Yaya, je blijft gewoon op de lijst. Er zijn er zeker wel meer die zich niet helemaal aan het schema hebben gehouden. Maar het blijft toch gewoon altijd spannend! Diaantje, gewoon aanpassen die banner! Dikke knuffel!
Inderdaad, ik kan er ook echt helemaal niet wijs uit worden, dat hele slijmgebeuren. Misschien maar gewoon niet meer op letten.
@cynthia: ik snap je...ik had een hele positieve ovutest, maar heb nauwelijks vruchtbaar slijm gezien. Vorige maand had ik juist wel veel vr. slijm... en nou is m'n ei toch echt wel een keer geweest(temp al 2 dagen veel hoger) en nou wordt m'n slijm weer dunner en doorzichtiger... Ik let er maar niet meer op... Ik wacht wel gewoon af ( nog 11 dagen...)
Het kan ook wel eens dat je pas vruchtbaarslijm krijgt NA je ei. Gisteren geSMEPt giga in een deuk gelegen omdat we eigenlijk alle 2 niet zo mega opgewonden waren hihihhihi. Maar goed de "klus" is geklaart whahahaaha. Die ovu testen zijn me niet zo duidelijk hoor, ik zie maar telkens een vage controle streep (Sensitest). Ik weet dat ik pas tussen dg 19-21 meestal een eisprong heb dus ik moet zeggen dat ik nu zeker weet dat ik voor "spek en bonen" een ovu test doe hhihihihihi Wel een geklooi hoor die ovu testen, ik loop maar moeilijk te doen op de WC van mijn werk en daardoor zo warrig dat ik vandaag zelfs vergeten ben om de WCdeur op slot te doen hihihihhihi Groetjes Silla
was even weg... fiets van mannetje gejat.... hij moest de stad in voor een afspraak dus ik ben echt mn badjas uitgerukt net en zo in de auto gezet om mee te gaan... (auto proberen te parkeren, eindeloos rondjes rijden en toen was ie al weer klaar...) dus eventjes... afreageren....
Ja, je kan beter rondjes blijven rijden.....zonder badjas geparkeerd staan is ook weer wat... in centrum a'dam...hihihihi
ja, zo zat ie inderdaad achter het stuur... Mijn fiets is drie maanden geleden ofzo gejat dus dat gaat goed... maar die was ik waarschijnlijk vergeten op slot te zetten... ik heb mijn andere fiets al een week bij school staan dus hoop dat die er nog staat.... anders moet jij maar komen taxi-rijden voor ons
zeg zeg zeg waar zien jullie me voor aan! ik had wel snel wat aangedaan... dat brengt me nu op het idee om toch maar even de douche in te springen... en niet zo hard om ons lachen want zo &^$(^&%$ grappig is het niet.... ben nog niet afgereageert...
go4baby onder de douche.... Mischien moet je maar een fun smep er tegen aan gooien.....koel je niet van af...kan je wel je energie kwijt!
Helaas moeten we zo weer naar een afspraak... geen tijd meer om te SMEP'n... dan nog maar even meppen....
Hmmmm....zonder fiets is lastig. Nou ja, al kan je dan niet meer fietsen, in ieder geval kan je nog randjefietsen!
hihihi kan ik randjesfietsen zonder van mn fiets af te vallen Dan zal het nu eens moeten lukken! Mijn temp is nog amper omhoog. Snap er geen drol meer van... zal mn kaartje even in album zetten... 2 sec. EDIT: staat erin. laatste dagen vroeg getempt tussen 7 en 8 (en daarna doorgeslapen)
De zaag is wel weg sinds mn pos. ovu. Ik zie wel een stijgende lijn, maar niet zo hoog nog. Dus hopelijk morgen wel weer ietsje hoger... Doeidoei, we gaan er weer vandoor!
Hahaha, grappige smiley's allemaal. Wel balen dat je mannetje zijn fiets gejat is. Ik heb een blunder meegemaakt toen ik nog student was. Ik heb in een studentenhuis gewoond. Op een gegeven ochtend wilde ik op mijn fiets naar mijn stage (ik liep toen stage in de buurt en hoefde maar 1 keer in de zoveel tijd een dag naar school). Maar mijn fiets stond niet voor de deur. Hij was dus gejat. Ik had een tweedehandse mountainbike in de kleur roze met paars (oerlelijk, maar ik dacht die wil niemand hebben dus wordt hij nooit gejat, maar helaas). Op een gegeven moment belde een vriendin die tegenover een kamp woonde dat ze daar zo'n fiets had zien staan. Ik dus met hoge poten daarheen. Maar er stond een hek omheen dat afgesloten was en het kamp zag er toch bedreigend uit dus niks gedaan. Wel alles doorgegeven aan de politie en er overal veel stennis over gemaakt maar uiteindelijk een andere fiets gekocht. Een paar weken later moest ik weer naar school. Ik wilde mijn fiets op de gebruikelijk plek neerzetten en daar stond ie, mijn oerlelijke roze-paarse fiets. Bleek dat ik er de vorige school-terugkomdag op de fiets naar het station was gegaan, 's avonds vanuit school naar mijn ouders ben gegaan en mijn vader heeft me toen naar mijn kamer gebracht. Ik was dus helemaal vergeten dat ik niet zelf naar mijn kamer was gefietst. Ik had dus grove beschuldigingen geuit die niet waar bleken (schaam schaam). Ik heb de fiets toen maar weggegeven en maar weinig mensen verteld over mijn blunder haha. Nu doet ie het goed op verjaardagfeestjes haha. Hoeist verder met iedereen?