Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik weet t ook niet maar dan is de testmarathon hahaha
    ik moet dinsdag ongesteld worden.. maar heb toch nog 1 testje thuis liggen dus ik test maandag wel mee.. zal toch wel negatief zijn haha

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    is hier heel toevallig nog iemand?

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ok, iedereen ligt lekker in bed...normaal.
    Ik slaap vanavond alleen want mijn man ligt in het zh. Hij heeft voor de zoveelste keer een anaphylactische schok gehad. Dat betekend een hele sterke allergische reactie (op wat weten we niet) zodat je niet meer kan zien en ademhalen. We zijn naar de ER gegaan en ze houden hem daar vanacht. Dit is wel de ergste die hij ooit heeft gehad. Ik ben heel erg geschrokken.
    Het was vreselijk, ik mocht er niet bijblijven en ik moest hem achterlaten toen ik zag dat hij niet meer kon ademen.
    Ik ben op. Ik ga naar bed, morgen ochtend mag hij als het goed is terug, en als het goed is heeft hij er geen vervolgen van. Maar hij moet wel flink wat medicatie slikken.
    Ik moest het even kwijt meiden...tot morgen.

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh jeetje julita, wat een schok moet dat zijn geweest meid! Ik hoop dat alles goed is afgelopen!

Ik het een thiphasic kaartje! Mijn temp was vanmorgen 36.9! wat voor mijn doen erg hoog is. Kaartje kan je zien door op de link onderaan te klikken! Oja, vanmorgen ook weer hele erge buikpijnen. Lieve meiden, ik denk dat ik toch volgende week maar moet annuleren hoor, want zo gaat het niets worden :(

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogge...
    Julita, wat zal jij geschrokken zijn :confused: Weet je ook waarop hij die reactie heeft? Pfffttt, wat eng... Hoe gaat het nu met 'm?

Wieffie, denk dat je je een heel stuk beter voelt als je overmorgen die positieve test gezien hebt :) Mooi kaartje hoor! Ben benieuwd... dikke knuf en warme handen op je pijnlijke buik.

Go4baby, twijfel inmiddels enorm aan juli. Heb toen op 16 of 17 DPO een test gedaan > heel vaag streepje. Dag erna ongesteld geworden. Dacht toen vmk, vanwege die test en mijn LF is nooit langer dan 14 dagen... maar twijfel dus inmiddels wel heel erg. Moet wel een enorm lucky shot geweest zijn dan...

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wieffie, wanneer geeft FF dat triphasic pattern aan?

Hier mijn kaartje van vandaag (voorlopig laatste ronde dat ik temp en test...):

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hij geeft hem op dag 25, toen ook de buikpijn begon. :(
    Meissie, ik heb wel aan je moeten denken... Je zit idd nu gelijk aan ICSI en hoe sta je daar tegenover? Zie je daar tegenop?

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zitten niet gelijk aan de ICSI; mijn man wordt eerst bij de uroloog onderzocht en als ze daar een aanwijsbare reden voor het slechte zaad vinden gaan ze eerst daar wat aan proberen te doen (zijn vader had een spatader en mannetje is er heilig van overtuigd dat dat bij hem dan ook wel zo zou zijn ;))

Als de uroloog niks kan vinden of niks kan doen paat mijn man ook door naar de gyn en gaan wel ws. het ICSI-traject in.

Eerst dus maar afwachten wat er bij de uroloog uitkomt...

*sorry voor al mijn ego-berichtjes afgelopen dagen, meiden... zal echt snel minder worden, beloofd*

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Spannend, Wieffie... Dag 4 lijkt ook verdacht veel op een innestelingsdip... en zou ook nog eens helemaal kloppen allemaal met je buikpijn... Nou blijven plakken!

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik was heel erg geschrokken...
    Ze willen hem nu nog langer houden dus ik ga er nu maar naar toe. We weten niet waarvoor hij een allergische reactie heeft.

Ik heb vandaag heel donker bruin slijm. Lijkt opeens veeeeel meer op ongi dan innestel.

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, hele dikke knuf! En niet ongesteld gaan worden, hoor! Je moet je mannetje verzorgen, dus hebt daar helemaal geen tijd voor ;). Wens 'm heel veel beterschap van mij (al kent ie me niet).

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dank je miepie.

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kunnen ze niet onderzoeken waar die reactie vandaan komt? Dan kan ie daar in elk geval rekening mee gaan houden....

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ach wat stom miepie, sorry ik had wel gelezen dat jullie eerst naar de uroloog gaan :oops: En dan zou een spatadder toch wel "positief " zijn.

Julita, wat balen zeg dat hij nog niet zo goed met hem gaat dat ie al naar huis mag :( Wens hem maar beterschap en hopelijk mag ie snel naar huis! Dikke knuffel!

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    daar hebben ze al 100 onderzoeken naar gedaan en niks kunnen vinden....Het heeft ermee te maken dat hij eet ( maakt niet uit wat) en daarna loopt.
    Ik ga nu weg!

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wat raar dat ze verder niks kunnen vinden, Julita... en eerst een tijd blijven zitten na het eten lijkt me ook niet altijd even makkelijk, gaat soms gewoon niet :-?
    Hoop dat ie snel weer opknapt en mee naar huis mag! Liefs

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: jeemig meis, dat is verschrikkelijk heftig! Jullie gingen uiteten toch? Kun je terug naar het restaurant om precies te achterhalen wat hij/jij gegeten heeft?
    Ik heb wel eens een verhaal gelezen over een meisje dat die reacties kreeg van pijnboompitten en zelfs als ze ze niet zou eten maar haar vriend wel en ze zouden zoenen en ze daarbij toch een spoortje binnen zou krijgen dan kon ze daar zo'n heftige reactie en zelfs een shock van krijgen.

Ik hoop dat jullie weten te achterhalen wat het is, want dat kan jullie veel ellende besparen in de toekomst!

Heel veel sterkte en een snel en goed herstel voor je man gewenst! Ik hoop dat ze in het ZH kunnen achterhalen wat het is geweest!

HELE DIKKE KNUF VOOR JOU!

@ Wieffie: wow zeg, die tempkaart van jou ziet er heel spannend uit! Ik hoop zo dat het raak is. Maar dat je daar nu zoveel last van krijgt van die opvlammingen is echt ontzettend vervelend. Hopelijk is het voor een heel mooi doel! En ik snap dat je dan niet zo'n zin hebt om uren in de trein te zitten. Anders moeten we maar bij jou in de buurt gaan high tea'en als je roze kleurt, want dan willen we je natuurlijk wel live feliciteren ;)

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: oh wat wonderlijk dan. Lees nu net dat je schrijft dat het niet uitmaakt wat hij eet.. lijkt me echt heel moeilijk om dan te achterhalen wat de oorzaak kan zijn!
    Of is er iets wat hij nooit eet en jij wel en dat je hem daarmee besmet door te zoenen... Het is misschien een beetje ver gezocht, maar soms moet je anders om denken...
    Hoe dan ook sterkte! Liefs

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    ? ;) Go4baby, je bed al uit? Zwanger zeker :) ?

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    smepperdesmep!
    goedemorgen allemaal!

:)
    gaat het goed met iedereen?

wachten/klussen/testen/smeppen?

hier wordt nog vrolijk doorgesmept; want ik weet niet zeker of dat rare ei van mij al gesprongen is.
    volgens CB digi niet (maar die worden wél rijk van me!;))
    en volgens matcare volgens mij wel!

anyway; klussen is geond voor lijf en leden én je relatie! :p

fijne zaterdag iedereen!

liefs
    klingel

Deel Deze Pagina