Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen Dames,

Julita: jeetje meid, wat zullen jullie geschrokken zijn! En wat vaag zeg hoe dat kan! Dus dit is al vaker voorgekomen?
    Lijkt me echt doodeng! heel veel sterkte meid!
    En dat donker bruine afscheiding, niet ongesteld worden hoor! Dat mag helemaal niet! ;)

@ Wiefie; ik vind je kaartje erveel belovend uitzien hoor!
    En wat betreft je CU, (ik heb me erg verdiept in CU en Crohn omdat mijn beste vriendin beide heeft) ze zeggen wel dat als je zwanger bent dat het of juist erg opspeelt of dat het juis heel erg rustig wordt!
    Dus ik hoop voor je dat je zwnager bent, alleen zal het wel heel erg klote zijn dat je CU zo opspeelt! Maar ik neem aan dat je dat streng onder controle staat?
    Slik je eigenlijk medicijnen of moest je hiermee stoppen voor het zwanger worden?

@ Miepie: hoe voel je je nu, na gister?
    ik lees wel dat je zegt eerst de uroloog afwachten, ik hoop echt dat hij iets kan doen om het zaad te verbeteren mbt die spatader!

@ go4baby: Hoe voel jij je nu?

@ Klingel, wat raar dat de ene ovu test zegt van wel en de ander niet! :confused:

Hier mijn temp al weer een klein beetje omhoog, ik denk dus dat mijn eitje gesprongen is!
    Ik weet nu ook wel echt wat eipijn is, normaal gesproken was dat op de gok! ;)
    Maar gister de hele tijd een rare buikpijn gehad! Nou dat was hem dus denk ik! 8)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmorgen!

Getverderrrie Julita! Als ik er op zou moeten gokken, zou ik denken dat het een allergische reactie is op de kattenpis of zo! :( Wat vreselijk dat hij naar het ziekenhuis moest en dat hij nog moet blijven ook! Ik hoop dat hij zich gauw beter voelt! Bah bah bah, je hebt je weekje wel zeg!

@Wieffie: je maakt het wel heeeeeeeel spannend zeg! Oei oei oei! Waar woon je ook al weer? Anders gaan we gewoon naar jou toe hoor, volgende week! ;)

Hier weinig nieuws. Gisteren de tv opgehaald van reparatie en hij deed het goed gisteravond. Kids kwamen me net informeren dat hij het nu al niet meer doet, dus mannetje is al weer weg met de tv :( Zou me niks verbazen als íe nou met een andere thuis komt (die veel duurder is waarschijnlijk :( ;) )

Het begint hier te onweren! :confused: Binnenblijfdagje dus vandaag! Benieuwd of voetbal wel doorgaat vanmiddag :rolleyes:

Liefs Tezzzzzzzzzzzz

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Julita...wat een shok!! Heftig hoor! Hoop eigenlijk dat ze iets vinden..dan kunnen ze of jullie er waarschijnlijk wat aan doen, dat zou toch het prettigst zijn...Schrikken zeg! (visite van mij heeft eens spontaan een epileptische aanval gehad bij ons op de bank..zonder een voor geschiedenis er van...kan me zo voorstellen dat je zoooooo schrikt!) En al die medicatie is natuurlijk ook niet zo best...maar alles om mannetje bij je te houden ;) DIKKE VETTE KNUFFFFFFELDEKNUFF

@wieffie...kaartje is idd netjes...na je ei lijkt ie zelfs een beetje op di van mij. Nou is toegestaan hoor mij na te doen..heb graag veel volgelingen :D Enne gezondheid gaat voor hoge thee...wil er wel graag een zwanger voor terug!hahahaha...nou meissie...als je het niet trek ...NIET doen!

@Miepie...nachtje er over geslapen...laten bezinken...shok overleeft ;) Uroloog Vind vast een knooppie ofzo en knipper de knip en je bent zwanger :rolleyes: [-o< [-o< [-o<

@go4baby...lekker vroeg op...misselijk of gewoon lekker optijd op...heb je wat aan je dag :D ;)

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik sta idd onder controle en slik het laagste medicijn dat mogelijk is op dit moment. Alle zwaardere medicijnen heb ik gelukkig al afgebouwd. Waarschijnlijk is dat dus ook de reden dat ik nu zoveel last heb. :(
    Wat balen dat je vriendin het ook heeft. Gelukkig is bij mij alleen de rechterkant aangetast Maar als je het overal kunt krijgen (crohn) lijkt me echt heel vervelend :(

Ik woon in Twente dus dat is idd wel een eindje weg, alhoewel ze de achterhoek en Twente toch altijd over 1 kam scheren in de randstad ;)

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nou lijkt me leuk om je lekker na te doen hoor ;) Maar ik durf toch niet te erg te hopen meer.... Nou ja en anders idd de volgende meeting maar hier ;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: tja, mij maakt het niet veel uit waar we dan heen gaan hoor! Of ik nou naar Twente moet of Amsterdam, voor mij is het allemaal behoorlijk ver weg! (hoewel Twente wel aan de goeie kant van het land ligt natuurlijk, maar de bereikbaarheid is weer wat minder dan naar Amsterdam). Dus mij maakt het niks uit! Nemen we gewoon broodjes mee en gaan we bij jou in de tuin picknicken! heheheheh ;)

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Das goed hoor Tezzzz, maar wacht dan ff een paar weekjes dan zet ik lekker het zwembad weer op, dan kunnen we een lekker "zwemfeestje"houden ;) Ach en Enschede is toch goed bereikbaar met de trein hoor :D

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: ow Enschede? Maar da's vlakbij! Volgens mij hoef ik dan niet eens over te stappen!

Iedereen naar Enschede! Daar is trouwens ook vast wel een broodjeszaak te vinden! ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: heb ff gecheckt: ik kan in 47 minuten op station Enschede zijn! Inclusief 11 minuten wachten op overstap in Hengelo! ;)
    denk eigenlijk dat ik het dichtste bij je woon van bijna iedereen...Marieke en Ellenk wonen ook wel in de buurt geloof ik.

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Enschede ie hier een ***eind vandaan... gaan er zo naartoe ;) (anderhalf uur rijden). Maar vind voor Marieke, Tezzz en Wieffie wel dat we de volgende keer die kant op moeten :)

Beastie, slapen ging wel ok, maar begin er steeds meer over te malen nu... hoop maar dat ik maandag snel en afspraak bij de uroloog kan maken, dan hebben we weer een datum om naartoe te leven...

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: spreken we toch af in Apeldoorn of zo. Is al weer iets meer centraal gelegen :rolleyes:

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ppfff malen..daar heb ik ook een handje van :rolleyes: Idd Maandag snel bellen en als de datum staat geeft dat meestal ook een stukje rust ;)
    Knuffffieee!

@Tezzzz...kiez ik toch voor dat zwembad :D

13. goedemorgen dames!

jeetje julita wat zal jij geschrokken zijn! hoe is het nu met hem? sterkte meid! knuff! en niet ongesteld worden hoor! mag gewoon niet!

wieffie, meid wat een mooi kaartje! :D ziet er veel belovend uit! hoop dat t nu echt raak is meid! en idd volgende keer spreken we wat dichter hier af hihi en dan wat er ook gebeurd dan ben ik er ook bij!

fijn he tezzz die tv's hihi
    idd een binnenblijfdagje vandaag.. maar moet vanavond nog wel gaan werken blerg!

hier de temp met 0,1 gestegen... ziet er ook wel gezellig uit hahaha

14. Niet meer actief

Tom, fijn dat de afscheid zo fijn en mooi was.
    En lief van je beste vriendin dat ze ook kwam, dat zijn nou echte vriendinnen ;)

Julita, wat zal jij geschokken zijn zeg, hopelijk mag hij snel naar huis.
    En raar dat jullie niet weten van wat voor eten hij het krijgt :S

Lola, is je temp met 0,2 gestegen dan is inderdaad je ei geweest.

Hebben jullie het nou over de meeting ofzo in welke stad dat gehouden moet worden?

15. hahaa nee voor deze meeting was alles al geregeld!
    voor de volgende meeting word t wat dichterbij voor de mensen die in de achterhoek wonen hihi

16. Niet meer actief

oooh oke, haha nou ben weer weg hoor.
    Fijn weekend meiden.

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, al terug van het ziekenhuis? Weet je al meer?

Marieke, ziet er goed uit! Nog 2 daagjes tot testen... duimduimduimduim....

Beastie, thanx :oops:

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja marieke, jouw kaartje ziet er ook goed uit hoor :p

Jongens, we gaan er toch een portie roze tegenaan gooien zeg! :D

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, Wieffie heeft de PUPO-knop gevonden :)
    Maar idd, wordt hoog tijd dat een paar van de smeppers die hier al veel te lang rondhangen eens roze gaan ;)!

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieffie: wel echt balen dat het nu weer opspeelt!
    Maar gelukkig sta je onder goede controle!
    Ja mijn beste vriendin heeft het echt van slokdarm tot endeldarm, 1 en al ontsteking, gelukkig gaat het de laatste tijd wel echt veel beter!
    Soms lag ze weken in het ziekenhuis! :(

@ Ikdus: mijn temp is idd 0,2 graad gestegen!
    Gelukkig is ie dus gesprongen, ik ben boos op m'n vriendje, wou nog even een middag smep maken in de middag, maar vriendje ging opeens even met z'n broertje nog wat doen voor dat ie moet werken! Grrrr! :evil:
    Nou ja, dan moeten we het hebben van de zaadjes van woensdag en donderdag! hahaha! Moet goed komen! ;)

Deel Deze Pagina