mijn leraar op de basisschool noemde ons altijd zijn schruftekopjes.... Nu zijn jullie mijn schruftekopjes. ahhhhhh, wat lief.
schurftekopjes? Ah gatverdamme! (heb de laatste paar jaar van mijn basisschooltijd heeeeeeel vaak moeten vertellen dat het er idd niet uitziet op mijn hoofd maar dat het niet besmettelijk is en GEEN SCHURFT! Maar dat terzijde... ) Enneh...over dat smeppen...bij ons gaat het lang niet altijd om de dag hoor! Dat lijkt gewoon zo omdat ik al die maanden niet ongi ben geweest. En als je niet ongi wordt, wat doe je dán he? ...blijven smeppen...!
Jullie smeppen een stuk beter dan wij hoor, Tezzz. Score deze ronde.... 4x (maar heb het excuus dat we op dag 8 zaadjes moesten inleveren ) EDIT: 5x
smeperdepep! Dat klop tezzz. Maar dan is je man niet zo blij met je ongi geweest denk ik. @Miepie, ja, jij bent mijn schurtarmpje! Ben lekker melig zeg....Mannetje is heel lief een voor een alle kabeltjes (het zijn er ongeveer 1 miljoen) aan het schoonmaken. Katten hadden erop gepiest. Hij heeft ook al 2 avonden voor het avondeten gezorgd terwijl hij niet kan koken. Schat is het he?
Die van mij belde net dat ie onderweg is naar huis... heb 'm nog bijna niet gezien sinds ie terug is van vakantie. En morgen is ie 's avonds wéér weg (waar ik wel erg van baal :-?)
Mischien wil ik maandag ook wel bij de smep test marathon das twee dagen voor NOD. Alhoewel toch beter niet denk ik @Julita cilit bang op de bank proberen! Helpt heel goed (meestal) @ Wieffie heel veel sterkte meid kl*te voor jou dat het weer begint optevlammen. Ik leef met je mee. @Tezz PCO dus. Maar toch twee kindjes dan moet je man wel superzaad hebben. Ik heb geen idee hoe je een ei kan laten groeien. Mediteren idd dat zou kunnen helpen. @mij Speech is duizend keer doorgelezen, oppas is geregeld kleren hangen aan de kast. Man moet morgenochtend nog naar het ziekenhuis, maar is zijn ponsplaatje kwijt ik heb alles overhoop gehaald maar niets te vinden. En hij moet er al om acht uur zijn......
jah vind het trouwens nou wel een keer tijd worden dat we voor het eggie kunnen smeppen hoor! als het nog veel langer duurt dan denk ik dat mannetje niet meer wil ... voor het eggie dan he
Tom, heel veel sterkte morgen. En zo'n ponskaartje is in 1 minuut gemaakt... kan vast wel net van tevoren, gewoon 5 minuutjes eerder de deur uit trappen
@tom sterkte morgen. Ik heb vanish oxy gedoetje gebruikt, is volgens mij hetzelfde, werkt super! bedankt voor de tip in ieder geval. @tezzz, die zwemmer test heeft het een beetje gekilled voor hem heb ik het gevoel...
@Tom: idd, wat miepie zegt: ik ben al een paar keer geweest in het ziekenhuis dat ik geen ponskaartje meer had en daar heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan. Ze hebben 'm zo gemaakt! (snap dat hele principe van die kaartjes ook eigenlijk niet. Ze rammelen je gegevens toch zo uit de computer tegenwoordig en plakken overal stickertjes op. Zou zo ook niet weten waar m'n laatste kaartje ook alweer gebleven is ) Heel veeel sterkte morgen! En als je op het moment supréme niet uit je woorden komt: geeft echt helemaal niks hoor! Is zooooooow moeilijk! Mijn man heeft het ook gedaan voor z'n oma. En hij kon al bijna niet uit z'n woorden komen! En hij deed het nog wel samen met een nicht! Mijn mannetje belde net dat íe eerst nog voetbal afkijkt in de winkel, dus hij komt pas over een half uur of zo! @Miepie: ik vind het ook altijd baluh als mannetje er de hele avond niet is. Gelukkig heb ik het forum!