Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hmm hoop dat t wat anders is julita :D
    fijn dat alles weer lekker schoon is! voel je je vast een stuk beter door of niet

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    ...Of zou het zijn omdat je lichaam hard bezig is met een bevruchte eicel uit te laten groeien tot een prachtig beebje? :)

Go4baby, niet teveel bij nadenken.. minder misselijk komt gewoon door je goede ontbijt!

Diaantje, heerlijk he, zo 's middags op de bank ;)?

Wieffie, hele dikke knuf...

Marieke, denk idd dat jij nou het langste bezig bent, ja. Maar er hobbelen hier wel veelste veel meiden rond die al heel lang bezig zijn :(

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dat is natuurlijk precies wat ik wilde horen he meiden! hihihi
    we zien het over een weekje allemaal wel...

4. een weekje? dinsdag! nix geen weekje :p nog maar 5 dagen hahaha

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    neeeeeeeheeeeeeeeeee Maandag! Julita kan niet dinsdag testen, dus doet ze het maandag al! Toch, julita? ;)

6. oo hahahahha oke!
    ik weet niet of ik dinsdag kan testen.. maar dat stel ik trouwens ook uit tot woensdag want dinsdag moet ik ongesteld worden dus woensdag testen

7. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    hallo dames!

alles goed hier?
    mn poesenkind is 22 maart bevallen van 5 hele mooie kittens! :D zooooooo schattig! ben helemaal verliefd.. hihi

mijn cyclus is een beetje van slag geloof ik. ik heb de vorige ronde etos zwanger worden gebruikt, toen was mn cycli ineens 50 dagen! ben er toen direct mee gestopt. ben nu nog steeds op mn ongi aan t wachten en zit inmiddels op dag 46. als de volgende ronde weer zo lang is zal ik de HA wel eens bellen.
    zo dat was weer even genoeg geklaag! :p

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gefeliciteerd met je poezekindjes, Lauwtje! Balen dat je lichaam zo raar aan het doen is...was zo mooi redelijk-regelmatig :-?

Marieke, je kan toch ook maandag testen :)?

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    :oops: ik heb geen nagels meer over :oops:

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lauwtje: gefeliciteerd met je poezebeessies! Wat lastig dat je cyclus helemaal van de kaart is geraakt van de pillen. Ik hoop dat het zich gauw hervindt!

@Marieke: als julita maandag al kan testen, kan jij dat ook hoor! Miepie gaat ook maandag testen! (he miepie? ;) )

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, nou, wil best meetesten hoor ;) Heb elke keer van die pakketten besteld dus nog 9 testen liggen ;).
    Nee, test alleen als we morgen enigszins positief nieuws krijgen (waar ik niet vanuit ga) en er maandag nog geen roze gespot is.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    pft! als dat alles is :rolleyes: Miepie gaat maandag testen! Miepie gaat maandag testen!

13. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    tis hier wel spannend moet ik zeggen! miepie julita en marieke maandag testen! :p

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi... ga me eerst nog even 13 uur bezig houden met nagelbijten... daarna zien we wel weer verder. word wel gek van mezelf dat ik, ondanks dat het heel onwaarschijnlijk is en ik eigenlijk voor spek-en-bonen meedoe en álles al wel eens dacht te hebben gevoeld afgelopen jaar tóch weer een nieuw soort steekjes ontdekt heb :-? Hoe gek kan je jezelf maken? Mij kan je op het moment in elk geval opvegen :-?

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    speciaal voor Miepie:

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    En dan hierin graag:

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Lauwtje, wat leuk!
    Ik zou maandag eventueel testen idd Tezzz. Ik neem op dinsdag om 7 uur al de trein en dat lijkt me niks om er dan achter te komen mocht het zo zijn...
    (" hey schat, ben zwanger, ok doei!")

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hahaha... snapte 'm eerste niet :oops: (dacht "nee hoor, al bijna een jaar" ;))

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    En Miepie: je komt er pas uit als je de kleur van de prullenbak hebt overgenomen! (Maandag dus ;) )

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kunnen we hier de hele dag feesten, Julita :) (ben maandag vrij), vieren dat jij ein-de-lijk roze mag!

Deel Deze Pagina