Poeh, denk wel dat ik dan erruge honger ga krijgen, Tezzz.. en vind 'm een beetje klein om een paar maanden (hopelijk) in te kamperen. Doe me dan maar liever zoiets: (en dan wel goed weer aub )
Maandag wordt een echte feestdag! Alle nodders worden roze en mijn eitje gaat gewoon goed gegroeid zijn! Jippie! nou ff kids in bed droppen...
oooh Dames, wat wordt het weer spannend hier! Ik duim, ik duim en ik blijf duimen! Hier nog geen ei gespot! Nou ja, ik merk het maandag bij de gyn wel, want misschien gaat mijn cyclus weer zo lekker lang zijn! Vind ik ook niet zo gek, want ik heb nu echt veel melk uit m'n borsten! Als ik lig en ik knijp erin dan loopt het zo langs mijn borsten naar beneden! Mijn vriendje die het eerst nogal komisch vond vind het ook niet echt geinig meer hoe m'n lichaam doet! En hij vind dat melk drinken elke keer zooo vervelend! hahahaha!
getsiedakkie Lola! melk uit de borst is vieieieieies! blegh! ale: maarreh...je prolactine is dus nog steeds te hoog dan. Kunnen ze daar niks aan doen?
@ Tezzz: dat was het mooie, m'n prolactine had een perfecte waarde begin maart! En ik had idd weer een mooie cyclus! Maar ik heb laatst wel weer moeten prikken voor prolactine, maandag naar de gyn... Ik ben echt voor van alles en nog wat geprikt! Kijken of het wat oplevert, elke week heel veel buisjes bloed geven 4 weken lang!
Nou dames, ik ga even een vriendin lastig vallen! Alleen zitten is ook maar zo alleen! (manlief aan het werk! Gatsie....)
Lola, balen zeg, dat je lijf weer zo raar aan het doen is :-? Leek zo goed te gaan afgelopen maand. Ben benieuwd wat de gyn maandag zegt. Wieffie, als jij maandag test doe ik ook mee, wil geen spelbreker zijn natuurlijk ! Is hier verder nog iemand? Had besloten een avondje achter i'net te gaan hangen, maar is niet zo gezellig in mijn eentje
Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor maar ik wil maandag ook wel testen Lola, maar goed dat je maandag weer naar de gyn moet dan.... Meiden ik ben zo moei bleh, gelukkig morgen naar school dus geen werk! Nog 8 dagen werken, dat worden lange dagen pfff heel vermoeiend. Zijn jullie uit de discussie van de eiren gekomen want ik heb op een gegeven moment maar door gescrolld!
TESTMARATHON SMEP DAMES Maandag 7 april 1. Julita 2. Marieke 3. Wiefie 4. Miepe 5. Ellen Miepie zoek jij ff een leuk plaatje uit ik weet niet hoe dat moet
TESTMARATHON SMEP DAMES Maandag 7 april 1. Julita 2. Marieke 3. Wiefie 4. Miepe 5. Ellen Zullen we er maar een roze feestje van maken dan?
Ellen, nagels knippen heb ik volgens mij nog nooit gedaan > bijt al sinds ik tanden heb (al is het me vorig jaar gelukt een paar maanden te stoppen!)... merk dat ik voor morgen toch een stuk meer gestrest ben dan voor vorige keer :-? Moet direct erna door naar school voor herkansingen mondeling, lekker gepland allemaal :-?