ohhhhh leentje...wat genant ja....zou echt iets voor mij zijn...begin altijd tegillen en dan pas kijk ik wat er is gebeurd hahahahah Verder voel ik me toppie..op die hoofdpijn na..maar verder helemaal goed ! kan het eignlijk nog niet bevatten...
@cynthia...ja heb hubbie gebeld...had de test gisteren al gezien, dus was er van overtuigd dat het vandaag ook wel zo zou zijn."zei het toch?..superzaad !" hihihi. Heb vanmorgen getest met de kids...lachuhhhh...maar kan niet wachten tot ik Jacques vanavond ff vast kan houden... @Beastie...ja meis...ben bang dat je nog tot vrijdag testjes kan verwachten...( heb er toch nog zat hahahahahaha)
he lekker... geef ons onze dagelijkse dosis roze! Kijk er nu al naar uit, aar de test van morgen! ..volgende week moet ik weer hard aan de smep..en ik ben een week vrij (vlucht zelfs het land uit!!) dus moet ne gewoon elke dag bij jou even afkijken....de test dan he!
Zo, ik weet een goede afleiding voor de tijd tussen eisprong en NOD, bieden op een huis! We hebben vorige week bezichtiging gehad bij een super huis en ik heb net de makelaar gebeld om een bod te doen. Er moet nog best wat van af dus als dat niet lukt is het helaas pindakaas, dan is het niet voor ons bestemd. Ik ben niet echt zenuwachtig (dat was met ons eerste huis wel anders) maar het is toch wel spannend. Wordt vervolgd, hopelijk positief haha. En als ik dan volgende week ook nog eens positief bericht heb dan zou het helemaal mooi zijn. Hahaha, nee hoor, dat zou een droom zijn. Je kunt er niks van zeggen. Dus ook met het huis moeten we wachten...wachten...wachten.... Diaantje, ik vind het wel leuk om elke dag een test te zien. Leuk om te zien hoe die elke dag donkerder wordt. Leuk! Ik ga weer aan het werk, doei!
dat jij met deze uitspraak komt......tijdens onze huwelijks reis was dit een uitspraak die bleef hangen..... (boot tochtje gemaakt en op de terug weg kwamen we in een storm...boot schudden...mensen schudden..ik hield me vast aan de armleuning om niet om te vallen...waarop de kapitein van de boot tegen me riep "Miranda, stop rocking the boat!" (was in australie) alsof het mijn schuld was ) dus elke keer als we in een wiebel auto zitten ofzo zegt me mannetje...."stop rocking the boat"....nou de boot naar Schotland wordt wel gerocked!! hehehehehe 8)
Hihi, terwijl ik hard aan het werk was is hier flink wat afgebept! Diaantje: GEFELICITEERD!!! . Mooie streep heb je op die test getoverd ... en je trekt gelijk de statistieken hier een eind de goede richting hier! Go4baby, weer helemaal schoon? Je tempkaartje is wel.... apart . Ben benieuwd wat ie komende dagen gaat doen... Beastie, wanneer vertrek je, en hoe lang moeten we je missen? Julita, lekker hoor, paar daagjes er tussenuit... goed om weer lekker in het smepritme te komen Hier nogsteeds roze, nog geen rood. Hele dag onzettende koppijn, keelpijn en spierpijn gehad, voel me een beetje zielig vandaag... . Kijk alweer uit naar volgende week, weer lekker aan de smep en vol goede moed ronde 8 in! Liefs, Miepie
Dank jullie wel meiden..heel lief....blijf ook lekker hier hangen....ga pas als we met z'n allen zijn hoor! Vanavond kwam hubbie thuis..helemaal happy..maar gelijk ook zo bezorgd...aten biefstuk..dus hubbie "wel doorbakken nou he !"...zal zaterdag (hij doet de boodschappen) ..wel wat pakken optimel halen (ik lust geen melk...maar dat dan weer wel)..."is goed voor de calcium.." .*zucht*...hij is een lieverd, echt een schatje.......maar hoop toch echt dat het niet doorslaat....
No worries...het is maar kort. (ga je me echt missen dan??) Zondag middag begint hier de kermis....tot dinsdag...maar denk dat ik dinsdag zo bekaf ben dat ik dat niet meer ga mee maken ...Woensdag eind van de middag rijden we de boot op....om zondag ochtend weer terug te keren Dus de dagen van de kermis zal ik wel komen buurten hoor, die dagen in schotland moeten jullie even zonder me doen 8) maar dat redden jullie!
Geweldig zo'n vent... helemaal goed! (ben ook zo benieuwd hoe die van mij gaat zijn... ) Maare bedacht me net...bij de mama's moet daar niet een nieuwe topic komen met SMEP mama's.....we zijn nooit tegelijk zwanger...zou erg leuk zijn een topic voor alle mama's die zwanger zijn geworden met SMEP!!!!
ja we moeten en eigen topic hebben voor SMEP mama's....maar dan blijf ik voorlopig wel ff hier..want mielen en ik kunnen kleppen..maar het houd een keer op he....!..is veel gezelliger als we met z'n allen zijn...