Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi Dames,

Julita: wat fijn dat je mannetje weer thuis is!
    Getsie zeg, wat een ellende!
    Hoe is het met je afscheiding?

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Slapen, slapen slapen.... en toen was de middag weer weg... :oops:

Julita, fijn dat je je mannetje weer thuis hebt meid! Hopelijk knapt ie nu snel helemaal op. Lijkt me verschikkelijk om zulke shocks mee te moeten maken zowel voor jou als voor hem natuurlijk. Naar hoor.

Tezzz, mooie dochter heb je hoor en idd ze ziet er echt niet te dik uit hoor! Zou die BMI bij kinderen niet gewoon een andere moeten zijn. Dat kan je toch volgens mij niet met een volwassene vergelijken?

BTW, ik moet eigenlijk ook drastisch afvallen hoor! Door de clomid ben ik 4 kilo aangekomen (weet je wat je te wachten staat Tezzz) maar gelukkig ben ik er daar nu weer 2 kwijt van. Mijn BMI is nu 28.7 :oops: Maar gelukkig sporten we nu af en toe weer, alleen als ik me slecht voel dan lukt het gewoon niet. De komende vakantie geeft wel een stok achter de deur hoor! Of ik ben dan aangekomen (maar wel omdat ik dan zwanger ben) of ik wil er wel graag een x aantal kilo's af!

Ik zal me dadelijk eens klaar gaan maken, maanetje is naar FC Twente en ik mag dadelijk naar mijn ouders. (ze zijn 31 jaar getrouwd van de week dus dan gaan we een "alcholvrije" borrel drinken. Ik zeg gewoon dat ik straks mannetje van voetbal op moet halen.

3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Goed idee wieffie en veel plezie!

4. Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en ik kan eigenlijk niet precies terugvinden wat sperm meets egg plan betekent. Heb wel gegoogeld, maar werd er niet echt wijzer van... En ook het topic van september kan ik niet vinden... Kan iemand het me kort uitleggen, of bijv de link van sept effe mailen!

Dank jullie!

Liefs Marjolein

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hee lieve smepperella's!

oei wat veel geklets; ik ga het straks allemaal lekker verder bijlezen!

er is veel gebeurd in alle levens pfoe het is wat he; al die schrik en onzekerheden maar óók spannende en speciale en blije dingen!

na ronde 11 twee streepjes op ovu-test terwijl je over een paar dagen mag gaan testen op zwanger: SPANNEND! SUCCES!

hier ook blijheid want vanmiddag gaven zowel matcare als CB digi eindelijk een superposi :) ovu-test!
    alle zorgen over vedwenen/verstopte eitjes waren dus voor nix.
    ga sowieso minder zorgen maken.. proberen...

gister nog geklust maar we gaan nu ook nog maar even een smepje doen ;) dan kan het daar in elk geval niet aan liggen!

ik wens iedereen een heeeeeeeeeeeel fijn en vruchtbaar en gelukkig weekend! :)

liefs.. klingel

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!
    Wat een gezelligheid hier voor op de zaterdag!
    Had twee afspraken, vriendinnetje en daarna mn broertje (en later schoonzus en mn neefje van bijna 1)
    Dus we hebben gezellig dagje gehad!

En wat lees ik hier voor spannends... triphasic patterns en dames die het koud hebben (ja, ik heb het toch koud sinds ik zwanger ben! Echt ongelooflijk, stook tot 22/23 voor ik het normaal heb :confused:

@ Julita: ik hoop toch echt dat jullie er achter komen, want het klinkt wel heel heftig allemaal. En heftig zoenen hoeft niet hoor. Het gaat echt om een minimaal spoortje soms van een bepaald ingredient. (uit dat verhaal dat ik las)

@ Wieffie: heerlijk dat zwembadfeestje! Dat lijkt me een super goed plan!
    Jammer dat ie nu nog niet staat ;) Maar toch nog veels te koud buiten... Ach, je weet het ook nooit in NL. Volgens mij zaten we vorig jaar in april al massaal aan het strand ofzo!

@ Miepie: zou fijn zijn als jullie nu inderdaad snel terecht kunnen bij de uroloog. Hopelijk is 't 'maar' een spatader en goed te verhelpen! Of 'n verstopte zaadleider ofzo? Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!

@ Tezzz: wow, inderdaad een klein topmodelletje zo schatig met die beentjes op de bank! En BMI lijkt me niet echt voor kids! Ze is inderdaad wel lang, maar zag ook een foto van jullie allemaal en Guido is ook wel lang of niet? (of zit jij op je hurken ;)

@ Tom; wat fijn dat het zo'n mooie begravenis is geweest en zo inderdaad heel fijn als de mensen die voor jou belangrijk zijn ook komen, speciaal voor jou!

Verder ben ik een stuk minder misselijk overdag, maar voornamelijk 's avonds. Maar het is in elk geval minder maar dat vind ik ook weer eng...

Moet nu naar AH! Beschuiten halen voor mn ontbijt!

7. goedavond!
    was ik weer...

tom, spannend meid...heb je goed dat je even wacht met testen.. al vind je je ovutest best spannend. kijk naar de ovutest van go4baby :D

wieffie heb je goed er even uit.. en veel slapen? hmmm klinkt goed meid!

marjolein welkom hier.. de gehele uitleg staat op pagina 1 van dit topic :D
    suc6 meid! en nog sterkte met jullie vlindertje!

klingel gefeliciteerd met je ei!

hier nog steeds af en toe steekjes en krampjes.. weet ook niet wat ik ervan moet denken..

8. heb sinds vanavond ontzettend gevoelige tepels... bah zelfs een trui uitdoen doet al zeer... maar goed dit heb ik ook wel es gehad terwijl ik ongesteld werd.
    normaal heb ik vanaf een week voor nod tot nod licht gevoelige tepels. afgelopen 3 maanden dit niet gehad. en nu 3 dagen voor nod dus wel enorm gevoelig/pijnlijk.. dus zegt weer geen ene drol maar dacht meld t ff hahahaha

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

Het kan hoor! Voor ons beide al durven wij het niet te geloven! Weltruste!

10. zeker spannend tom!
    ga je lekker naar bed meid? ik moet zo nog ff douche... maar ben ff te gek op t moment.. we hadden in een ander topic te horen gekregen dat die 2 voor 5 euro testen van de kruidvat flut waren.. dus ik denk.. als die toch flut zijn koop ik maandag ochtend een andere test en doe ik nu voor de fun die ene test die ik nog had van de 2 voor 5 euro...
    en nu..........eeen heeeeel dun bijna niet te zien klein smal ienieminie roze streepje... we hebben alle lampen er al bij gehad want wie weet zien we t wel verkeerd......... waarom ben ik zo stom om t te doen.. hahaha naja nu maar tot morgenochtend wachten...dan kan ik in t daglicht zien wat t nu is... ga dr maar vanuit dat t doorgelopen urine is ofzo...ik WIL gewoon een streepje zien dat is t m gewoon!
    morgen lekker werken...gedachte ff op iets anders en maandag vrolijk maar een ander testje kopen...als t dan nog nodig is

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hoi, ben weer terug van het diner en ik ben helemaal op. Geen spotting nog maar dat zal morgen wel doorzetten.
    @marieke, jij een dun streepje op een test? Dan ben je toch zwanger?

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!

Marieke, wat spannend! Is ie dun als in heel onduidelijk, of qua breedte? Door een heel smal dun lijntje niet laten foppen hoor! :(

Julita, fijn dat mannetje weer thuis is... en dat je spotting weer gestopt is! Morgen samen met Marieke en Wieffie roze!

Ik test niet mee morgen, gisteren weer roze gespot. Wel grappig dat ik elke keer als ik een later ei heb mijn LF iets korter is dan normaal (had in feb ook met een ei op dag 16 een LF van 12, nu dus ws met ei op dag 15 een LF van 11 of 12). Temp was vanmorgen ook 0.2 lager dan gisteren...

Tezzz, ik was ook altijd zo groot als Laila, mijn zusje zelfs nog groter. Wij verloren rond ons 10e behoorlijk wat babyvet en zijn allebei na de brugklas niet meer gegroeid. Zijn wel lang (ik 1.80, zij 1.85), maar dat zijn onze ouders ook. Schoolarts wilde ons altijd doorsturen voor hormonen om de groei te remmen, maar mijn moeder heeft dat geweigerd (gelukkig).

Hier ook een te hoog BMI; ben dus 1m80 en weeg iets van 92 kilo :oops:

Ga lekker met de hondjes van mijn ouders het bos in, tot later!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hoi meiden, ik test morgen ook niet mee...
    Ik ben ongi geworden. Vind het dus nie zo erg...
    Volgende NOD maar weer op 28 dagen zetten denk ik dus 4 mei.....

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    morgen!
    Mijn keelpijn van vrijdag heeft doorgezet en ik voel me behoorlijk ziek vandaag.
    Miepie, het is niet dat de spotting gestopt was. Ik had bruin slijm en dat had ik gisteren ook. Ik wacht nu tot de spotting vandaag begint.
    Ik word gewoon ongesteld. Ik ben er wat minder blij mee dan ellen.

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @knuffel voor miepie en ellen...

Trouwens, jullie vroegen hiernaar: Ik mocht van de kliniek in Tokyo 4 IUI's. Maar als ik zo in CA aankom weet ik niet hoe ze dat daar weer gaan aanpakken. Dat zal vast aan de gyn daar liggen.

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

In CA gewoon weer bij 1 beginnen denk ik (mocht het nodig zijn want we houden natuurlijk nog wel ff PUPO aan)

Beterschap meis!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen dames!
    Pffff, net pas wakker! Nog wel een smep kunnen maken vannacht, gelukkig, want aan m'n temp zie ik niet of m'n eitje is gesprongen! :confused:

Ellen en Miepie: wat balen meiden! Dikke knuffel!

Julita: voor jou blijf ik nog in de "pupo" stand! :)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    lief van je van de pupo, maar ik denk niet dat het nodig is.

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh, nou in dat geval een hele dikke knuffel!
    Als het doorzet, moet je dan wachten tot jullie verhuist zijn voor een nieuwe IUI?

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja want ik kan hier niet zomaar een maandje IUI gaan doen. Dus moeten we het een maand zelf proberen, wat voor ons dus min of meer betekend dat we een maand overslaan.

Deel Deze Pagina