Jeetje Loala, dan heeft je vriendin echt zwaar last zeg Zal ook al wel diverse operaties gehad hebben denk ik Naar hoor! Mooi dat je ei gesprongen is meid, kom ik schuif ff een stukje op kan je erbij op de wachtbank Miepie, ik heb hem idd gevonden zat net te kijken bij kaartjes in FF met de criteria; thiphasic en aan de clomid. Zegt ie dat; 5% een miskraam heeft, 20% ongi wordt en maar liefst 73% zwanger blijkt (vraag me toch af wat die overige 2% heeft )
Haha, die zijn zwanger van een meerling Ziet er wel erg goed uit, Wieffie Wanneer noem je/FF het een triphasic pattern?
Hahaha, nou als ik bij die 73% spring ik al een gat in de lucht! Een meerling zou trouwens ook wel erg leuk zijn... maar laten we maar eerst eens met 1 beginnen Als je 2e stijging iig 3 dagen aanhoud geloof ik.
En geeft FF dat dan zelf aan? Ik heb volgens mij vorige maand én deze ronde 3x een tempverhoging gehad die daarna aanhield en FF heeft niks aangegeven...
Haha, nou ja, maakt ook weinig uit hier... Ik ga er vandoor, tot vanavond of morgen (op naar Enschede! Zal even zwaaien )
oke dus ik heb dat niet? want ze zeiden van de week dat ik dat ook had met die piek ... ze zeiden me toen dat t geen innestelings dip is maar een piek en dat noemde ze ook zo.. dus nu snap ik t niet meer zo hahaha
Nee, ze heeft wonder boven wonder nog geen operatie gehad! Het zat er vorig jaar wel aan te komen, maar doordat ze aan de Remicade ging, ging het opeens een stuk beter! Wel heel veel vernauwingen en verklevingen, maar tot nu toe wilt haar arts liever ook nog niet opereren! Hij vind haar nog te jong! maar goed, nu gaat het al een tijdje lekker (afkloppen) en heeft ze weinig last! Wooooow, 73% blijkt zwanger! 8) Jij komt van de week echt met goed nieuws! Zoooo spannend! Ik duim echt voor je meid! Wel vreemd die 2% die gewoon is "verdwenen" hahaha! Maf!
Marieke, jij hebt ook een triphasic als je nu nog 2 dagen hoog blijft! Kom op meiden, er zijn ook heeeeeeeel veel kaartjes van meiden die geen triphasic kaartje hebben maar wel zwanger blijken te zijn. Lola, ik heb idd vaak gehoord dat remicade heel goed werkt, al is het wel een "paardenmiddel". Fijn dat het haar iig een operatie heeft weten te voorkomen. Oja, de overige 2% blijkt zijn kaartje gewoon niet afgemaakt te hebben : Dus niet duidelijk of ze al dan niet zwanger zijn....
hihi word wel spannend he.. maar mijn temp zal ook wel naar beneden gaan maandag ofzo hoor..maar moet mn temp dan nog verder omhoog gaan wieffie of als t gelijk blijft is dat dan ook een dinges haha moeilijk woord
ben weer terug. Mannetje is mocht om 12 uur weer naar huis. Ze doen niet onderzoek naar wat het is waar je het van krijgt. Dat is heel ingwikkeld en de kansen om daar achter te komen zijn heel klien. In amerika begint hij dat gedoe mss allemaal weer. Het heeft dus te maken met dat ie eet en dan iets gaat doen. Zelfs al is het 3 uur daarna. Maar ook weer niet altijd... Ik heb hem ook al een keer van de dood gered door hem een injectie van adrelanie te geven. (Die heeft ie normaal altijd bij zich, gister vergeten) @g4b, we hebben niet heftig gezoend gister dus dat is het niet... Ik ben ook moe want ik was lat in bed en vroeg eruit. Ik denk toch echt dat ik ongi wordt helaas. Wel raar weer zo vroeg, normaal hoor ik door de prog wel een wat langere lf te hebben. nou ja, als ie toch komt maakt het ook niet uit wanneer eigenlijk. @wieffie, klinkt goed meid!
julita... jeetje das echt minder, wel fijn dat ie weer thuis is..voelt ie zich weer beter? meid hoe kan dat nou die ongi? zet t door dan? of is dat een vermoede?