Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lieffie, dat zijn echt een uitzonderingen hoor...dat hebben jullie niet. Nee want jullie verdienen het beste. Nee hoor meissie ... dat gebeurt echt nie!

knuffelde knufff...**probeer heel hard je zorg weg te knuffen** knufferde knuffie!!

GAT-VER-DAMME! :evil:

2. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    3 of 4 april toch? ofzo...

3. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    mogge!
    Marieke, ik snapte het al niet...hahaha

Miepie, veel sterkte vandaag, ik denk in ieder geval aan je.

Beastie, en verjaardags hangover? Kdos zagen er leuk uit!

Tom, het begint hier nu wel schoon te worden. Langzaam maar zeker. De keuken moet grotendeels nog, maar de badkamer is helemaal goed nu. De vloer van de huiskamer werd maar niet schoon, dan waste ik hem en dan liep j er over heen en dat zag je overal je voeten weer staan heel raar. Vet ofzo. Ik heb het gisteravond op handen en knieen tegel per tegel gedaan. Ik dacht dat ik gek werd. Steeds maar weer mijn voeten wassen...Het stinkt overal nog wel fink, maar niet zoals de eesrte dag.
    Het goede nieuws: weer een pisvrije nacht! YEAH!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    ik dacht ook dat miepie morgen pas uitslag kreeg...anyway, gewoon sowieso knuffel!

5. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dank u, dank u! :D Beetje errrug slaperig....moet nog wakker worden denk iik! ;)

wat een %$&$&$*&0)(* zooi...je huisje verhuren...

Maare hoe voel jij je? Of heb je geen tijd om daar aan te denken? :rolleyes:

6. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja ik was in de war... :oops: iet met zwangerschap en dementie ofzo :rolleyes:
    Heb het aangepast hoor! ;)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmorgen!

@Ikdus: wel jammer van je ongi :(

@Miepie: ik weet welk bericht je bedoeld (van geen zaad), maar op datzelfde forum zit iemand waarvan de man goeie resultaten heeft bereikt met hormoonbehandelingen en de zogenaamde PESA-techniek (gaan ze rechtstreeks de bal in om te kijken of er activiteit is). Er zijn echt nog dingen die ze kunnen doen hoor! En bij jouw man was al wel iets zichtbaar. Bij haar man helemaal niks! Eerst je resultaten mogen afwachten hoor!

@Mielenl: wat dacht je van 040408? Is ook mooi hoor! ;) (mijn schoonvader is morgen jarig! ;) )

@Klingel: nog steeds geen posi ovutest? Schiet niet op!

@Tom: wanneer is de begrafenis?

@Julita: jij schiet stiekum ook al op he? al op 8 dpo! Vroeger was je nu al ongi! Elk nadeel, heeft z'n voordeel denk ik maar: zonder die viespeuk in huis was je nu veel drukker met zenuwachtig zijn voor je nod denk ik! ;)

@Go4baby: tja, dat plassen hoort erbij he? Het helpt idd wel als je na de bevalling op alle uren van de nacht eruit moet hoor! Ik ben vannacht er om 2.00 uur ook nog uitgeweest. Dochter had in bed geplast. En zoonlief sliep nét! Die had dus in bed geplast toen ik naar bed ging al (en 'm eruit zou halen om te plassen). Vervolgens kreeg hij een hoestbui van 1,5 uur. :( Dusss ik sliep nét toen m'n dochter kwam. Ben dus best wel een beetje moe nog. GAAAAAAAAAAAP! Wen er maar vast aan! En iedereen die nog niet zwanger is: geniet van het lekker rustig en lang genoeg door kunnen slapen! ;)

@Wieffie: kalm aan doen! Gewoon in bed blijven liggen tot zaterdagmorgen de 12de. Dan gauw in de trein en je daarna lekker laten verwennen bij de bakker! ;)

@de rest: knuffies van mij!

vanmiddag weer naar de gyn. hoop dat íe niet boos is dat ik pas op dag 12 lang kom. Dag 12 is toch wel 'rond dag 10' ? Ik ben vanmorgen vergeten te tempen! :confused: Maar goed dus dat ik vanmiddag (hopelijk) een eitje ga zien! Ik hoop het toch zo!

liefs Tezzz

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    he...had er niet iemand haar trouwdag vandaag?

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    aaarg...bellen ze net op of ik ook naar het ziekenhuis kan komen vandaag!
    Ik moet nou om 10.40 uur in het ziekenhuis zijn :(

Kan mannetje 'fijn' mee! :(

IEKS! Laterrrrr!

Liefs Tezzz

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier zet de ongi niet echt door. Gister een klein beetje bruin maar ook rood gezien (ook al was het niet veel) sorry voor de details :oops:
    Dat is dan toch dag 1?
    Wel vanmorgen ziekenhuis gebeld, morgen op het folikelspreekuur komen.

@tezzz succes zo meteen

11. Niet meer actief

Vroeger is toch beter Tezzz :D Ben benieuwd of de clomid aan slaat !

Julita, echt gadverdamme wat een vieze vent waar je het aan verhuurd hebt. Durfde je nog wel op dat bed te slapen en op de meubels te zitten?

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0
    goeiemoarn allegear!

Vreselijk je mag het bijna wel met bleek doen.
    Die werkster had natuurlijk wel wat professioneel spul, dat is vaak krachtiger dan het spul wat je in de winkel koopt.
    Heel vervelend het is dat ik zo ver weg woont anders was ik je komen helpen. Ik ben namelijk gek op poetsen.

@Beastie Fijn verjaardagsfeestje gehad?

@Klingel wanneer had jij je verwachte ei dan? zit je daar over heen?

@Tezz Vrijdagmiddag half twee, gisteren weer bij mijn oma geweest zij heeft het stuk de speech doorgelezen en moest heel erg huilen en vond het prachtig.

@mijzelf Die trekken in mijn lies, de krampen in mijn vagina zijn gisteravond gebleven maar zijn nu weer weg. Heel vreemd..

Vanmiddag komt mijn zusje, de ontbijtboel staat nog op tafel de afwas moet nog in de machine, ik moet het oud papier nog opruimen daarna moet ik factureren en bankieren en tot slot warm eten maken en dat allemaal voor kwart voor 12!

LAterz!

13. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0
    suc6 Tezz!

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemoregen dames!

Hoe is het hier met iedereen deze dag?

Miepie, ik kan me goed voorstellen dat je bang wordt van zo'n bericht, ik weet het maar al te goed, en nog heel veel andere dames, maar als je het statistisch bekijkt, is de kans dat het gebeurt dat iemand helemaal géén zaad heeft, al zo klein, laat staan dat je iemand ként waarbij dat zo is én je zou het dan zelf ook nog hebben (volg je me nog?). Die kans is zó ontzettend klein dat het te verwaarlozen is. Maar voor die mensen natuurlijk vreselijk....

Julita: ik lees echt met verbazing wat er allemaal met jouw huisje is gedaan hoor. Bah wat smerig. En wat zal je boenen voordat je het idee hebt dat het weer helemaal schoon is. Hoe halen sommige mensen het in hun hoofd om zo misbruik van iemand anders huis/spullen te maken? Bah!

Mielenl: nu gaan we echt elke dag aan je vragen om de hele dag op het forum te zijn hoor, zodat we direct op de hoogte zijn als de bevalling begint! Een semi-online bevalling zeg maar. Heel spannend!

Tezzz: succes in het ziekenhuis zo meteen. Hoop dat je met goed nieuws terug komt! Wel op de hoogte houden he?

Go4Baby: plassen 's nachts....tja, get used to it zou ik zeggen. Er gaat tegenwoordig geen nacht voorbij of ik word minstens twee keer wakker. Ook omdat m'n buik pijn doet bij het draaien, maar dat zal later wel komen, of misschien niet, ik weet niet of iedereen daar last van heeft.

Gisteren mijn bestelde spulletjes van BellyFashion gekregen (heel snel!). Ben er wel tevreden over, ik draag nu de ondersteuningsband, de meegroeitop/bh en een zwart topje. En het is allemaal van dat naadloze micro-fiberspul, dus het zit heel lekker!

Ennnn.......IK HEB EEN HUIS GEKOCHT! JIPPIE!
    Nu kan ik eindelijk weer beginnen met dingen opbouwen! En kan ik eindelijk ook gaan dromen over babyspulletjes en inrichting! Ben zó blij! Lang leven mijn eigen, zelfstandige, gelukkige leventje! (zonder die eikel!)

15. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    OOOH trekken in je lies...dat wel een goed teken hooor ;) **ga je niet gek maken**

16. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik had dinsdag middag ook wat besteld en dat zat gisteren al in me brieven bus!! :confused: Uber snel!! Nog nie gepast want passen mer een hok vol visite is ook weer wat...ga ik vanavond doen (broek, thirt en bloessie allemaal van het merk mamalicious..top merk! leuk en niet zo schreeeuwend duur!)

WAUWWIE een huisje! :thumup: Goed joh,...en snel...ben je altijd zo snel! ;)

Lekker een eigen nestje maken..hoef je ouders niet meer zo lastig te vallen. Lekker hoor... Kan je meteen los met roze verf :rolleyes:
    Helemaal goed, ben blij voor je! En nu? Ikea leeg kopen? 8)

17. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    spannend tezzz!
    inderdaad ben ik nu drukker met de schoonmaak dan iets anders.
    Normaal werd ik op 9 of 10 dpo ongi, maar sinds de prog later. Dat betekent dus wel langer wachten.

Maar ik voel niks zoals tom ofzo en we lopen wel gelijk...

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik had ook een topje van mamalicious, da's leuk en niet duur inderdaad. En het zit gewoon lekker.

Ik ben wel van de snelheid ja, ben niet iemand die maar afwacht. En zeker nu, ik moet wel.

Volgende week komt de aannemer kijken wat er moet gebeuren, en dan kunnen we aan de slag! Dus er moet wel eerst gebroken worden, maar daarna wordt het alleen maar mooier als het goed is! Ik heb nog 4 maanden.....

19. Niet meer actief

Julita, dat je niets voelt kan best hoor en soms ook een teken, als je normaal altijd wel iets voelt en nu opeens niet ;)

SC, fijn dat je een huisje hebt gekocht !
    Is het een beetje in de buurt van je ouders. Want die moeten je natuurlijk helpen en wanneer mag je er in?

20. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @cynthia, gefeliciteerd met je nieuwe huis! Een nieuw begin! Dit is wel een belangrijk moment.
    @to, jij houd van poetsen? Dan had ik je nderdaad goed kunnen gebruiken.
    Deze werkster brengt niet haar eigen schoonmaken producten mee, die moet ik zelf in huis hebben. Er komt vanmiddag een man voor de bank te reinigen (of in ieder geval de prijs te schatten) en ik vraag aan hem of hij die lucht weg krijgt.
    Het probleem met bleek is dat ik heb gehoord dat de katten dat lekker vinden en dat ze dan evengoed daar weer gaan plassen... Kennen jullie dit?
    Hij heeft trouwens ook een onze hele dure bodum pannen ( bruiloft kdo) helemaal laten aankoeken en toen heeft hij ze geprobeerd schoon te maken met staalwol....Die kan ik dus wel weggooien.
    sorry, weer een heel vewrhaal geworden.

Share This Page