Toen Diaantje17 zwanger was heeft ze een test gedaan met Matecare op 10dpo...die was super licht (weet nie of ie nog in d'r album staat). Echt een dat je ultra super nerveus wordt...weet je nog nix zegmaar Dus met dat in me achterhoofd en elke dag een test van Diaantje en elke keer ietsiepietsie donkerder zien kleuren dacht ik dat ik met een kruidvat test wel op 12 dpo een streepje zou zien! Dus getest op 12dpo en dat was ook me NOD. (met ochtend urine!) Ik had waarschijnlijk op een vrijdag/zaterdag me ei...het gehele weekend poep sjachie! en het begon al te rommelen in me buik op dinsdag!..3 a 4 dpo? Dat rijmt ook niet met me temp kaartje in me album. Trekkend gevoel, steken liezen en Geen ... ik herhaal ....geen trek in chocolade Misschien kunnen jullie er wat mee 8)
O ik ben echt duf! Heb ik drie cd's bij het verkeerde profiel in iTunes ingeladen. Gelukkig gaf ie een melding toen ik het in mijn IPOD wilde zetten anders was ie nu leeg geweest met alleen The best of Rob de Nijs erop. Wordt je ook niet echt vrolijk van
hahaha ellenk krijg je ervan he hmmm beastie! leuke info dus in feite teste diaantje 5 dagen (vanuitgaande dat ze op dpo 5 innesteling had) na ei positief. wel heel licht maar positief.. stel.. STEL ...stel dat die steekjes enzo een innesteling zouden zijn geweest was op dag 6 dan zou ik dus 5 dagen later posi kunnen testen.. dat zou dpo 11 zijn...dan zou ik dus zondag kunnen testen whahahaha nou ja we wachte maar tot maandag he hihi
maar wat heeft de lengte van lf te maken met wanneer je kan testen? Je lichaam maakt toch HCG aan na de innesteling, maakt niet uit hoe lang lf is?
niet? maar wanneer zou je dan kunnen testen? toch niet meteen al nadat je een eventuele innesteling hebt gehad?
Omdat je meestal pas op/na je NOD genoeg hcg in je lichaam hebt om posi te kunnen testen, maar met de testen van nu het vroeger kan? Hahaha ik hb ook geen flauw idee hoor
korte of lange lf zou het beste zijn om tot 14 dpo te wachten denk ik. Het is niet omdat je ongi normaal eerder komt dat je ook een eerdere innesteling hebt toch?
dat denk ik ook niet nee... een innesteling komt tussen dag 5 dpo en 10 dpo toch... dus of je dan een cyclus hebt van 30 dagen 60 dagen of 20 dagen dat maakt volgens mij niets uit... hmm dus toch maar wachten tot woensdag met testen dan
precies, en dat word altijd gezegd met in gedachten iemand met een doorsnee lf van 14 dagen. Dus daarom als je een eerdere NOD hebt vanwege korte lf, zou je ook niet op die dag moeten testen, maar wachten tot 14 dpo. Waarschijnlijk (zoals ik) als je een korte lf hebt doe je nooit een zw. test want die dag haal je nooit. Maar het bespaart wel lekker geld. En de dag dat je 14 dpo haalt weet je al bijna genoeg!
Neee gewoon Maandag niet zo zeuren Weet je hoeveel meiden 10 DPO al positief testen meer dan genoeg de laatste tijd hier hoor.
hahaha ja oke...dan houden we t dus gewoon op maandag... sjonge weer een hele pagina vol geneuzeld met testen we wel testen we niet hahahha
1 dag overtijd is gewoon 1 dag overtijd. Als je zwanger bent maak je dan al genoeg HCG aan want anders ben je niet 1 dag overtijd Denk dat het alleen anders is als je een lf hebt onder de 10 dagen. Dus maandag lekker testen verder er niet meer over zeuren, anders bijt ik
tja ..was behoorlijk stom van me.....maar had voor mezelf zoiets van..."mocht het alsnog voor mijn NOD fout gaan... so be it dan was het niet voorbestemd" .....maar kan me voorstellen als je een hele tijd bezig bent....dat je meer zekerheid wil... heb de foto's uit mijn album gehaald..mochten er verzoekjes zijn plaats ik ze wel weer terug...
lief van je diaantje! Ik herinner het me nog als de dag van gister! En....yup, gewoon iedereen lekker maandag testen!