die zo raar reageren. Veel mensen weten helaas niet goed raad met zo'n situatie. Maar je mag je zeker even lekker afreageren hier! Helaas is het iets waar je pas van leert wanneer je het meegemaakt hebt in je directe omgeving. Heb je je herinneringen verhaal al helemaal klaar!? Goed hoor! Vind het ook heel knap en dapper dat je dat gaat doen. Maar is denk ik ook wel de fijnste manier om afscheid te nemen door anderen te laten delen in de mooie herinneringen die je altijd zult koesteren! Wat leuk om te horen dat je opa zo trots was en op je gestemd heeft terwijl jij uitdraagt wat je van hem geleerd hebt! Dat vind ik echt heel mooi! En natuur is zo belangrijk! Daar heb ik ook veel van meegekregen en ik lees steeds vaker hoe belangrijk dat voor mensen (alle leeftijden) is! Het is een voorrecht als je dat al van huis uit hebt meegekregen vindt ik! Heel veel sterkte de komende dagen met de puntjes op de i voor de laatste regel dingen! Dikke knuf! @ Wieffie: Vervelend dat je je zo ellendig voelt! Kunnen het niet nog Clomid bijwerkingen zijn? Hoop dat je baarmoeder is geimpregneert zoals Julita het zo mooi wenst! Verder lekker dagje gehad met je nichtje? (buiten alle buikpijn om?) Dikke knuf! @ Leentje: en? al het tweede deel van de kaart gezien? Ben heel benieuwd! @ Ellenk: Lekker hoor zo'n dagje relaxen! En nog maar 9 dagen! In de hele maand april? Dat klinkt echt super lekker! Kun je heerlijk utgerust aan je nieuwe baan beginnen! @ Marieke: hihi die kattn van jou... wat een lekkere domkopies... Je temp klinkt echt heel goed! Hoop dat jij ook geingregneert bent (of schrijf ik dat woord nu alweer verkeerd ) @ Elba: fijn dat je zo snel terecht kunt. Kan je helaas niet helpen, maar denk dat eerste gesprek voornamelijk uitleg zal zijn. Je hoeft natuurlijk niet meteen die onderzoeken te laten doen als je dat niet wilt. Dus maak je geen zorgen. Verzamel al je vragen en vuur die op hem/haar af Dan kom je er ook gauw genoeg achter! @ Ikdus: ongi kom maar op?.... Nee, hup terug in de PUPO stand jij! @ Miepie: al weer opgeknapt? Hoop het! Ach, je kunt nu weer lekker voor je laten zorgen, toch? Zo dat was dat... ben nu helemaal gaar van bijlezen en reageren, en van het op de abnk liggen Ga maar eens opruimen... kan ik daarna weer lekker vroeg mn bedje in (om vervolgs pas tegen 12 uur in slaap te vallen en om 7 uur weer wakker te zijn... Moet al dagen om 7.15 uur plassen... 't is toch niet normaal! Hoop dat Beastie lekker feestje viert en veel mooie cadeau's heeft gekregen! Dag allemaal!
Ik wilde nog ff zeggen dat de vriendin van mijn zwager vandaag is bevallen van een jongetje! Danny! Go4baby, Ik ben bang dat het geen bijwerkingen meer van de clomid zijn hoor maar het begin van een flinke opvlamming. Dat zou echt zwaar k*t zijn omdat ik dan het hele zwanger worden wel in de ijskast kan zetten Het liefst wacht ik nog ff een paar daagjes totdat ik zeker weet of ik al dan niet zwanger ben, voordat ik een afspraak met de arts maak. Op het moment kan ik zelfs soms niet eens rechtop staan van de pijn Als ik zoveel last heb zie ik een trip naar Amsterdam ook niet zitten. Ik weet niet wat de laatste dag is om te annuleren maar anders moet ik dat misschien maar gewoon doen, hoe jammer ik het ook vind Lekker he, dat plassen van de hormoontjes Niet fijn zo vroeg Tom, balen meid dat je familie zo doet. Ik wens je heel veel sterkte! Dikke knuffel! Mielenl, ja 08-04-08 is idd wel een mooie datum! Dan kan je het ook afwachten nu!
Hallo, Toen ik de kaart in het echt zag, wist ik meteen dat het een grap was. Want het was gewoon een mooie kaart en je zag dat er een vervolg moest komen. Mijn schoonmoeder was gewoon geschrokken en ik dacht dat het meer een soort briefje was ofzo. Maar vandaag is de tweede kaart binnen gekomen waarop een aantal keer staat "zonder elkaar". Dus dan lees je achter elkaar "zonder elkaar geen liefdevolle kus, zonder elkaar geen toekomstplannen enz. enz.. Dus toch wel een leuke totaalkaart als je het zo ziet, weer om niks drukgemaakt hahaha. Go4baby, sinds ik zwanger ben, ben ik sowieso twee keer 's nachts wakker waarvan ik minimaal 1 keer naar het toilet moet. Haaaaartstikke fijn (not). Ze zeggen dat je alvast voorbereid wordt op wat komen gaat (gebroken nachten) hahaha. Heb je je kraamzorg al geregeld trouwens? Moet je echt al doen. Wieffie, vervelend dat je zo'n pijn hebt. Stel dat het een opvlamming is, kun je dat dan redelijk snel met medicijnen de kop in drukken? Ik blijf duimen dat je de 12de gewoon meekan. Julita, ik heb ook een beetje schoonmaakmisere. Afgelopen weekend heb ik met een vriendin de verdiepingen van ons huis schoongemaakt omdat er geen extra stof meer zou komen door het verbouwen. Vandaag is de houten vloer geschuurd en ze zeiden dat dat niet veel stof gaf. Helaas, ik kan mijn naam weer schrijven op mijn nachtkastje . Dus dit weekend weer opnieuw beginnen. Maar de vloer ziet er nu al goed uit, dus het maakt me niet heeeel veel uit (een klein beetje wel hoor, want ik houd niet zo van dubbel werk hahaha). Beastie, nog een fijne verjaardag. Mielenl, toch geen beebje op de verjaardag van Beastie? Dan moet het maar gewoon 080408 worden. Tom, sterkte ermee, laat je ons nog weten wat je verteld hebt en hoe het gegaan is. Knap dat je het doet. En de rest: een fijne avond!
Beastie nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb ook een klein feestje. Ben vandaag eindelijk ongi geworden. Nou ja ongi het is heel minimaal. Moet ik het nu al wel als dag 1 zien ja of nee.