Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Geen idee lekker warm gezeten naast al die andere eitjes?
    Ik vind een eisprong met een ei van 17 mm ook niet zo een goed teken eerlijk gezegt. Lijkt me toch vreselijk klein?

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hoi miepie!
    ik denk dat ie niet meer komt...Hij moest er om 4 uur zijn.

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ikdus, dat is wel klein ja... Maar in principe als ie springt dan zou je zeggen dat ie klaar is.
    Dat hele gedoetje wat daar binnen zit snappen we toch allemaal niet... het blijft giswerk.

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kan je niet even bellen, Julita?

Ikdus, maakt volgens mij niet veel uit, hoor. Wat ze meten is het eizakje zeg maar, niet het ei zelf, Hangt er dus net vanaf hoeveel er om het eitje heen zit. Hij springt gewoon als ie rijp is, en bij de een is dat bij 17 mm, bij de ander pas bij 25 mm.

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    miepie, hij neemt niet op....

6. Niet meer actief

Lijkt mij ook Julita dat hij dan klaar is. Maar als ik hier dan zie mijn ei was 24 MM ofzo denk ik van woow :|

Aha Miepie, dan is dat ook weer duidelijk.

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Hallo meiden gezellig hier zeker.
    Ik ga nu viooltjes planten! En dan weer door met de begrafenis besognes again....

8. Niet meer actief

Lekker dan Julita, misschien stalkt die vieze freddy jullie en heeft hij nu er voor gezorgt dat die man niet meer komt :eek:

Maar waar slapen jullie op? Ik zou never meer in dat bed durven te slapen

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    wow blikje ik kan al over 7 dagen testen spannend........

10. Niet meer actief

Jaa Tom gaat snel ineens he als je het niet er aan denkt ;)

11. Niet meer actief

Zijn er trouwens meiden hier die ATWT ( as the world turns ) volgen ?

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ikdus dat bed was in principe wel vrij schoon, maar ik probeer gewoon niet aan te denken, anders kan ik gee nkant meer op.
    Verder is het huis nu eigenlijk weer een beetje hersteld. Het volet ook wel meer als thuis nu. Ik ga denk ik vanavond lekker koken daar heb ik zin in, in Tokyo ging dat nooit zo lekker.

Ff een verhaal. Op mijn oude dansschool had ik aan een meid verteld dat we het aan het proberen waren toen der tijd en toen zag ik haar gisteren en ze vroeg, en wat is er gebeurt, hebben jullie de plannen veranderd, toen moest ik het uitleggen. Echt ^&%. Ze reageerde wel ok, ik ga mss nadat ik terug kom uit NL bakkie koffie met haar doen. Was wel even confronterend.

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tezzz, ergens wel fijn dat je pco hebt... ik weet hoe raar het klinkt, maar iig beter dan vervroegd de overgang in. Oja, 50 mg clomid deed bij mij ook niets hoor! Waarschijnlijk zullen ze dan straks een einde weer aan je cyclus maken en kan je ook met 100 mg beginnen! Gelukkig werkt dat bij mij wel, dus hopelijk voor jou ook! Ik snap dat het wel een beetje veel is om te verwerken maar hopelijk kunnen ze je nu gewoon helpen en ben je gewoon lekker snel zwanger! Ik blijf iig voor je duimen meid!

Ellenk, ja wanneer ga je testen? Ik ga denk ik zelf zondag testen, dan zit ik op 13 DPO, zou toch duidelijkheid moeten geven zou je denken...

**ego-bericht**
    Morgenvroeg belt de arts mij over de hoogte van mijn progesteron. Waarschijnlijk ga ik met hem doorspreken dat ik ff (1 ronde, 2 maanden) stop met de clomid en het actief zwanger worden. Ik merk dat het me allemaal een beetje teveel word. Er zijn mensen in mijn omgeving die kinderen krijgen maar daar helemaal niet geschikt voor zijn. Daar heb ik het behoorlijk moeilijk mee en ik heb besloten om eerst na de vakantie toe te leven en daar van te gaan genieten! Uiteraard als ik nu zwanger ben vind ik dat geweldig hoor. Na deze ronde wil ik dus ook proberen om wat minder hier te komen. Gewoon ff rust nemen en hopelijk na mijn vakantie er weer met volle moed tegenaan.

Ik weet het niet. Van sommige voeding heb ik wel meer last, zoals citrus e.d. maar of de clomid ook een reactie opwerkt weet ik niet. Ik ga het iig wel eens doorspreken met mijn arts.

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    JAAAAAAHHHHH!

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tom, jij loopt dus ook bijna gelijk met Marieke, Julita en mij ;) (wij zitten nu op 8DPO, dus nog 6 dagen)

Ikdus, jarenlang gevolgd toen ik op kamers woonde (keek ik het samen met mijn huisgenootjes met een bakkie thee erbij ;)), maar afgelopen jaren niet echt meer.
    Ben nu 's middags weer heel fout (excuus: jeugdsentiment) Kleine Huis aan het kijken :oops:

16. Niet meer actief

Wieffie, vervelend is dat he dat geen geschikte ouders toch ouders worden. Hopelijk doet de rust je straks goed.
    Ik hoop dat ik je nog wel af en toe zie voor 28 april..

Spannend is het hè, weet jij wie de moordenaar is ? Ik wel ging het meteen opzoeken haha.

17. miep tuurlijk hoor jij erbij! je weet nooit wat voor wonder er gebeurd!

een eitje groeit niet per definitie 22 m per dag hoor! bij mij groeide die eerst maar 1 mm in de 2 dagen en op t laatst dan 1 mm per dag ofzo.. dus die 2mm is een gemiddelde maar das dus bij iedereen verschillend

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wow 22 meter?! ;) dat zijn nog eens eieren! ;)

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    sorry heel flauw ik kon het niet laten.

20. Niet meer actief

Kleine huis ken ik niet?

Ik vond ATWT vroeger nooit leuk ik keek het ook nooit sinds een jaartje wel, maar als ik het mis vind ik het niet erg ofzo gelukkig :D

Marieke, zou ook best kunnen dat ik zo een traag eitje heb, ik weet het niet en hoef er voorlopig nog niet over na te denken :)

Deel Deze Pagina