Hi mede-SMEP-ers, zoals ik al verwachte zijn vandaag de gekomen... Ik verwachte het al, maar toch was het weer een teleurstelling. Ik ben er best wel een beetje verdrietig van. Volgende ronde, ronde 8, geen ovu-testen, geen SMEP, geen gedoe. Gewoon klussen wanneer wij willen en verder wil ik deze maand even rust. De teleurstelling als het niet gelukt is is steeds best groot. Ik begin heel erg aan mezelf te twijfelen, waarom lukt het nou niet? Wat doe ik verkeerd?
Begrijpelijk meis, ontzettend balen .. Hoop dat je toch gauw tezien met een vette test.., jouw tijd komt echt!
Oh heerlijk meis, lekker genieten dus..fantastisch....zul je zien dat je zwanger raakt daar....als het ligt teklotsen in je buik..weet jij hoelaat het is !
@Floddertje.....snap het meis, dikke knufff. Even lekker uit janken..en dan de rust in je lijf vinden. Gaat je echt wel een keer lukken...alleen weet niemand wanneer.
@Diaantje: geniet er nou maar van die komende 9 maanden (en daarna vast ook nog wel ) Lieve mannen moeten ook wel een beetje gekoesterd worden! @Beastie: gaan je hier zeker missen... maar het idee dat jullie de boat gaan rocken, brengt wat troost... hoop dat jullie dan een Made in Scotland krijgen! Ik zou alleen al misselijk worden van de boottocht, zonder dat er nog maar 1 SMEP is uitgedeeld... *vorige jaar op de boot van Marokko naar Spanje, 45 minuten, enorm schip, stonden we samen boven de vuilnisbak* ale: :-# ale: :-#
gezelli samen boven de vuilnis bak.. 'mag ik even..?' that would be great ** in heeeeeeeeeel fout schots accent** hmmm, ja dat wordt nog een dingetje....kleine bootjes zijn no probleemo voor beastie....maar grote...2x ervaaren...geen suc6... de boot tussen het noorder en zuider eiland a 3,5 uur....maar goed we gaan met goede moed **en vsm tabeljes** de boot op volgende week woensdag
Huh? Helemaal schoon... ik snap 't even niet... vandaag ben ik beetje blond... Maar vind mn temp ook raar doen deze cyclus. EDIT: heel blond... je bedoelde omdat ik pas zolaat ging douchen... hihihi haar geverff... Ga er zelf vanuit dat mn ei zondag is geweest. We gaan vanavond hopelijk nog even SMEP'n voor de lol. Had vandaag wel heel waterig spul en wit, zoiets zei Cynthia ook al... Wonderijk gedoe toch allemaal dat vrouwelijk lichaam!
Jaha, wij hadden geen pilletjes op... en daarna moesten we weer verder rijden... vreselijk... eerst nog lekker door de bergen... GREAT.... Nou, je bent gewaarschuwd dus (en gewoon de horizon in het oog houden als je ligt te SMEP'n... wil wel eens helpen..
schoon...ging volgens mij over douche... we gaan straks samen douchen...kennen we lekker kliederen witte afscheiding heb ik altijd na me ei...of bedoelen jullie dat niet :
Oke, ik wil bij het raam! Sterker nog...op ze hondjes met me hoofd uit het raam!!! (dat was weer te veel info...sorry) het rijden erna ging wel noor de nieuw zeelandse bergen/heuvels....maar toen gingen we stoppen want mannetje had honger...2 meter daar gaqat wat in op een dag... gaat hij voor me neus een groot portie ultra grote groene mossels eten....die lucht!!! (bij de bistro 'the fat cat' )
Floddertje, ook bij ons gaat het lukken. Als je bedenkt wat er allemaal moet gebeuren om zwanger te worden, dan is het bijna apart om te zien dat sommige vrouwen ongewenst zwanger worden. Het zaadje moet precies op de juiste plek op het juiste tijdstip bij het op dat moment vruchtbare eitje zijn. En dan moet het ook nog eens een sterk zaadje zijn. Ik snap je teleurstelling, bij mij wordt die ook steeds erger, maar over een jaar dan kijken we er met een glimlach (en samen met een beebje) op terug. Dikke knuffel! Diaantje, wat ee schat van een man. Soms zijn ze zo lief he, en soms.... Beastie, ik zit mezelf nu op zijn hondjes in een boot voor te stellen haha, bedankt voor de uitgebreide info! Go4baby, hoeist met jou? Vanavond nog even een funSMEP. Nooit verkeerd. Mijn blaasontsteking is nog steeds niet helemaal weg, dus ik wacht nog even. Miepei, balen zeg. Maar de onig is nog niet doorgebroken begrijp ik. Pfff...al die onzekerheid. Tezz, Coco en Derona hoeist met jullie. En Fiona (waarschijnlijk al te laat nu): een fijne vakantie! Als we een SMEP mama's topic maken dan krijg je wel een splitsing en de mama's kijken hier toch mee. Dan moet dit gewoon een SMEP en SMEPnazorg topic worden haha. De klussers laten weten hoevaak ze tekeer gaan en de mama's maken de andere jaloers met alles wat ze voelen. En ik vind dat ook nog erg leuk om te lezen, hoe het allemaal gaat verlopen bij iedereen!
ach leentje, als je er maar om kan lachen De nieuwe ovu testen zijn besteld.....we zijn er klaar voor ...nu die ongi nog weg :thumbdown:
Hahaha, SMEP-nazorg! ... Floddertje, balen dat het weer niet raak is... ken het gevoel, begin ook wel erg aan mijn eigen lichaam te twijfelen. The odds are against me... 50% binnen 3 maanden zwanger hebben we niet gered, 80% binnen een half jaar ook niet... dus nu maar duimen dat we wel bij die andere 10% zitten die wel binnen een jaar zwanger zijn . Go4baby; douchen ja
Met mij is alles prima...dank je..geen buikpijn, geen hoofdpijn, alleen last van m'n borstspieren, maar dat kan ook komen van iets te veel tillen afgelopen weekend... (ben ook NIKS gewend) Ik vind SMEP met SMEP-nazorg een prima idee! Geeft ook een extra dimensie aan ons 'wetenschappelijk onderzoek'.
maar dan kun je ook vragen stellen als: *blijft de zwsch. voortduren(willen we niet aan denken maar...) *met hoeveel weken bevallen * hoeveel meisjes/jongens geboren bij bevruchting vlak bij of op eisprong Heb wel eens gehoord dat zwanger raken op eisprong meer kans geeft op een jongen...kunnen we dan gelijk zien! best een idee hoor!