haha klopt Beastie! @Ikdus, ik ben het ook met je eens over 10 dpo testen hoor. Het ging er even om wat de "boeken" er over zeggen!
Ik heb dan een klein voordeeltje opde rest dat ik maandag op 14 DPO zit Maar goed das nog 2-3 dagen voor mijn NOD! Ik heb trouwens bij ff eens gekeken maar er zijn ook een heleboel kaartjes van vrouwen die zwanger blijken maar op 14 dpo nog negatief testen hoor!
hmm ga daar ook eens kijken ja! scheelt alweer dus we kunnen nog alle kanten op als we negatief testen hihi
Idd marieke, dan blijven we gewoon positief en ons PUPO idee aanhouden! BTW, niemand een spoor van miepie gezien? Ben zo benieuwd naar dr uitslagen
Maar als je bij "miskramen" kijkt zie je dat veel vrouwen 10/11/12 DPO testen en 14/15/16 DPO ongesteld worden ( ja ongesteld ik vind dat als je op je NOD bloed verliest niet dat je een miskraam hebt gehad, bot van me maar zo denk ik er over )
hmm ik zie idd veel kaartjes die snel posi testen.. maar ook heel veel kaartjes waar de temp gewoon weer daalt.. dus t is ook niet zo dat als je temp daalt dat je dan ook echt ongesteld moet worden...zoals ik dus altijd dacht.. vreemd ikdus.. ik vind ook als je voor je nod posi test en op je nod gewoon ongesteld word dat t dan geen miskraam is hoor.. klinkt idd hard maar als ze hadden gewacht met testen hadden ze nooit geweten dat ie posi was!
Marieke, ik ben het met je laatste stelling helemaal eens hoor! Je weet dat wanneer je voor je NOD test, het alsnog mis kan gaan. Als je bij FF kijkt dan kan je ook zoeken op; -Negative HPT before positive HPT -Late HPT+ (>15 dpo) Dan krijg je de kaartjes van meiden die pas laat positief testen.
ooo oke weer wat geleerd dank je wieffie! miep waar blijf je meid? hmm ik/wij/julie lopen mij weer gek te maken haha nu voel ik al de hele dag lichte steekjes onder in mn buik hou op hoor! want ik moet nog tot maandag hahaha
@marieke, join the club...Het houd hier echt niet op. Maar bij is het soms echt best velle pijn, ik weet niet wat dat nou is.
ja hier is t een beetje eeehm steekjes.. ongiachtige pijn... niet de ongipijn die ik altijd heb..maar goed t komt gewoon doordat ik me nu gek loop te maken en dat ik dus daardoor van alles voel!
Hoi, eerst even ego-berichtje, ga daarna even bijlezen en reageren . Vanmorgen een andere HA (wisten we al, die van "ons" werkt niet op vrijdag). Heel fijne man en wist naar mijn idee wat beter waar hij het over had... Hij heeft ook de uitslag van vorige keer er even naast gelegd en hardop met ons mee zitten denken, echt heel fijn. Resultaten: Mijn mannetje heeft gelukkig wel íets rondzwemmen. Totaal was 220.000 (dus maar 1% van wat het zou moeten zijn) en daarvan was maar 1% A en 1% B-kwaliteit (moet normaal samen 50% zijn). Kortom, waar er normaal zo'n 10miljoen gezonde zaadjes in een zaadlozing zitten heeft hij er maar zo'n 4000 :-? Zoals de HA al doodleuk zei: daar kan je ook zwanger mee raken, maar dat kan een eeuwigheid duren. Miepie sloeg gelijk aan het rekenen; met 10milj. zo'n 20% kans per keer = met 4400 is 0.00009% kans per maand, dus dan kunnen we rustig 5 levens lang bezig zijn voor het raak is). Maar het goede nieuws is dus dat er in elk geval wel een paar gezonde zaadjes zijn, dus kans om met hulp zwanger te raken. HA vond het een heel goed idee dat ik ook naar de gyn ga (haha, ik was 'm net voor, hij wilde het ons al aanraden) alleen raadde hij aan dat we daarmee wachten tot de eerste uitslagen bij de uroloog binnen zijn. Maandag ligt er dus een verwijsbrief voor de uroloog en de gyn klaar en ik ga maandag gelijk bellen voor een afspraak met de uroloog (hij dacht dat de wachttijd ongeveer 2 weken was). Pffffttt... einde....
tjee Miep. En hoe voel je je nu? Het is geen goed nieuws dit...maar andere kant had het ook erger kunnen zijn. Ik hoop dat er snel actie in komt nu en dat jullie dan meteen kunnen overstappen op een beahndeling (ICSI?) Dikke knuff en heel veel sterkte met het verwerken.
Hoi Dames! Miepie: wat balen van die zaadjes, maar gelukkig zit er ook positief nieuws bij dat jullie met wat hulp wel zwanger kunnen raken van het zaad! Ik hoop dat jullie niet zo lang meer hoeven te wachten en dat jullie snel aan de beurt zijn bij de gyn en voor de behandeling! Wordt dit dan IUI? Of wordt het meteen IVF? Of weet je dat nog niet! Hier is mijn ei gevonden, heb een positieve ovu test! Joepie!
Nouu waarom is mijn droom niet uitgekomen Gelukkig is er wel beweging in zijn zwemmers, ik hoop echt van harte dat een spatader het probleem is. Want dan is het probleem toch te verhelpen of niet? Dikke knuffel voor jou Miep.
@ Julita: ik hoop dat mannetje er nog voor te porren is! Zal wel goed komen! (hij heeft alleen shit diensten van het werk dit weekend!)
Ik lees je berichtje ook een beetje met gemengde gevoelens Het zal dan idd wel een traject als IVF of ICSI worden denk ik dan? Ach meissie, wat lastig is het toch allemaal he? Het kan idd slechter maar dit is toch ook geen mooi bericht. Je krijgt een hele dikke knuffel van mij!