Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Pffff.....wat moest ik veel doorlezen zeg. Wel veel gelachen.

Diaantje, ik had even in je fotoalbum gekeken. Wat heb je knappe zoontjes zeg. En die buik op 26 weken...pppfffffff..hoe groot is je buik nu dan?

Nyncke, succes vandaag bij de gyn.

Julita, fijn dat alles weer wat schoner is.

Beastie, succes met de onderhandeling.

Tom, heeeeel veel sterkte vandaag.

Ik zit hier met koude handjes te typen. De vloer is gisteren geimpregneerd (is trouwens heeeeeeeeeeeeel mooi geworden) en nu kan ik de thermostaat niet hoger zetten omdat ik niet op de vloer mag lopen hahahaha. Ach ja, alles voor een goed doel.

Ik ga er zo maar even vandoor, naar een oude opdrachtgever. Ik lees vanmiddag wel weer even bij.

Doei!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen Dames!

@ Tom: heel veel sterkte vandaag!

@ Miepie: Succes vandaag en ik duim voor een goede uitslag!

@ Wieffie: jeetje meid, je maakt het wel spannend!

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: oh wat relaxt dat ze meteen mee kunnen zeg! Neem je ze dan ook al mee naar NL of ga je na NL weer terug naar Zurich?

@ Beastie: jaja, dat wordt lekker onderhandelen! Gaat Mark nu ook minder werken of is dat niet gelukt (staat me zoiets bij dat hij wel wou maar zn baas ook zo moeilijk doet) Maar misschien mix ik ook alles op ;)
    Ja, ik tel de dagen weer af. Ben iets minder misselijk en dan maak ik me toch weer zorgen...
    Pfff houdt ook nooit meer op denk ik om je zorgen te maken als je een kind krijgt... Daar moet ik nu maar vast iets relaxter mee leren omgaan!

Kreeg jij je termijn echo nou ook inwendig? Bij hoeveel weken had je die, 8 ofzo toch?
    Ik zou dan precies op 9 + 1 dag zitten (vergeleken met afgelopen maandag. Moet mn banner nog veranderen...)

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @leentje, even kou voor een prachtige geimpregneerde vloer is wel even te doen dan he? Wat fijn dat het bij jullie ook steeds mooier wordt!
    Hoi lola!

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @g4b, ik ga na NL weer terug naar Zurich. Ik kom de 19 terug hier en dan pakken de 30ste het vliegtuig.
    Bah, ik moet trouwens vandaag de verhuizing regelen vandaag.

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Leentje: zo dat schiet echt lekker op! Jullie zijn echt super klussers!

Ik heb gister dat programma Help mijn man is klusser gekeken... Dat was dus duidelijk niet bij jou thuis... Man, wat was die gast erg. Z'n vriendin was zwanger, 6 maanden, heeft MS en het huis was een grote bouwval en hij vond dat het best opschoot in bijna een jaar... Er stond geen muur of iets.. Ze leefde in de slaapkamer die er ook niet uitzag! Echt verschrikkelijk wat was dat een arrogante ongeinteresseerde gast zeg. Nog nooit zoiemand meegemaakt...
    We hebben echt vol afgrijnzen zitten kijken! Om vervolgens heel hard te lachen om de troep hier... Maar 't is in elk geval (nog geen) bouwput hier.
    Onze verbouw plannen gaan we morgen doorrekenen met mn broertje. Die is klusser en installatie man van beroep.

Nou, ga me douchen enzo!

Dikke knuff voor iedereen!

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Julita: tjeemig meis, wat ga jij veel kilometers maken dan de komende weken! Lekker rustig aan dan maar want hopelijk... ;)

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    mag ik even iets heel spannends zeggen....
    ik heb bruin slijm en best rare krampjes in mijn buik (vooral rechts) en mijn borsten die normaal nu heel zeer zouden moeten doen, voel ik weinig meer van...

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mark gaat 1 dag lekker thuis medderen met frummel ;) De beste dag ivm z'n werk is een dinsdag of een woensdag...Hij heeft nu nog ruin 70 vakantie dagen en na de bevalling blijft ie natuurlijk ffies thuis en gaat dan misschien wat weekjes 3 dagen werken ofzo. Ouderschaps verlof moet je 3 maanden van te voren aanvragen en als je meer dan 50% per week thuis wil blijven dan kan het bedrijf dat weigeren als het bedrijf economische shade heeft...Hij vraagt het aan als frummel er is en neemt zo eerst wat dagen op (heeft er toch ZAT!) Dus ja als bedrijf kan je tegen sputteren maar een dagje in de week kunnen ze niet weigeren :rolleyes:
    Dan hoeft frummel maar 1½ a 2 dagen naar het kdv...die heeeeeeeeel leuk is trouwens!

Zorgen maken om en over je kind starts NOW! :D (al extra grijze haren?)
    Volgens me ma ben je pas misselijk als je overgeeft :rolleyes: Da's nie waar hoor... je kan ook misselijk zijn zonder spugen :)

Mijn eerste echo had ik bij 9w en 3d ... inwendig...ga daar maar vanuit kan het misschien wel mee vallen :D Je darmen zijn waarschijnlijk nog niet genoeg opgeschoven om via je buik een duidelijke echo te maken.
    Ik had zelfs met 12w een inwendige echo, bij nekplooimeting, omdat eeen stuk darm nog in de weg lag :(

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ietsjes minder maar nog lang niet weg helaas :(

Ik vind het eigenlijk wel een logische verklaring! :confused: Ik hoop dat je gelijk hebt maar durf me er niet teveel op in te stellen hoor. Ik merk wel weer allerlei andere dingen als anders. Nou ja maandag zullen we het wel weten!

Ik vind 11 DPO wel een beetje vroeg. Hij kan nog net zo goed negatief zijn, toch. Ik wacht denk ik mooi tot maandag en dan gaan we hem gewoon met z'n allen roze maken! ;)

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    afgesproken! :thumup:

12. Niet meer actief

Tom veel succes en sterkte vandaag.
    Ik hoop dat iedereen jou verhaaltje en herinneringen mooi zullen vinden.

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @wieffie, ... wachten, wachten en wachten....oja..enne wachten ](*,)

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wat leuk te horen dat de papas ook lekker met die kleine tijd gaan besteden! Heel Europees is dat hoor. Hartstike goed!

15. Niet meer actief

En hoe gaat dat straks bij jou Julita?

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Dat is wel heel spannend! Ik duim voor je hoor!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland

Oeioeioei dat wordt spannend! Ik had op dag 10 dpo deze keer ook bruinslijm... (en mijn lf is iets langer dan die van jou dussss... ;))
    Duimen staan op hoogste stand!!!

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wat spannend julita! PUPO PUPO! :D

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ff stapje rustiger aan, Julita, en lekker broeden!!

20. Niet meer actief

Het word mij te spannend hier hoor!

Deel Deze Pagina