Fijn Nyncke! Je kan het als dag 1 rekenen als je echt rood hebt gezien.. * ego-alert * Ben net enorm geschrokken van een berichtje bij vruchtbaarheidsbehandelingen > Had iemand vandaag te horen gekregen dat er helemaal GEEN zaad was (ook niet een beetje, of alleen dood zaad) en de gyn raadde ze alleen psychische hulp aan en gaf aan dat het geen zin heeft vruchtbaarheidsbehandelingen te ondergaan... ben zo bang dat wij vrijdag ook zulk nieuws zullen krijgen Kwam een beetje als klap in m'n gezicht dat het dus ook echt zó slecht kan zijn dat er helemaal niks te doen is
O vreselijk zulk nieuws ik kan me voorstellen dat je hoopt niet zulk nieuws te krijgen. Maar ik heb ook wel eens gelezen dat het grootste percentage van mensen in de mmm wel geholpen kunnen worden. Hou ook houvast aan de positieve verhalen want die zijn er ook. Alleen kan ik mij best voorstellen hoor dat je even de komende afspraak met vrees te gemoet ziet. Maar niet bij de pakken neer gaan zitten er zijn genoeg andere verhalen!
alleen laatste pagina bijgelezen. Miepie, ik hoop dat jullie dat niet hebben. Gelukkig komt het volgens mijn niet vaak voor. wieffie, wat ontzettend vervelend voor je meid, al die pijn. Ik hoop dat het gauw beter word, ik wou dat ik iets voor je kon doen. Hier vandaag een *^%$ dag achter de rug, veel dingen weer gebeurt maar het hoogte punt was toch wel dat ik een gebruikt conddom onder het bed vond.............. Ik trek het nauwelijks nog, ik hoop dat dit een beetje het ergste is geweest.
Ook even ego ik heb enorme last van krampen trekken in mijn liezen en vagina je zou bijna denken dat het ongi krampen zijn. Of heel l mischien een innesteling? Iemand ervaring mee?
Julita dat meen je niet gatverdamme wat een vieze vent jakkes... JAkkes Jakkes Je mag alles wel chemisch laten reinigen. Ik hoop dat je de kosten op hem kunt verhalen jasses wat een vent
oooh julita! meid wat een smerige vent was t toch! bah bah ! dike knuffel! tom spannend! duim voor je! miep kan me voorstellen dat je geschrokken bent van dit nieuws! kop op meid! positief proberen te denken! dikke knuffel! go4baby...fijn zon plaswekker kan je vast oefenen als de kleine strax zo vroeg wakker is hihi beastie al lekker met je feestje bezig? hier vanavond eters gehad met de kleine van 7 weken.. heeerlijk!
hahahahah wat een muts is die vriendin van mij ook! dat bericht van diaantje23 is dus van mij! maar zij had zich hier blijkbaar ingelogd! hihi
Weet ik lief van je Julita, en dat ondanks die klote dag die je net gehad hebt. Heb je wel een beetje het gevoel dat het nu schoon wordt?
gaaaaaaaap moe murmel... goedemorgen.... en gisteravond een enorme NEGA ovu test, alleen testlijntje zichtbaar nou jaaaaaaa zeg hoe kan dat nou weer huil..... anyway FIJNE DAG ALLEMAAL
Meiden ben gister avond tijdens het douchen ongi geworden. Dus mijn LF blijft gelukkig gelijk. Heb gelukkig ook geen buikpijn. En het is ook een stuk minder dan normaal in de eerste nacht, nog steeds veel bruin maar al minder. Ik kan nu ook weer heerlijk uitslapen ! Vandaag tot kwart voor 8 geslapen heerlijk hoor. Jullie hebben zoveel gekletst dat ik niet echt veel heb onthouden. Mielen 08-04-08 is inderdaad een mooie datum om te bevallen. Miepie, jij gaat gewoon voor de 18 miljoen zaadjes ! Tom, hopelijk is het raak ! Leentje, gelukkig maar dat het niets was ! Het is dus een mooi kaartje geworden, jammer dat het 1 april aankwam toch een beetje een nare grap voor mensen die het niet begrijpen. Wieffie gefeliciteerd.
OOWWW jaaaa... Miep, heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel suc6 MORGEN. Hoop dat het een beetje mee valt. KNUFFFF voor Miepie en d'r mannetje! EDiT!