Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Miepie, ik vind het eigenlijk ook een positief bericht. Je was zo bang dat er niks levends was, maar helemaal voor niks zorgen gemaakt. En dan lukt het dadelijk met een klein beetje hulp, maar je weet wat ze zeggen: goed werk heeft tijd nodig! Ik hop wel dat alle afspraken e.d. nu lekker achter elkaar gaan lopen, anders moet je veel te lang wachten.

Tom, wat fijn dat je schoonfamilie en je beste vriendin er was. WIj hebben de laatste jaren ook meerdere begrafenissen gehad en mijn beste vriendin is er altijd bij. Nu kennen we elkaar al 25 jaar en zij kent dus ook iedereen goed die ik ken dus zij heeft vaak ook veel verdriet, maar zij kent me als geen ander en weet precies hoe ze me moet steunen. En zo'n aanwezigheid vergeet je nooit meer, dat zegt meer dan 1000 woorden! Doe je het dit weekend wel rustig aan.

Ik had op 11 dpo een licht streepje, volgens mij staat die in mijn album (test 20-12-2007). Dat was zo'n matcare test met harde huls. De dag erna testte ik met zo'n klein stripje van matcare, daar zag je zo goed als niks op. En de dag erna testte ik met kruidvat test en toen zag je duidelijk een tweede streepje. Maar het eerste "tweede" streepje gaf me ook al wel een vermoeden dat het wel eens zover kon zijn, omdat ik niet eerder een tweede streepje had gehad. Daarnaast had ik een lf van 10 dagen, dus het was al een wonder dat ik toen op 11 dpo zat.

Jullie maken het trouwens wel allemaal spannend meiden.

Ik heb het 1400 feestje gemist, balen zeg. Maar ik heb wel zelf een klein feestje, ik heb net een bevestiging ontvangen dat de laatste kraamzorgorganisatie die ik benaderd heb (of eigenlijk de verzekering voor mij) de volledige uren kan garanderen. De verzekering is er echt goed achterna gegaan voor mij, daar ben ik echt blij mee.

En weet je wat ook fijn is...... het is weekend!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Tom: wat fijn dat het zo'n mooie dienst was!
    en wat lief van je vriendin!

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oooooooh Lola, nu vergeet ik het nog:

GEFELICITEERD MET JE POS. OVUTEST! Lekker benutten dat eitje. Is wel fijn en een opluchting als je die twee strepen ziet! Helemaal super.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    hahaha, leentje dank je wel!
    En gelukkig is je verzekering er goed achter aan gegaan en gelukkig heb je dus de volle uren kraamzorg! Weer een zorg minder! Joepie!

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    niet wat we willen horen, maar dit soort berichten zijn wel heel belangrijk om de voetjes weer op de grond te krijgen...
    hoe is die verder ellen?

6. hmmm heb gister een fles sherydan's gehaald zoooo lekker... zit nog dicht maar dacht om vanavond eens lekker een borrel te nemen.. maar ik heb nog steeds vage steekjes onder in de buik...
    dus nu weet ik niet wat verstandig is...

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    doe toch maar niet...je zou het jezelf vast niet vergeven en ik vind je symptomen goed klinken.
    Als je ongi zou worden heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.
    (maar, je moet lekker doen wat je wil)

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik krijg opeens keelpijn...

9. ja heb je gelijk in!
    dan wacht ik maar tot maandagavond haha dan mag t wel weer als de test negatief is iig..

keelpijn? das niet zo mooi!

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik ga nu uit eten! tot later!

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    pffff meiden jullie kletsen wat af!

miepie, ik begreep dat de uitslag niet super goed was maar ook niet zo slecht als je vreesde.....ik hoop in elk geval dat jullie nu snel met de behandelingen kunnen starten en dat er bij jou ook straks een mini-miepie in je buik zit!

verder even de meldplicht met de baby nog lekker in de buik......

oh ja ennuh diaantje....pas op he, niet voordringen! ;)

12. spannend mielenl :D
    fijn dat keesje nog lekker in de buik bij mama zit :D nog een paar daagjes.. misschien weekjes en dan is de kleine spruit er al :D

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    pfffffffffffffffffffffff een dagje niet aanwezig en 12 bladzijdes erbij! En het grootste deel alleen maar over pupo-symptomen!

@Miepie: wat fijn dat er in elk geval nog wel wat goeie zaadjes tussen zaten. Met de technieken van nu en jouw prachtige cycli komt het vast wel goed. Idd moet je nu weer geduld hebben, maar daar zijn we zo langzamerhand al wel profs in geworden he? ;)
    @Lola: gefeliciteerd met je posi-ovutest! Jippie! EI-ndelijk he? ;) Gelukkig dat het weekend is, dan kan je tenminste nog uitslapen met mannetjes rare werktijden! Goeie timing zeg!
    @Tom: wat fijn dat de begrafenis zo mooi was en je speech zo goed ging. Het klinkt alsof je nog erg druk bent vandaag. Doe je wel een beetje kalm aan? Vroeg naar bed toe gaan hoor!

@all: jullie kunnen mekaar wel lekker gek maken zeg met al die symptomen! Toen ik 'zwanger' testte van mijn dochter was ik hartstikke ziek met koorts en verkoudheid. Dat over die verminderde weerstand geloof ik dus zeker! Spannend maken jullie het zeg!

Vandaag drukke dag gehad. En mannetje heeft de hele middag achter de pc gehangen, dus kon nu pas ff erachter. Vanavond zal het verder ook wel niet lukken want volgens mij heeft mannetje een film gepland voor twee op de bank :)
    Ben bekaf. Mijn rugpijn is eindelijk weg, maar daarvoor in de plaats heb ik nu overal spierpijn! Net 1,5 uur in een bubbelbad gelegen maar ik ben er alleen maar gaarder van geworden! En m'n hoofdpijn is ook weer terug! Maar gelukkig ben ik nog wel vrolijk! Ik heb namelijk 2 hele lieve kindjes die me vanmorgen heel goed hebben geholpen op de psz en een hele lieve man die gewoon...altijd lief is! :)
    En nou ga ik de kids in bed droppen. Het is al bijna donker, dus hopelijk geloven ze me vandaag dat het bedtijd is! :)

Denk dat ik er morgenmiddag nog wel weer ff ben. Mannetje gaat voetbal kijken, dus wie weet! ;)

Heeeeeel veeeeel liefs van mij!

Laterrrrrrrrrrrrr!

Tezzzzzzzzzzzzzzz

14. bubbele bubbele bubbele in t bubbelbad ;) heerlijk tezzz wou dat ik die had!

minder van je spierpijn!
    strax lekker met je mannetje op de bank hangen!

wij zijn hier hollands got talent aan t kijken! best grappig!

tot morgen tezzzzz

15. ow ja steekjes zijn hier weer zo goed als weg...
    dus denk dat t kwam door de gek makerij ofzo hihi
    naja gelukkig werken t weekend, niet echt leuk, maar dan denk ik er niet steeds aan haha

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Die pijn in de liezen dat voelde ik vanavond weer heel duidelijk.
    Ik heb nu ook pijn in mijn onderrug. En soms echt in mijn vagina (in mijn sch **lipp***en)
    Maar toch de elfde ronde ik weet niet of ik er nog ingeloof..

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

nee meis..als het aan mij ligt laat ik die eer geheel aan jou !
    Spannend hoor!

:D

18. ja tom dat heb ik dus ook.. tis echt onderin mn buik zo ver naar ondere dat t in mn doos lijkt te zitten hahaha maar ook ik heb er geen vertrouwen in hoor... we duimen gewoon door ook voor jou!
    ga je maandag ook testen?

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieve klessebessies!

Heb even snel snel gelezen over Miepie:
    Hee, meis, gelukkig dat er toch nog goede zwemmers tussen zitten. Dat biedt zeker heel wat perspectief en wie weet wat de uroloog nog vind en misschien dat daar nog wat aan gedaan kan worden!
    Een klein Miepie gaat er echt wel komen, maar op de alleliefste exemplaren zit gewoon de langste levertijd ;). En heb je niet een keer een heel vroeg MK gehad? Kwestie van tijd en hopelijk vliegt die voorbij!
    Hele dikke knuffel!

Verder ben ik niet bij, alweer... morgen weer druk dagje dus ik denk gewoon hard aan jullie want het is wel heel spannend voor een flink aantal!

Liefs en knuffs go4baby!

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Das twee dagen voor mijn NOd vind je dat verstandig? Ik weet niet...

Deel Deze Pagina