Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0

oooooo jaaa nee hoor we gaan samen voor roze!
    en nu ga ik snel weer hiihihihi

2. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    dag tom! fijne dag!

3. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    OWW en je heb dan profs in dienst, die moeten, het wel netjes en met een beetje tempo opknappen ;) en jij moet rustig aan doen en lekker broeden ;) .... pff je heb het nog druk!

Maare heeeeeeeeeeel goed gedaan meissie!! :thumup: :D **beetje trots op je**

4. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    mijn boobs beginnen wel pijn te doen, maar dat heb ik sinds ik progesteron neem altijd vanaf 8 a 9 dpo en na een paar dagen gaat dat altijd weer weg. Ik denk dat de prog dan op zijn hoogst is.

5. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    En je hebt hard geboend...goed voor de borst spieren...misschien wel spierpijn in je tieten! :D :) ;)

6. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    (oHHH sencuur! ik tikte tie-ten en het wordt auto-veranderd in tieten)

7. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    hahaha! ik heb inderdaad wel trillerige handjes helemaal door de spierpijn in mijn voorarmen.

vraagje voor de zwangeren. op zo'n termijn echo zeggen ze je dan op welke dag je eitje is ingesnesteld? Lijkt me zo grappig dat ze dat kunne berekenen...

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Het is NAAST mijn ouders! Ik vind het helemaal leuk! Ook omdat ik weet dat mijn ouders helemaal niet bemoeiierig zijn, dus ook al is het er gelijk naast, ze zullen zich niet met mijn zaken bemoeien.

9. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    wat heerlijk voor je Cynthia!

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0
    Helemaal super Cynthia heerlijk.
    Een nieuw fris begin idd zonder die *$%4kel

11. Niet meer actief

Ooh wat geweldig Cynthia, als je wat nodig hebt kan je gewoon even bij je ouders aankloppen.
    En wat fijn dat je ouders niet zo bemoeierig zijn.

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Thanks! Ik geef wel vanaf een luie stoel aanwijzingen!

Nee, ik moet wel wat dingen doen, zoals verven en inrichten, maar dat zijn leuke dingen.

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Bij mij hebben ze het niet uitgerekend op de dag van de innesteling, ik weet ook niet of ze dat kunnen zien. Ze kijken naar de grootte van het kindje en daar schatten ze de leeftijd op.

Maar afgelopen vrijdag had ik de 20weken echo, bij 20 weken en 4 dagen, maar daar hebben ze ook opgemeten en dan kwamen ze uit op 19 weken en 1 dag. het is dus echt een momentopname.

14. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    ahhh ok, ik snap het Cynthia. Bedankt voor je antwoord.

15. Niet meer actief

Dus ben je toch wat korter zwanger.

16. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    ikdus, jij slaat dus een maand over als ik het goed begrijp?

17. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    Julita, het lijkt wel een nachtmerrie zeg. Elke keer kom je wat tegen. Is de borg wel toereikend, wat als ik lees wat er allemaal gedaan is, moest er wel een heeeele flinke borg tegenover staan. En hij had zijn laatste huur maar gedeeltelijk betaald toch? Heb je die viezerik nog gesproken?

Miepie, mijn oom was gesteriliseerd en daar kwam ook geen levend zaadje meer uit. Toen hebben ze tijdens een operatie ook bij de bron wat levends kunnen vinden. En ik snap dat je er van geschrokken bent, maar bij je mannetje zat er toch zeker beweging in. Misschien moet je tot morgen even stoppen met lezen wat er allemaal kan zijn, daar word je alleen maar onzeker van. Ik heb ook wat verhalen gelezen over dingen die niet goed blijken te zijn tijdens de 20 weken echo. Daar wordt je wel een beetje bang voor. Dus ik doe dat niet meer, want dat is helemaal niet slim. Toen mijn verstandskiezen eruit gesneden moesten worden hoorde ik van iedereen alleen maar horrorverhalen. Ik lag te rillen als een rietje bij de chirurg. En wat bleek....het viel reuze mee. Dus gewoon even niet lezen en hopen dat de dag snel voorbij gaat. En zenuwen zijn zeker normaal, het is allemaal niet niks.

Cynthia, GEFELICITEERD MET JE HUISJE! Helemaal super zeg, en snel geregeld. Slim van je dat je aannemer hebt gevraagd want dan gaat het lekker snel.

Beastie, heb je gisteren nog een fijne verjaardag gehad.

Tom, sterkte morgen en succes met al het geregel vandaag, je hebt een drukke dag.

Wieffie, hoe gaat het nu met je buikpijn?

Ikdus en Nyncke, balen van de ongi. Schijnbaar moet je dat 1 rekenen als je rood bloedverlies hebt ofzoiets. Maar ik rekende dag een altijd als ik flink wat bruinverlies had met een heeeel klein beetje rood.

Marieke, hoe gaat het met jou? Ben je nog flink aan het steppen?

Ik ben zo benieuwd hoe onze houten vloer er vanavond uitziet. Best spannend. Het lijkt me hartstikke mooi. Maar dat laat ik vanavond wel weten.

Oh ja Tezz, succes in het ziekenhuis. Een beetje te laat maar ik kom zo even lezen hoe het geweest is.

Doei!

18. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    neee hoor. ze meten je beeb van kop tot stuit en bekijken dan hoe oud het zou kunnen zijn... maar bij 20w is het een schatting omdag ze je beeb niet helemaal op de echo kunnen krijgen...te groot dus blijft een schatting en benen worden niet meegeteld..
    Ik heb vorrige keer een groei spurt gemaakt dus kan nu weer ffies voorlopen op schema...tis net wanneer er zo''n spurt gemaakt wordt...je heb er meerdere namelijk!

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Goeiemorgen!

SC, gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Heerlijk om nu écht door te kunnen gaan met je eigen leventje en alles voor je frummeltje klaar te kunnen gaan maken :)

Tom, klinkt goed :) Spannend...
    Go4baby, vannacht weer wakker geweest? Haha, je zal er op deze manier over 7 maanden zeker wel aan gewend zijn ;) (heel flauw, sorry)

Beastie, gezellig feestje gehad?

Julita, wat een enorme viespeuk en wat superzonde van je pannen :( Hoop dat het snel weer normaal ruikt en dat die banken-poets-man iets kan doen...

Iedereen bedankt voor de lieve woordjes...:oops: maar of er uberhaupt wel íets was met de vorige test weet ik niet. Maken ze onderscheid tussen 0 en <1m? Houdt minder dan 1 miljoen dan in dat er wel iets gevonden is? Dat weet ik nl. niet... kan dus net zo goed zijn dat er bij mijn man ook helemaal niks te zien was.
    Nou ja, morgenochtend heel vroeg naar de HA, dan zullen we het wel horen. Mannetje was het er mee eens dat ik ook een doorverwijzing naar de gyn vraag. Moet na de HA gelijk door naar school voor mondelingen, dus ben er pas 's middags weer dan.

20. Niet meer actief

Leentje wat een onzin van die verstandkies snijden zeg. Alleen als je niet goed verdoofd word doet het pijn. Maar dan is het zelfs niet zo erg haha.
    Gelukkig heb je zelf ook ervaren dat het mee viel.

Julita, ja inderdaad wij slaan deze maand over ik wil niet rond mijn verjaardag uitgerekend zijn.
    We gaan wel gewoon klussen alleen rond mijn eisprong datum niet meer.

Share This Page