ik ben ook veel te zwaar hoor.. ik moet ook nodig wat kilo's kwijt maar tis zo moeilijk! schoolartsen zijn altijd moeilijk.. dus wees voorbereid op t ergste hahaha die mensen zeuren altijd! maar hoeveel te zwaar is je dochter dan?
@tezzz, gewoon wat xtra sporten! Wij hebben vanavond een diner bij mensen thuis... Waar je zin in hebt . Ik wil ook eindelijk lekker in mijn huisje een dvd kijken op de bank met mannetje. Gelukkig is het wel lekker vroeg.
ja erg he julita! ik hoorde laatst dat er 10% in t eerste jaar zwanger is en 20% in t 2e jaar...waar die overige 70% zijn weet ik niet hahaha hoeveel pogingen (mocht t deze maand niet raak zijn) doen ze dan? of mag je dat zelf bepalen ofzo? want ik denk dat als er bij t volgende onderzoek bij mij ook niets uit komt dat ze dan ook met iui gaan straten.. iig dat las ik ergens.. dat ze dat dan gaan proberen..
mijn dochter is 132 cm lang en 35 kilo zwaar. En ze is 6 jaar Ze ziet er dus uit als 9 of 10. Ze is zeker niet dun, maar ook ECHT niet veeeeel te zwaar wat de bmi zegt! Zie je er in elk geval niet aan af. De heeft nog steeds zo'n babyvet-buikie en prachtige lange en volle benen. Zal zo een hele leuke foto van d'r uploaden in m'n album. (hihi alleen d'r paardrijzweepje ontbreekt! ) Ikzelf zat altijd op 68/69 kilo bij 1.65 m. Maar da's sinds het uitblijven van m'n ongi fors gestegen naar 75 kilo! Ook bij mij zie je het niet zo, maar het is vast wat m'n pco heeft bevorderd Ja, hoe vaak mag je iui eigenlijk doen?
ik weeg ook iets van 75 kilo hoor als t niet meer is en ik ben maar 1.62.... moet echt behoorlijk wat af want loopt volgens mij aardig richting de 80... tis bij mij gelukkig wel verdeeld dus tis niet dat ik alleen een dikke buik of alleen een dikke kont heb ofzo hahaha
ach das toch helemaal niet te dik! ze ziet er idd ouder uit! en wat heeft ze mooi haar! ze is gewoon een lekkere hollandse meid! nix mis mee! maar veel te dik.. neee! hier maar een lekker braadworstje in de pan gedaan ...een echte duitse haha altijd handig dichtbij de grens wonen..
ben ook heeel trots op haar, met haar prachtige haren! nou moet je potverdikkie niet over braadworstjes beginnen he! Krijg ik weer lekkere trek van! We hebben net allemaal 1 mini-soesje op en ik moet me al heeeeeel erg inhouden om er niet nog eentje te nemen. De kids vroegen al waarom ze er niet nog eentje mochten en ik: omdat ik er ook maar eentje mag! vanavond ook nog verjaardagsvisite van m'n schoonvader. Weer lekker snaaien dus
hahaha zozo wel 1 hele minisoes hihi was een echte duitse braadworst, op een echt duits broodje, met echte duitse currysaus hahahaha maar zon soesje zou er ook wel in gaan hoor hihi
@Marieke: hou nou op! Ik bewaar m'n trek gewoon voor vanavond! Kids hebben nou ook trek...we gaan maar eens eventjes een paar appeltjes schillen
hihi ja goed zo doe maar gezond! ik ga even mn spullen bij mekaar zoeken en dan aan t werk.... blerg heb geen zin. maar tis maar tot 8 uur gelukkig tot vanavond dames! en veel plezier op de verjaardag tezzz!
@Julita wat een schrik zeg vreselijk. En hee erg vreemd dat ze er niet achter kunnen komen wat het precies is. @Tezz Wat een prachtige meid! heel mooi haar en mooie benen en vrolijk! Mijn dochter is net 6 en 116 en ik geloof 21 kg maar die is echt een stuk korter dan jullie dochter dus. Ik weet niet hoe zwaar ze is want wij hebben geen weegschaal in huis. Hier is het trouwens de hele dag al mooi weer, is het voetbal nog doorgegaan? @ Marieke Lekker worstje gehad? (lekker met gefruite uiringen) @Lola jammer dat je mannetje er niet is vandaag. Hopelijk voor jou is het smeppen de moeite waard geweest! @mijzelf Ik ben helemaal kapot vandaag van alle indrukken denk ik. (of ik ben natuurlijk zwanger) We zijn vanochtend met de kinderen naar een overdekt speelparadijs gewwest ze hebben de hele ochtend lekker gespeeld. Zoontje had een vrije dag van het voetbal dus kon het ,mooi even. Nu zitten ze lekker gaar op de bank. Ik heb gisteren voor de grap een ovutest gedaan en ik vond het tweede streepje aardig donker.. net of er een ei aan zat te komen.. Ik weet niet wat ik moet denken het kan toch bijna niet na elf rondes? O ja ik heb besloten om netjes tot woensdag te wachten met mijn evt zw test!
@Tom: ah? woensdag pas? Maar je hebt gelijk hoor! Als er toch al 5 op 1 dag zwanger testen, dan mag jij wel op een dagje apart hoor! Mijn zoontje is net 4 en alweer 108 cm. Hij weegt 19 kilo. Kun je nagaan hoe veel groter mijn dochter is in haar klas! We hebben gisteren gemeten en gewogen (doen we eens in de maand of zo) en mijn dochter was dus zo groot als mijn zoon nu is, toen ze 3 jaar was en 2 maand! Dus qua lengte loopt ze zelfs een jaar op mijn zoontje voor! En die is toch echt van een gemiddelde lengte Raar he? Maar goed, mijn man en ik waren op ons 12/13de ook al uitgegroeid dus ze heeft het niet van een vreemde! Wat fijn dat jullie vanmorgen lekker even de 'rust' hebben kunnen opzoeken! Wij zoeken regelmatig zo'n overdekt gebeuren op omdat wij niet elk jaar in staat zijn op vakantie te gaan of een weekendje weg. Wij zijn dus echte dagjes uit-mensen! Ik ga er vandoor voor vandaag! Dochter wil ff achter de pc en straks gaan we naar de visite. Tot morgenmiddag! Liefs Tezzz