ik had best veel donkerbruin slijm ( sorry) en ik krijg ook gewoon de goeie ouwe krampen die erbij horen. Mannetje is een beetje moe, maar voelt zich wel ok. Hij moet nog 5 dagen medicijnen nemen.
vervelend hoor... maar gelukkig voelt ie zich beter! eng lijkt me dat! zolang t nog donkerbruin blijft is er nix aan de hand en krampen kan je ook hebben als je zwanger bent he! kop op..pupo!
lief dat je dat zegt Marieke. Ik heb ook nog wel een klein beetje hoop, maar veel is het niet. Trouwens de rest van de meiden ook heel erg bedankt voor het meeleven en lieve woorden. Ik heb daar veel steun aan.
@Julita: wat fijn dat mannetje weer thuis is! Ik hoop dat íe zich ook alweer wat beter voelt. Donkerbruin slijm is nie leuk! PUPO PUPO PUPO!
@Marieke: welke van de 10 ofzo? nog niet zo groot. Ze waren allemaal ruim onder de cm, maar eentje was wel een stuk groter dan de rest. Die heeft íe wel gemeten, maar was ook nog onder de cm. Hoeveel mm het precies was weet ik niet, maar ik schat dat als die anderen ongeveer 5 mm waren dat die ene dan 8 á 9 mm was. Dus ik hoop heeeel erg dat die ene weer duidelijk groter is dan de rest maandag en dat íe echt gaat domineren! Maar de gyn zei wel dat de clomid nog niet zo heeel erg lijkt aan te slaan en had het wel over anders 'gewoon' te verhogen naar 100 mg. Dus heeeeel erg duimen dat er vooruitgang in zit maandag! Anders gaat het weer langer duren! Maar wat ik lees bij 'vruchtbaarheidsbehandelingen' hebben wel meer meiden met pco pas later dat de eitjes echt gaan groeien. En met mijn lf van 11 á 12 en een ei van 8 mm op dag 12 kan íe ook nog makkelijk springen op dag 20 natuurlijk! Daar hoop ik dus maar op Mijn geduld is op!
kan ik me voorstellen meid! je ei is nu gewoon megagroot aan t worden! maandag weet je niet wat je ziet! hihi bij mij is t trouwens wel vervelend dit keer want ben niet zeker van mn eisprong. dinsdag de 25e zeiden ze dat m eitje op knappen stond. avonds wel wat last van buikpijn gehad en was doodmoe.. heb mn eisprong bij de 26e gezet... naja we kunnen toch niet meer dan wachten
@Marieke: dan zou je dus weer aan een cyclus van 32 dagen zitten. Hmm...ja, kan nog wel he? OH! Ik hoop toch zo dat jullie allemaal zwanger zijn deze ronde! Wordt de smepmeet nóg bijzonderder van! (sorry Marieke ). Als ik toch 'ns kon toveren zeg...
nee zit nu met de eispring van de 26e op een cyclus van 31 dagen.. als die dus de 25e savonds zou zijn gesprongen dan heb ik er een van 30 dagen... dus minder... ja als ik kon toveren was iedereen hier zwanger hihi
Julita fijn dat je mannetje weer thuis is. Pff dat is ook wast. Wij hebben bij de scouting een kind die ook zoiets heeft met kiwi. Heeft ook altijd een prikpen op zak. Ik denk niet dat ik de maandag haal, heb nu al last van mijn rug en een beetje van mijn buik. Vanmorgen lammetje wezen kijken met de kinderen. Heel veel foto's gemaakt met kinderen met lammetje in de armen. Ik had ook een lammetje die wilde ik mee nemen maar dat mocht niet van de kinderen want lammetjes horen niet in huis. Dus helaas maar op de boederij gelaten. Ik heb ze maar niet verteld dat ik gisteren nog lekkere lamskotelettjes heb gehad PS ik ruik nog wel naar lammetjes
ja tezzz als we dat nou eens doen! ellenk, nee hoor ook jij hebt gewoon last van zwangerschapskwaaltjes eerst die arme lammetjes op eten en dan de volgende dag ze schattig in je armen houden? aaaah dierenbeul! hahaha geintje hoor.. lamskoteletjes zijn best lekker hihi alle kleine diertjes zijn lief!
julita, zijn de steekjes ook weg dan? hier zijn ze nog vollop aanwezig bij mn schaambot zeg maar... word er gek van... tis maar goed dak morgenvroeg moet werken anders had ik zo getest hahaha dus nu moet ik wel tot maandag wachten lol
Ik ben opgegroeid met geiten. We hadden er een stuk of 20. Ik had ook m'n eigen geitje. Die was geboren uit een 'ongelukje' tussen onze bok en z'n zus! Hartstikke inteelt dus en ze bleef vér onder de maat in d'r groei. Maar een paar jaar later is het een andere bok ook gelukt om z'n hek af te breken en was m'n geitje toch drachtig! Ze was veel te klein daarvoor, dus heeft een keizersnee gehad. Ze kreeg een drieling die ze zelf absoluut niet groot kon brengen, dus dat hebben we zelf maar gedaan! Ik heb dus een maand of drie 3 lammetjes op m'n kamer gehad in een grote bak! Op dat moment waren we inmiddels verhuisd naar de binnenstad van Deventer en hielden de geitjes in een stal buitenaf. We hadden niet eens een tuin, maar een bovenwoning! En dus 3 lammetjes in een bakkie op mijn kamer die zelfs midden in de nacht de fles kregen! Ik heb zelfs de krant gehaald!
aaaaah das lief! mama geit tezzz hahaha mn halfzus dr moeder heeft achter hun huis een weilandje met geitjes en ganzen enzo ook zo schattig! hmm julita... tis bij mij ook niet zoveel als gisteren hoor.. ben benieuwd wat mn temp morgen doet.. is wel irri want moet ongeveer een uur vroeger tempen ivm mn werk.. dus even afwachten... mn vriend vroeg net ook al, wat denk je zelf? maar ik durf niet meer te denken en te hopen... heb opzich door de gyn wel meer hoop gekregen omdat alles tot nu toe goed is... maar toch.. als alles goed is waarom duurt t dan zolang he....
Wat een lief verhaal. Vorige jaar hebben de kinderen ook lammetjes de fles kunnen geven. Dit jaar is het tot nu toe op 1 na allemaal goed gegaan tussen moeder een lammetjes. Op 1 na maar die heeft gelukkig een pleegmoeder gevonden. brrrrrrr hebben jullie het ook zo koud? Ik ga lekker met een dekentje op de bank hangen. Heerlijk....
ik vind t ook mooi koud ellenk.. bah! ik vind dit weer om lekker met een dvd of een film op de bank te hangen of nee nog beter, in bed hahaha maar ja er moet nog gewerkt worden strax!
de zon! Ik zie de zon! Yessssssssssssssss! iemand een idee om een paar kilo kwijt te raken? Volgens de bmi is m'n dochter veel te zwaar! Dat ze iets te zwaar is, ok, maar volgens dat ding is ze veeeeeeeeeel te zwaar! Dat zie ik er echt niet aan af hoor Ze moet dinsdag naar de schoolarts. Ben benieuwd wat zij er van zegt! Als ze maar niet op dieet hoeft. Ik ben erg tegen dieten, vooral voor kinderen. Die paar kilo eraf zijn dus ook voor mij bedoeld Ben veel te zwaar en wat ik lees werkt een paar kilo minder wel goed bij pco.
spannend Marieke, en ik snap je onzekerheid ook wel hoor. Bij de doorsnee vrouw hoort het toch niet langer dan 6 maanden te duren... Daar zijn we nu wel ver over heen. Bij mij is er dus wel een probleem gevonden, maar als die IUI nooit lukken dan zit het probleem toch ergens anders dan ze dachten.