Miepie dan moet je vanaaf maar een goede glas wijn drinken! Nyncke toch... bannercheck! Hier moet je dan wel verplicht een verhaaltje vertellen hoor Begin je morgen aan de clomid? Spannend weer...
ik ben er ook even. de bel ging net en toen hebben die maar meteen af gezet. Ik weet wel zeker dat het die vent is. Gelukkig wonen we op de 4de estage. Bah, meteen weer stress. Man van de bank is nooit op komen dagen, ik ga hem zelf schoon maken...Ben al begonnen, maar ik moet hem morgen weer even doen. Die testmarathon dat wil wel natuurlijk als we allemaal tegelijk ongi zijn geworden. Kom op er moet in ieder geval een van ons roze!
Stalkt hij jullie nu Julita? Wat mot die nog van jullie dan... Wat een sukkel gatver.... Ik denk niet dat ik roze zal zijn ... Maar je weet maar nooit...
Nou mn verhaaltje dan: Ik verlies dus sinds gister wat bloed maar een echte ongi kan ik het niet noemen. Het is zo weinig. Moest het zh bellen als ik ongi was geworden, dus dat heb ik gedaan en moet morgen dus weer een echo laten maken. omdat de ongi niet doorzet weet ik dus niet zeker of ik morgen wel met clomid mag beginnen dat wordt dus weer spannend. Zo goed dan
Omdat ik dat gevoel niet heb. Ik weet wel dat het niet hetzelfde hoef te zijn als de vorige keer maar ik had toen echt last van steken in de lies en ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was. Nu heb ik dat beide totaal niet... Enige wat ik nu heb is dat mijn eczeem bijna weg getrokken is. Normaal speelt die altijd op in het 2e gedeelte van mijn cyclus en gebruik ik hormoonzalf. Maar goed... kan ook aan wat anders liggen.
Nyncke, hoop dat je morgen mag beginnen.. ben je in elk geval weer een stapje verder. Julita, wat een griezel, nog aan komen bellen ook! Grrrr.... Ellen, zegt allemaal niks hoor . Je hóeft geen steekjes te voelen, jij gaat het bewijs leveren dat je zonder dat ook zwanger kan zijn ! Ik heb juist heel veel last van ruwe exceem-achtige plekjes op het moment... hard toe aan een beetje zon
ellen, alles kan nog! Nyncke, ik hoop dat je morgen meer zekerheid over de clomid hebt dan.. Engerd is het he? Maar ik kan het sinds vandaag allemaal wat beter loslaten. Ik denk doordat ik bijna al zijn gore troep nu weg heb gewerkt. @Miepie, vergeet niet dat je nog wel zwanger kan zijn nu. PUPO.
Tja ligt eraan wat voor een soort exceem je hebt geloof ik. Ik heb het boven mijn ogen en op mijn oogleden en 2 plekken op mijn rechter arm. Volgens de huisarts zijn het 2 verschillende vormen. Shoot me maar lek!
Ik krijg altijd van die ruwe plekjes, zijn heel rood als ik onder de douche vandaan kom en na een tijdje wordt de huid daar wit. Geen idee wat het is, met wat zon erop is het zo weer weg. Maar nog nooit zoveel last van gehad als nu :-?
@Nyncke: hopen maar dat het toch als ongi bestempeld kan worden. Of is het heeeeeel weinig? Misschien toch nog een testje eraan wagen dan? @Ellenk: ik heb psoriasis. Alleen toen ik zwanger was nauwelijks! @Miepie: als er 5 tegelijk gaan testen, MOET er toch eentje zwanger zijn! Tot nu toe halen we toch steeds 20% elke maand...toch? iemand enig idee wat eitjes doet groeien? Volgens mijn gyn zou een eitje bij ongeveer 2 cm moeten springen.Misschien maar goed aan de groente en het fruit dit weekend dan? Benieuwd of we nog gaan smeppen vanaaf. Heb er op dit moment eigenlijk weinig zin in, maar ik zit op dag 12 en wil het eigenlijk wel volhouden
ikke met al die schilfertjes in de haren en aan het voorhoofd! (sh*t Ellenk: gaan ze ons door elkaar halen! )
lekkeerrrrrrrrr! hahaha @tezzz, op je ei mediteren. DAt deed ik en toen groeide die altijd lekker door. Je verbaasd me wel dat je zegt dat je geen smepzin hebt. Jij bent volgens mij onze beste klusser!