Ik ben eigenlijk best positief...mieps wondertje gaat gewoon komen. Er zijn vele mogenlijkheden! WAT ontzettend goed!, Goed gesprek geweest dus, en goed dat je toch mee was Het blijft natuurlijk niet zo leuk deze situatie maar jullie gaan wel een mooie goeie stap nemen. Daar ben ik al heeeeeeeeeeeel blij mee voor jullie Zie je nou, jullie wondertje komt echt! Gaat goedkomen.....en de wachttijden vallen ook best mee Nou mag het wel zomer worden!
Zo.... ben weer bijgelezen . Wat een spanning hier... zal even gezellig meegaan met jullie; heb al 3 dagen een heel zeurderige ei-achtige pijn aan de linkerkant, maar dan een beurser en stekend gevoel zeg maar. En borsten doen ook raar, normaal naast pijnlijk ook heel hard, nu wel pijnlijk maar zacht... hoe gek kan je jezelf maken? :-? (haha, ben volgens mij gewoon heel solidair met jullie ) Vind jullie allemaal heel zwanger klinken Volgens mij hangt vroeg of laat positief testen af van wanneer je je innesteling hebt gehad en hoe snel je HCG aanmaakt en heeft dat dus weinig te maken met de lengte van je LF. Wieffie, fijn dat de pijn iets minder is... vind de redenatie van Beastie heel logisch klinken . Tom, hoe ging het vandaag? Mooi afscheid? Lola, gefeliciteerd met je ei! Beastie en Leentje, fijn dat jullie mannetjes ook wat minder gaan werken. Met die van mij zou dat niet kunnen, dus ik denk dat ik naar 2 1/2 dag terug ga als het ooit gaat lukken.
Als ik eerlijk ben... ben ik op het moment alleen heel opgelucht. Had me al voorbereid op een slechte uitslag en was eigenlijk alleen maar heel bang dat er niks zou zijn. Dit is bíjna niks, maar het is iets, in elk geval genoeg voor ICSI (wel veel te weinig voor IUI of IVF). We gaan nog niet direct een ICSI-traject in, eerst wordt mannetje verder onderzocht. Het kan aan een spatader liggen, of aan littekenweefsel van een liesbreuk-operatie aan de linkerkant... Stap voor stap die kant op dus . Denk dat nu vooral de opluchting overheerst, klap zal nog wel komen
Die van mij doet het alleen zolang hij ouderschaps verlof kan krijgen..dus waarschijnlijk 1 jaartje...maar toch...toch ook een leuk jaartje! Er zijn een hoop dames hierzo die met hulpmiddelen zwanger zijn geworden....en daar ben jij straks ook een van met een dikke buik trots aan het forummen...echt! Jij kan straks vertellen dat nix onmogenlijk is...eeen voorbeeld functie! Eerst even de uroloog afwachten...wachten wachten wachten... ](*,)
lola gefeliciteerd met je ei! tom hoe was t vandaag? miep! meid....tis niet echt super slecht gelukkig! oke tis niet best maar je hebt iig kansen meid het gaat gewoon helemaal goed komen, zeker met die solidariteits kwaaltjes van je hihi hopelijk kunnen jullie snel terecht bij de gyn en de uroloog! think pupo!!!
@miepie, je klonk ook inderdaad opgelucht. De klap hoeft niet zo zeker weten te komen. Je weet nu waar je aan toe bent en dat geeft al heel veel rust. De mogelijkheid bestaat echt en ik denk ook dat je gewoon roze zal worden gauw.
zeggen jullie dat tegen je mannetje? Ik vaak niet, want dan vind ik het zo zielig als het daarna niet zo is. Dan is ie nog meer teleurgesteld.
Andere maanden vertelde ik wel wat ...en in de maand dat het raak was ook...maar toen geloofde hij er niet zo in..."zal wel nix zijn" en ik werd gek want ik voelde best veel hihihihi jou aanpak is misschien wel het beste
ik vertel t soms tegen mn mannetje... en iedere maand zegt ie.. je bent zwammer (jah wij vinden t soms nog wel es leuk om woorden anders te gebruiken hahaha) en iedere keer is t niet zo. merk wel iedere maand dat hij er steeds meer moeite mee krijgt als ik dan weer moet zeggen dat ik ongesteld ben geworden... dus ik zeg nu niet zo heel veel erover
ik heb dan ook het probleem dat mijn mannetje ( nu laatste tijd ietsjes minder) heel erg optimistisch van aard is. Hij gelooft er elke maand volop in...
Hallo meiden, hier ben ik even. De soep staat warm te worden want er komen hier straks een boel mensen eten voor ze weer naar het westen gaan. Soep en broodjes meer niet hoor. Het was een prachtige begrafenis en mijn speech ging prima. Ik werd wel even emotioneel maar dat was helemaal niet erg. Het ging goed. Weet je wat helemaal geweldig was? Mijn beste vriendin kwam zomaar zonder dat ik het wist op de begrafenis. Ik moest verschrikkelijk huilen toen ik haar zag. En zij ook toen ze mij zag. Mijn schoonouders waren er ook en mijn schonzusje alleen te condoleren. Het was echt heel fijn heel erg fijn. En ik ben best emotioneel nu maar ook vooral door al mijn smep vriendinnetjes die mij telkens zo lief sterkte wensen. Zo nu moet ik echt stoppen want ik krijg dus zo visite en ik moet de kinderen ook nog ophalen. O ja ik was natuurlijk benieuwd hoe het met miep gegaan was ik ben blij dat er een mogelijkheid voor jullie is meid komt hartstikke goed ik moet nu verder meiden ik kom vanaaf wel weer even kijken (begin steeds sneller te typejn)
Tom, fijn dat jullie zo mooi afscheid hebben kunnen nemen en dat er zoveel lieve mensen voor je waren. Dikke knuffel! Julita, ik vertel het ook niet (meer). Op het moment geloven we er allebei niet zo meer in dat het spontaan gaat lukken en ik vind het zielig hem elke keer teleur te stellen. Hij weet wel van mijn boobs, maar da's meer omdat hij het niet kan laten er aan te zitten en dat doet gewoon pijn na mijn ei :-?
@tom, ik ben blij dat het goed is gegaan vandaag. En heel fijn dat je vriendin zomaar kwam, in dat soort tijden zijn vrienden werkelijk heel belangrijk.
Wil iedereen even heel erg bedanken dat jullie allemaal zo lief meeleven en zo lief voor ons zijn! Doet me echt heel goed... gaan met volle moed de mmm in. Heel erg bedankt lieve smepvriendinnetjes!
hee Miepie, wat moet ik zeggen. In ieder geval nu wel duidelijkheid. Jammer dat het de kans dat het zonder hulp gaat niet groot is (zoals je al berekende) Maar niet groot is niet nul dus We blijven gewoon in de PUPO stand staan.... Over pijn gesproken. Twee cyclussen geleden had ik ook heel erg veel pijn ongeveer 8 op 9 dpo. Echt heel veel pijn 's nachts. Helaas gewoon ongi geworden. Geen idee wat dat was. Mss iets fout gegaan? Mijn mannetje denkt elke keer dat ik zwanger ben.... hihihi Tis een lieverd hoor....
Tom fijn dat het zo goed is gegaan op de begrafenis. Ik hoop dat je een mooie laaste dienst hebt gehad. Fijn is dat als vriendinnen toch even er voor je zijn....
tom! meid wat fijn dat t zo mooi was! en helemal dat je beste vriendin er was! dat is een echte goede vriendin! miep ben ik t met je eens! ik vind dat je hier onderhand meer steun hebt als in je naaste omgeving. mn vader zei over t volgende onderzoek (baarmoeder foto en alles doorspoelen enzo) zal allemaal wel mee vallen, en dan echt op zon toon van kind stel je niet aan. mn moeder vraagt er wel wat meer naar en mn schoonouders leven echt wel mee.. maar gewoon in de omgeving zie je dat ze je snel beu zijn met je eeuwige "gezeur"over het kinderen krijgen! dus ook ik ben mn smepdinnetjes erg dankbaar hier! ik vind het dan ook heel jammer dat ik jullie (nog) niet ga ontmoeten...maar ik blijf gewoon meekletsen hoor ook als jullie mekaar al wel gezien hebben