Julita, dat wordt spannend! Gewoon af en toe even tegen je buik zeggen: "blijf maar lekker zitten kindje, hou je maar goed vast". Klinkt idioot, maar dat deed ik in de maand dat ik zwanger werd, zonder dat ik wist dat ik zwanger was...
echt waar g4b?wat sapnnend! ik had het ook al heel warm in bed gisteravond, maar ik weet niet zeker of dat iets speciaals was.
goedemorgen dames! zo even 10 pagina's terug gelezen en zag dat ik maandag moet testen hahahaha nou vooruit dan maar weer! wil de marathon niet missen! miep, heeel veel suc6 strax meid! kom maar met goed nieuws terug! lauwtje, gefeliciteerd met je poezebeesten! wieffie, gefeliciteerd met je ei en je piek word dus spannend meid tom heel veel sterkte vandaag! julita... jij maakt t nu wel heel spannend.. jij bent gewoon zwanger! hier gister wat last gehad van rare buikpijn.. deed niet echt pijn maar was net of er iemand liep te trekken van binnen ofzo.. beetje vaag hahaha... verder is mn kaartje ronduit belachelijk hahaha ziet er niet uit met die rare piek! zal m er zo wel even opzetten!
hihi ik hoop het echt maar ik vind mijn kaartje zo vreemd... als je in mn album kijkt gaat t na de eispring behoorlijk op en neer...en nu heb ik een zon rare onverklaarbare piek en verder is mn temp helemaal niet zo vreselijk hoog.. dus ik snap er nix meer van
ja maar je weet ook niet echt je temp van voor je ei....misschien wel 36,2 en den je anders een koele kikker
vertel is wat meer over die rare buikpijn ,die had ik ook namelijk. Het straalde uit naar mijn been helemaal.
hahaha nee ik weet dat mijn basale temp 36.8 is.. daarvoor temp ik al te lang. rond mn ei is die meestal tussen de 36.4 en 36.7 ...na mn ei zo rond de 37 en als ik weer es ongi werd daalde hij heeel snel naar 36.8... die buikpijn is gewoon vaag heb t nu ook weer.. kan t niet uitleggen tis iig een trekkens gevoel van binnen zeg maar.. wat voel jij dan?
Hebben jullie ook allebei buikpijn? **denkt ff hardop, het zullen toch wel mijn darmen zijn geweest die ik voel...***
bij mij is het alleen rechts in mijn onderbuik en dan is het best een 'scherpe pijn' ( zoooo moeilijk uit te leggen) Ik voelde het net ook heel even in mijn rug. Verder zijn het niet de soort krampen die ik ooit eerder heb gehad.
Nou ben terug uit het zh. Echo was in orde, alles zag er keurig uit. En ik mag vandaag beginnen met clomid. Wat hebben jullie als bijwerkingen van de clomid gehad? @wieffie: wat is een "Triphasic pattern" bij ff?
Ik wil ook nog graag even mijn laatste tempkaartje showen, heb die van afgelope cyclus en deze cyclus bij elkaar geplakt. Heb alleen gister echt gemenstueerd. Dag 1 was: heledag bruin bloed en in de avond om half 12 tijdens het douchen rood bloed en in de nacht ook. Dag 2 was: veel bruin en in de avond weer rood bloed, in de nacht alleen bruin en lichtroze. Dag 3 ( vandaag ) is: tot nu toe alleen bruin/zwart en veel afscheiding.
ik had geen bijwerkingen. Misschien een klein beetje dat ik niet helemaal goed zag, maar ik had net nieuwe lensen dus denk ik eerder dat het daarddor kwam. Fijn dat je lekker mag beginnen!
julita die pijn die jij beschreef had ik voor 3 dagen terug... toen kreeg ik opeens die piek in mn kaartje.. en daarna was dat weg en ook mn temp zakte meteen weer.. ook zoiets raars! en nu af en toe een raar getrek gevoel haha kan t niet uit leggen.. verder nergens last van..
nog nooit is het zo spannend geweest... maar was die pijn bij jou best sterk Marieke? Want ik vond het echt behoorlijk pijnlijk...
ja ik vond het op eipijn lijken.. daar kan ik soms ook best last van hebben... daarom dacht ik toen ook dat ik toen pas mn eisprong had maar aan mn temp te zien niet dus... t was toen bij mij linksonderin de buik... flinke steken en tja echte eipijn zoals ik dat altijd voel...duurde bij mij 1 dag en toen was dat over...
oeeooeoeooe, wat spannend. bij mij is dat dus gisteravond begonnen en ik voel het nu nogsteeds een beetje. Bij is het wel iets anders dan eipijn al zit het wel min of meer op dezelfde plek. bij mij dus rechts...grappig.